Liker!Supert! (liker at innlegg nr 500 i denne tråden kun er ordet SUPERT)
- på app'n -
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker!Supert! (liker at innlegg nr 500 i denne tråden kun er ordet SUPERT)
Usj.. God bedring! Det er skikkelig vondt:-(Auau! Vært å trekt ei visdomstann, det gjør så vondt!!
*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Overleve! Minsten er pjusk, jeg er pjusk og nå venter jeg bare på st eldste også skal bli det.Noen med store planer i helgen da?![]()
HahaOverleve! Minsten er pjusk, jeg er pjusk og nå venter jeg bare på st eldste også skal bli det.
Ellers har jeg store planer om å sende kidsa inn til gubben en morgen eller to.. eller tre.han jobber ettermiddag til uka, så han drar ikke før 13.
uff så trist!
![]()
- på app'n -
Jeg og Minsten på ett, eldste på ett (men kommer svinsende i løpet av natten) og gubben på gutterommet.Haha![]()
Her er også hele gjengen pjusk.sover du og kidsa på ett rom? Og gubben får fred?
![]()
Det skjønner jeg godt ;-) ligger å hører på det bråket nå. BlæJeg og Minsten på ett, eldste på ett (men kommer svinsende i løpet av natten) og gubben på gutterommet.(egentlig minsten sitt)
han snorker så fælt, så jeg nekter å bruke mine svært nødvendige og få mulige timer til å sove, til å høre på det bråket.![]()
- på app'n -
UffHyling pga pottetett nese siden kl fire. Bah![]()
Blir aldri gode lurer i helgene. Idag må vi farte rundt å finne parkett og maling og diverse. Ut og inn av bilen. Blæ. Møkkadag!Uffhåper det blir en god lur på dagen, sånn at du får sovet litt.
- på app'n -
HuffeBlir aldri gode lurer i helgene. Idag må vi farte rundt å finne parkett og maling og diverse. Ut og inn av bilen. Blæ. Møkkadag!
Høres deilig utVi er hos mamma i helgaOg jeg har akkurat våknet
kjekt med noen som faktisk har veldig lyst til å stå opp tidlig
ikke for det, lille var veldig urolig og gråt i nesten en og en halv time i natt, så hun var ikke klar for å starte dagen før kvart på ni
I dag skal fruen og jeg på en liten datevi skal kjøre alene til Åndalsnes og gå på cafe, mens lille er igjen med besteforeldre
skal prøve å lure med fruen inn på vareutsalget til Rauma ullvare også
Resten av helgen skal det slappes av og strikkes![]()
Kos dere masse! Hørtes deilig ut.Vi er hos mamma i helgaOg jeg har akkurat våknet
ikke for det, lille var veldig urolig og gråt i nesten en og en halv time i natt, så hun var ikke klar for å starte dagen før kvart på ni
I dag skal fruen og jeg på en liten datevi skal kjøre alene til Åndalsnes og gå på cafe, mens lille er igjen med besteforeldre
Skal bake kake til besøk i morgen, tror jeg baker en ekstra som vi kan kose oss med i kveld. HihiHuffe![]()
Da syns jeg du skal kjøpe deg et eller annet digg å kose deg med etter leggetid i kveld (som forhåpentligvis går som en drøm) og få sove godt til natten igjen.![]()
- på app'n -
Så deilig. Kos dere masseVi er hos mamma i helgaOg jeg har akkurat våknet
Vi er hos mamma i helgaOg jeg har akkurat våknet
Kjenner følelsen.DA var alle endelig i seng! og jeg drømmer om at de sover uten en lyd helt til i morgen tidlig. Men med ei lita ei som tar til seg all den vesken hun trenger på nattestid, OG problemet med klokkestilling, regner jeg med å bli vekt minst tre ganger i tillegg til at dagen starter før fuglene fiser i morgen...
Satser på at jeg får hvilt meg på gamlehjemmet og at lønnen kommer i himmelen :/
Krysser det som kan krysses for det! Ser for meg en svært tidlig morgen :-/Kjenner følelsen.![]()
Vi får krysse fingre og tær for at klokkestilling ikke gir en alt for tidlig morgen.![]()
- på app'n -