Hihi. Lykke til.Her skal vi faktisk ha barnedåp! Syntes egentlig det var best å vente med den til etter jeg hadde begynt å jobbe igjen, siden jeg da kanskje ikke ville ha det så travelt .. hehe..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi. Lykke til.Her skal vi faktisk ha barnedåp! Syntes egentlig det var best å vente med den til etter jeg hadde begynt å jobbe igjen, siden jeg da kanskje ikke ville ha det så travelt .. hehe..
Jeg er fra Bergendu får du ifra om du ser meg da
![]()
Samme her. Svigers skifter dekk nå før vi skal ut på tur.Minusgrader i natt, is på veiene og bilen min står på sommerdekk. (og den er dekket av is. Hurra!)
Håper det smelter til mini våkner, vi har mye å ordne i dag.
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
*fniiiis* Ja, jeg har ikke tatt den ut av veska.Samme her. Svigers skifter dekk nå før vi skal ut på tur.
Og du, husk lommebok ;-)
Åh beklager! Var så opptatt med å bysse småtroll og tørke opp uhell at jeg glemte å synge for vesla i natt!Jaja,to netter er bedre enn ingen vel... To netter med god søvn. Trodde det endelig hadde snudd litt, håpet det skulle bli noen flere gode netter nå som tanna hadde kommet gjennom! Lille har vært Supeeflink til å sove de siste to nettene, sovnet uten problem,ingen tulling på kveldstid og bare våknet for mat to/tre ganger. I går kveld sovna hun etter bare ti min og sov i tre timer, fikk mat og sovna igjen, herligmen den gang ei! Fra halv ett har det bare vært tull! Bah!!
![]()
det var det som var problemet ja! Ingen nøttesang!Åh beklager! Var så opptatt med å bysse småtroll og tørke opp uhell at jeg glemte å synge for vesla i natt!
Skal prøve å huske det i natt, så sover hun forhåpentligvis litt bedre!
De andre må også ha glemt det, ellers hadde det nok blitt i hvert fall litt søvn.det var det som var problemet ja! Ingen nøttesang!![]()
Æææh Sorry. Sov for en gangs skyld i en god seng.De andre må også ha glemt det, ellers hadde det nok blitt i hvert fall litt søvn.
Her sov lillegull helt fantastisk så dere kan egentlig kutte ut å synge ;Pdet var det som var problemet ja! Ingen nøttesang!![]()
What??Her sov lillegull helt fantastisk så dere kan egentlig kutte ut å synge ;P
neinei! Synges må d! Orker ikke en sånn natt i natt også!!!!Her sov lillegull helt fantastisk så dere kan egentlig kutte ut å synge ;P
dere er Supeeflinke! Ikke hør på 'aAntyder du at vi er tonedøve?
Var det jeg trodde.dere er Supeeflinke! Ikke hør på 'a![]()
What she said!!! ;-)Var det jeg trodde.![]()
Hører du krysse, det er bare du som ikke vet å sette pris på fantastisk musikk.hihihi!
Hrmf! Men da får dere skyllebøtta om denne natta går i vaskenVar det jeg trodde.
Hører du krysse, det er bare du som ikke vet å sette pris på fantastisk musikk.hihihi!