Mamma13
Glad i forumet
Håpe dere får en fin natt daHun har sovet en halv time idag. Ellers vært helt hyper. Nå er hun endelig i drømmeland.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håpe dere får en fin natt daHun har sovet en halv time idag. Ellers vært helt hyper. Nå er hun endelig i drømmeland.
Natten var superHåpe dere får en fin natt da![]()
så deilig!Natten var superHun sov helt til 0815
![]()
Her glemmer de ofte å oppdatere. Tullinger!Hmm, pakken min står fortsatt på transport mellom terminal og post.får vel gå bort og spørre i dag, kanskje de bare har glemt å oppdatere. Vognposen, som ble sendt i går, kom i dag, liksom.
![]()
- på app'n -
TypiskDe hadde glemt det, ja. Den hadde ligget der siden fredag en gang.![]()
- på app'n -
Imponert over at du drar dit frivillig i dag!Står i DEN køen på barnas hus!!!
der har vi stått også! Bah!!Står i DEN køen på barnas hus!!!
stakar liten! Håper han sover en stund nå da!Stakkars lille rusken min. Han har bare sovet to ganger ti minutter i dag, så nå var han helt ferdig og sloknet på et blunk. Fikk ikke i ham mat en gang.
- på app'n -
Hva har du handlet for noe spennende i dag da;-)Står i DEN køen på barnas hus!!!
Åja, jeg glemte jo å spørre om det viktigste! Godt du husket det!Hva har du handlet for noe spennende i dag da;-)
Jeg er med på en shopping trådÅja, jeg glemte jo å spørre om det viktigste! Godt du husket det!![]()
Gjerne bilder også.kanskje vi sku hatt en egen shoppingtråd?
![]()
- på app'n -
Stakkar ruskedusken, håper han sover i heeeeeele nattStakkars lille rusken min. Han har bare sovet to ganger ti minutter i dag, så nå var han helt ferdig og sloknet på et blunk. Fikk ikke i ham mat en gang.
- på app'n -