Skravletråd

Har gitt opp tøflene!! Her går det i julekuler for tida :)

Emm ugg ja, neglen som har vokst feil... Nå er det lenge nok syns jeg, så nå tar jeg tak (igjen!) og satser på fine føtter til sommeren

Sent from my iPhone using BV Forum
Uff, det er vondt!
Hvis du klarer, bit tenna sammen og få ut den biten som har vokst feil. Det er h****s vondt, men det hjelper med én gang etterpå.

- på app'n -

Fyyy søren... Baklyktene mine slutta jo å lyse, så vi ringte toyota for å høre hva slags lykter det er, og hvor mye de skulle ha. Jo, det var samme type som de foran, så man måtte bytte hele lampa. Det skulle de ha 5000 pluss arbeid for.
Vi bestilte nye lykter, og når de nå kom stussa vi litt over at det bare var glasset som kom, ikke "innmaten".
I dag skulle gubben ta de opp og sjekke hvilke deler som trengtes.
Og inni der åpenbarte det seg tre ordinære lyspærer! Ikke en jæ*** diode, som de idiotene påstod.
Jaja, nå får den flotte, nye lamper, i det minste.

Så enten er de på verkstedet litt dumme, eller så lurer de folk. Fysj!
Tenk hvor mange som kanskje har trodd på de, og betalt så mye for tre pærer? :eek:
- på app'n -

Uff, det er vondt!
Hvis du klarer, bit tenna sammen og få ut den biten som har vokst feil. Det er h****s vondt, men det hjelper med én gang etterpå.

- på app'n -
Ja den biten er klippet og dratt bort mange ganger, senest i går -.- AU!!! Fysj det skulle ikke vært mulig

Stakkars kryssedull!! Det er sykt vondt, vet jeg alt om etter en operasjon og fjerning av begge negler:-/ nå har de snart grodd ut igjen og tror den ene gror litt feil:-/:-kjenner igjen symptomene! Gir opp disse bena! Ta en tur til fotterapeut og få gjordt det skikkelig! Håper det går fort over!!

Ja den biten er klippet og dratt bort mange ganger, senest i går -.- AU!!! Fysj det skulle ikke vært mulig

Uff, da blir det verre. :( Jeg fikk en gang en krem av legen som gjorde at hele neglen falt av. Det er en del år siden, men det kan jo være at den finnes fortsatt. Du kan i hvert fall ikke gå slik, det er jo fryktelig vondt. :(
- på app'n -

Regn, regn, øsende regn, pøsende regn.. og yr varsler om at årets flom blir i dag. Jaja, blir nok ikke verre enn i fjor!

- på app'n -

Back
Topp