Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huffda. Hva har du gjort?
Emm ugg ja, neglen som har vokst feil... Nå er det lenge nok syns jeg, så nå tar jeg tak (igjen!) og satser på fine føtter til sommerenUffe.. Negl som har grodd feil, eller slått deg?
Hihi, fått dilla?Har gitt opp tøflene!! Her går det i julekuler for tida![]()
Uff, det er vondt!Emm ugg ja, neglen som har vokst feil... Nå er det lenge nok syns jeg, så nå tar jeg tak (igjen!) og satser på fine føtter til sommeren
Sent from my iPhone using BV Forum
Me too. Dobbeltgjesp.
- på app'n -
Au! Det er så vondt.Emm ugg ja, neglen som har vokst feil... Nå er det lenge nok syns jeg, så nå tar jeg tak (igjen!) og satser på fine føtter til sommeren
jepp! Så gøy!!Hihi, fått dilla?![]()
- på app'n -
Ja den biten er klippet og dratt bort mange ganger, senest i går -.- AU!!! Fysj det skulle ikke vært muligUff, det er vondt!
Hvis du klarer, bit tenna sammen og få ut den biten som har vokst feil. Det er h****s vondt, men det hjelper med én gang etterpå.
- på app'n -
Oppe og hopper! 06:15
- på app'n -
Å å å vi sov helt til 7.30 i dag!Juhuu! Vi fikk sove helt til nå! Fantastisk
Uff, da blir det verre.Ja den biten er klippet og dratt bort mange ganger, senest i går -.- AU!!! Fysj det skulle ikke vært mulig
...Regn, regn, deilig og vått, deilig og rått.Regn, regn, øsende regn, pøsende regn.. og yr varsler om at årets flom blir i dag. Jaja, blir nok ikke verre enn i fjor!
- på app'n -
Heldiggris, regner mer og mer her.. har plutselig badebasseng på plenen....Regn, regn, deilig og vått, deilig og rått.
Det er opphold her.![]()
Bare så synd at det er så innmari kaldt!En badesesong er over - en begynner![]()