Skravletråd

Første natt uten amming! Gaaah. Så. Trøtt. Sov fra 18.30-23 uten problem, og fra 23-01. Så begynte tullinga. Hun skulle egentlig fått melk klokken ett, men siden vi liksom skal prøve å slutte nå så droppa vi den, gav tutten og fikk henne til å sovne igjen... Var våken to-tre ganger i timen mellom 1-5 ææææ da fikk hun litt melk og sov til 07.30 :) spent på hvor mange netter som blir sånn, men det blir jo deilig den dagen hun sover hele natten!

Minusgrader i natt, is på veiene og bilen min står på sommerdekk. (og den er dekket av is. Hurra!)
Håper det smelter til mini våkner, vi har mye å ordne i dag.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Minusgrader i natt, is på veiene og bilen min står på sommerdekk. (og den er dekket av is. Hurra!)
Håper det smelter til mini våkner, vi har mye å ordne i dag.

Samme her. Svigers skifter dekk nå før vi skal ut på tur.

Og du, husk lommebok ;-)

Samme her. Svigers skifter dekk nå før vi skal ut på tur.

Og du, husk lommebok ;-)
*fniiiis* Ja, jeg har ikke tatt den ut av veska. :p

Jeg får ikke bytta enda, for jeg trenger to nye vinterdekk.. :/ Det blir liksom ikke prioritert nå når bilen ikke blir brukt så ofte. Er vel bare å få rumpen i gir, det er nok ikke lenge før sola blir helt borte, og da kommer man seg jo i hvert fall ingen vei på sommerhjul.

Jaja,to netter er bedre enn ingen vel... To netter med god søvn. Trodde det endelig hadde snudd litt, håpet det skulle bli noen flere gode netter nå som tanna hadde kommet gjennom! Lille har vært Supeeflink til å sove de siste to nettene, sovnet uten problem,ingen tulling på kveldstid og bare våknet for mat to/tre ganger. I går kveld sovna hun etter bare ti min og sov i tre timer, fikk mat og sovna igjen, herlig :) men den gang ei! Fra halv ett har det bare vært tull! Bah!! :(

Jaja,to netter er bedre enn ingen vel... To netter med god søvn. Trodde det endelig hadde snudd litt, håpet det skulle bli noen flere gode netter nå som tanna hadde kommet gjennom! Lille har vært Supeeflink til å sove de siste to nettene, sovnet uten problem,ingen tulling på kveldstid og bare våknet for mat to/tre ganger. I går kveld sovna hun etter bare ti min og sov i tre timer, fikk mat og sovna igjen, herlig :) men den gang ei! Fra halv ett har det bare vært tull! Bah!! :(
Åh beklager! Var så opptatt med å bysse småtroll og tørke opp uhell at jeg glemte å synge for vesla i natt!
Skal prøve å huske det i natt, så sover hun forhåpentligvis litt bedre!

Åh beklager! Var så opptatt med å bysse småtroll og tørke opp uhell at jeg glemte å synge for vesla i natt!
Skal prøve å huske det i natt, så sover hun forhåpentligvis litt bedre!

det var det som var problemet ja! Ingen nøttesang! ;)

Var det jeg trodde. :D
Hører du krysse, det er bare du som ikke vet å sette pris på fantastisk musikk. :D hihihi!

Hrmf! Men da får dere skyllebøtta om denne natta går i vasken ;) haha :D syng dere!

Kan dere ta den trallen nå jenter? Lille har vært våken fem ganger siden kvart over sju :(

Back
Topp