Skravletråd

Å, det er vondt!
Jeg la de også bort etter én gang av samme grunn. Bytte av stilling funker bra, mine har faktisk grodd!

* app'n *
så bra at det har grodd! Skal amme nå straks og kjenner jeg gruer meg litt! Huff! Litt upraktisk å bruke tvillingstilling når hun skal legge seg, hun bruker jo å sovne ved puppen... Hm... Får se hvordan det går!

Nå begynner lille å bli frisk, nå er det min tur. :( blæ. Føler den derre influensa sesongen er hele tiden...

Nå begynner lille å bli frisk, nå er det min tur. :( blæ. Føler den derre influensa sesongen er hele tiden...
Næmmen huffda! Håper det bare blir en mild versjon, slik at du blir frisk i en fei! :)

* app'n *

så bra at det har grodd! Skal amme nå straks og kjenner jeg gruer meg litt! Huff! Litt upraktisk å bruke tvillingstilling når hun skal legge seg, hun bruker jo å sovne ved puppen... Hm... Får se hvordan det går!
Hvordan gikk det?

Jeg bare beit tenna sammen på kveld/natt, og smørte de inn med lanolin etter hver runde. Grusomt vondt, men det grodde til slutt. Ga forresten flaske i stedet for pupp til dagluren i et par dager, det hjalp en hel del, for da fikk de litt fri.

* app'n *

Hvordan gikk det?

Jeg bare beit tenna sammen på kveld/natt, og smørte de inn med lanolin etter hver runde. Grusomt vondt, men det grodde til slutt. Ga forresten flaske i stedet for pupp til dagluren i et par dager, det hjalp en hel del, for da fikk de litt fri.

* app'n *
ble tvillingstilling, var alt for vondt ellers! Hun sovna ikke da, men etter en halvtime med rasing og turning i senga sovna hun endelig! Smører med en lanolin jeg også! Håper det hjelper fort!
Hun spiser som regel bare fra en side hver gang og nå spiser hun ikke så ofte på dagen lenger, så da blir det litt pause! Godt!

Oj! Fikk brått nesedobb og krøller... Litt forandring kan man si...

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Fjuh!
To typer cupcakes ferdig pyntet og dandert. Stripegeleen står i kjøleskapet. Godteposer klare.Pinnsvin og "punch" ordnes etterpå.
Nå er det dusj før borddekking og ballongblåsing. Slitsomt med bursdag!

* app'n *

Fjuh!
To typer cupcakes ferdig pyntet og dandert. Stripegeleen står i kjøleskapet. Godteposer klare.Pinnsvin og "punch" ordnes etterpå.
Nå er det dusj før borddekking og ballongblåsing. Slitsomt med bursdag!

* app'n *
så flink du er :) god feiring!

Skulle synge en sang til D når jeg la han idag, jeg begynte, bæ bæ lille lam, så begynte han å le så bare det, det er det hver gang jeg begynner på den sangen, må le av han alså!

Back
Topp