Skravletråd

Bah! Klokka er 01 og jeg har sotte aaaalt for lenge oppe :/ Kommer til å være trett i morgen når lille vekkeklokka bestemmer seg for å våkne! Jaja ❤

❤25/2-13❤

Da var det kvelden for husmor Nøtte også.. så da venter julegavestrikking..

* taletuten *
I kveld har jeg laget hårklemmer til kusinene til mini. Vi skal i bursdagsbesøk imorgen. Hvilket minner meg på at jeg mangler en gave... æh Hva strikker du? Her blir det tøfler og vaskekluter til jul om bare den dumme hånden min blir bedre.

I kveld har jeg laget hårklemmer til kusinene til mini. Vi skal i bursdagsbesøk imorgen. Hvilket minner meg på at jeg mangler en gave... æh Hva strikker du? Her blir det tøfler og vaskekluter til jul om bare den dumme hånden min blir bedre.
Tøfler her også. Har 9,5 par igjen å strikke. :confused:
Tror det er et stort nok prosjekt, så tror ikke det blir mer. :p

* taletuten *

Tøfler her også. Har 9,5 par igjen å strikke. :confused:
Tror det er et stort nok prosjekt, så tror ikke det blir mer. :p

* taletuten *
Å f@%#, which reminds me; den derre monsterbuksen mangler et bein.... Det var så kjedelig at jeg ikke kom i gang når første var ferdig. Blir så utålmodig. Haha

Å f@%#, which reminds me; den derre monsterbuksen mangler et bein.... Det var så kjedelig at jeg ikke kom i gang når første var ferdig. Blir så utålmodig. Haha
Hihi, kjenner følelsen! Jeg har en genser som har ligget halvferdig i over et halvt år. :p den er så kjeeedelig. :p
Og jeg har fortsatt ikke begynt på buksa til minsten.. ferdig med matchende monstersokker til eldste, da...:p

* taletuten *

Hihi, kjenner følelsen! Jeg har en genser som har ligget halvferdig i over et halvt år. :p den er så kjeeedelig. :p
Og jeg har fortsatt ikke begynt på buksa til minsten.. ferdig med matchende monstersokker til eldste, da...:p

* taletuten *
Det er godt buksen er stor så jeg har litt tid på meg ;-) men bør ganske demotivert når jeg kom på det nå... :p

Idag sov trøttingen helt til 8.30. Så sovnet hun igjen etter en halvtime. Nå våknet hun og vi ligger å koser oss i sengen. :) deilig morgen

Idag sov trøttingen helt til 8.30. Så sovnet hun igjen etter en halvtime. Nå våknet hun og vi ligger å koser oss i sengen. :) deilig morgen
Så deilig! :)
Her var plutselig gubben hjemme fra jobb og hadde stått opp med ungene uten at jeg fikk det med meg. Våknet klokka 9 av at største kosa med øret mitt. :p

* taletuten *

Bah, dårlig på smaltalk, ingen tvsignal og alene med svigermor en hel dag! Dårlig kombo!!

Back
Topp