Han sover fortsatt, har bare vært og putta inn smokken et par ganger. Tipper han er grisesulten når han står opp i morra, i hvert fall!Stakkar ruskedusken, håper han sover i heeeeeele natt![]()
- på app'n -
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han sover fortsatt, har bare vært og putta inn smokken et par ganger. Tipper han er grisesulten når han står opp i morra, i hvert fall!Stakkar ruskedusken, håper han sover i heeeeeele natt![]()
Så braHan sover fortsatt, har bare vært og putta inn smokken et par ganger. Tipper han er grisesulten når han står opp i morra, i hvert fall!
- på app'n -
Shopping er shopping!DER var jeg hjemme igjenBle Sirona og voksi city. regner med alle vet hvordan det ser ut.
Kanskje det kommer bilde i shoppingtråden...Bilstolen står i pakken sin i bilen. Herlighet for en kø. Vi var egentlig heldig som kom tidlig. Da vi gikk var det kø langt ut av butikken.
Og dagens middag ble boller og saft i køen
![]()
Alt er i bilen, måtte bære tornerose inn for hun sov så søtt! =) Bilder kommerShopping er shopping!
Heldig liten rusk som får nytt sete og pose.
- på app'n -
Hihihi... Her spiste jeg faktisk kveldsmat, men likevel gikk det med smågodt og kjeks nok til å bli ordentlig kvalm.Gahh, så KVALM!
orket ikke lage meg kveldsmat tidligere, og tok meg heller noen Oreokjeks.. etter få minutter var hele pakken tom, og nå, ett par timer senere er jeg fremdeles så inni granskauen kvalm at jeg bare måtte legge meg ned! Skikkelig smart å spare tid på å ikke smøre seg en skive...
Tror forresten jeg må melde meg på den derre challengen jeg, men tror jeg venter til i morgen...
Hihi, kjenner følelsen. Også fikk jeg lyst på kjeks!!!Gahh, så KVALM!
orket ikke lage meg kveldsmat tidligere, og tok meg heller noen Oreokjeks.. etter få minutter var hele pakken tom, og nå, ett par timer senere er jeg fremdeles så inni granskauen kvalm at jeg bare måtte legge meg ned! Skikkelig smart å spare tid på å ikke smøre seg en skive...
Tror forresten jeg må melde meg på den derre challengen jeg, men tror jeg venter til i morgen...
Ett tips: ikke tenk at du bare skal spise noen få når du tar med deg hele pakken. Jeg holder på å daude her..Hihi, kjenner følelsen. Også fikk jeg lyst på kjeks!!!
Tok med meg to og lukket skuffen godt igjen!!!Ett tips: ikke tenk at du bare skal spise noen få når du tar med deg hele pakken. Jeg holder på å daude her..
Hah, det funker ikke!Tok med meg to og lukket skuffen godt igjen!!!![]()
Det funker nå som vi ikke er hjemmeHah, det funker ikke!![]()
- på app'n -
Apropos det, har du fått dratt bort og terrorisert dem litt?Det funker nå som vi ikke er hjemme![]()
Svaret på det finner du herved på skjult!Apropos det, har du fått dratt bort og terrorisert dem litt?![]()
- på app'n -
Klokka 07 var han klar for å stå opp. Vært våken et par ganger for pupp, ellers sovet.Han sover fortsatt, har bare vært og putta inn smokken et par ganger. Tipper han er grisesulten når han står opp i morra, i hvert fall!![]()
- på app'n -
Så bra. Her fant vi ut at det var morgen halv fem...Klokka 07 var han klar for å stå opp. Vært våken et par ganger for pupp, ellers sovet.![]()
- på app'n -
Huff a meg! Det er tidlig, det!!Så bra. Her fant vi ut at det var morgen halv fem...
God tur på kontroll!9mnd kontroll kl 12, spent på hvor stor lillesnupp er blitt
*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
God tur på kontroll9mnd kontroll kl 12, spent på hvor stor lillesnupp er blitt
*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
God tur og lykke til9mnd kontroll kl 12, spent på hvor stor lillesnupp er blitt
*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*