Skravletråd

Stakkar ruskedusken, håper han sover i heeeeeele natt :)
Han sover fortsatt, har bare vært og putta inn smokken et par ganger. Tipper han er grisesulten når han står opp i morra, i hvert fall! :)

- på app'n -

DER var jeg hjemme igjen ;) Ble Sirona og voksi city. regner med alle vet hvordan det ser ut. :P Kanskje det kommer bilde i shoppingtråden...Bilstolen står i pakken sin i bilen. Herlighet for en kø. Vi var egentlig heldig som kom tidlig. Da vi gikk var det kø langt ut av butikken. :p Og dagens middag ble boller og saft i køen :P
Shopping er shopping! :)
Heldig liten rusk som får nytt sete og pose. :)

- på app'n -

Gahh, så KVALM!
orket ikke lage meg kveldsmat tidligere, og tok meg heller noen Oreokjeks.. etter få minutter var hele pakken tom, og nå, ett par timer senere er jeg fremdeles så inni granskauen kvalm at jeg bare måtte legge meg ned! Skikkelig smart å spare tid på å ikke smøre seg en skive...
Tror forresten jeg må melde meg på den derre challengen jeg, men tror jeg venter til i morgen...

Gahh, så KVALM!
orket ikke lage meg kveldsmat tidligere, og tok meg heller noen Oreokjeks.. etter få minutter var hele pakken tom, og nå, ett par timer senere er jeg fremdeles så inni granskauen kvalm at jeg bare måtte legge meg ned! Skikkelig smart å spare tid på å ikke smøre seg en skive...
Tror forresten jeg må melde meg på den derre challengen jeg, men tror jeg venter til i morgen...
Hihihi... Her spiste jeg faktisk kveldsmat, men likevel gikk det med smågodt og kjeks nok til å bli ordentlig kvalm. :p

Gahh, så KVALM!
Hihi, kjenner følelsen. Også fikk jeg lyst på kjeks!!!

9mnd kontroll kl 12, spent på hvor stor lillesnupp er blitt :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Back
Topp