Skravletråd

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Kanskje vi skal ha en liten (eller lang) skravletråd for å bli bedre kjent?

Jeg er på jobb, skal jobbe resten av påsken nå.
 
Så koselig med skravletråd :) jeg har fri hele påsken, men i dag måtte jeg stå opp 6.30 med 2-åringen, så nå er jeg trøtt!
 
Eg og har fått fri hele denne påsken! Utrolig deilig! For i Bergen er det et fantastisk påskevær! :) vi nytter det Max om dagen :) her var mini våken 06.30, men sambo stod med med han og eg fikk sove litt frempå :) :)
 
Her er det også fantastisk vær, er ikke så langt unna Bergen nemlig :) jeg bor på Os. Vi står opp annenhver dag, og i dag var det min tur.
 
Ja tenkte det var kos med en skravletråd. Greit å skravle om andre ting også, så kanskje tida fremover går fort :)
 
Kjekt med skravletråd :)
Vi er på påskeferie hos mine foreldre. I dag er planen å ta en liten dagstur til hytta til foreldrene mine i det nydelige påskeværet :)
Ha en fin dag alle sammen! :)
 
nyter påsken her og :) mye godteri og kos. Og selfølgelig følger det med litt drikkepress :p har takket nesten litt kleint mye nei til alkohol.. men jeg fant en fin måte å unngå litt press på. Det var å blande sammen litt ulike bruser på kjøkkenet også trodde alle at jeg lagde meg drinker :p hahaha... jaja, får være sjåfør resten av påsken :D

Mye drikkepress på dere jenter?
 
Veeeldig lite drikkepress gitt, men så er jeg en av de som røre alkohyler ca 1 gang i året.. Så det går nok greit
 
Oooh jezz.. Her tyter alle om fest! Men skyller på dårlig med barnevakt i påsken ;) og finner på mye "familie" ting.. Så tror ikke fokl har reagert enda :)
 
Vi er ikke så mye i situasjoner der det er drikkepress. Droppet en fest forrige helg for å unngå spørsmål da.. Og ellers kan jeg bare si at jeg må kjøre for å komme meg hjem, siden jeg bor i ødemarken og det ikke går busser her.
 
Ikke noe drikkepress her heldigvis. Jeg drikker svært sjelden alkohol, så uansett ingen som reagerer om jeg takker nei til et glass vin ;)
 
hehe, må være godt å slippe ;)

Dette måtte jeg igjennom:

Vil du ha en øl?
Nei takk

Hva med gin?
Nei

Hva med cider?
Neeeeh

Hva med favorittcideren din? den som du elsker! Vi har den!
Nei takk

Skal du bare drikke vann?
ehh.. Ja

Men vi har kjøp inn drikke sånn at alle kan få...

(jeg tenkte bare ta ett hint da!) :p
 
Hehe, ja enkelte er det vanskelig å nå inn til..


Nå er vakta mi snart over, da gjenstår det en snartur innom butikken før det er hjem til unga
 
Middagen er spist og jeg burde egentlig rydde opp igjen etter den.. men er så trøtt og begynte å fryse. Må nok få min kjære til å fyre opp i ovnen tror jeg.
 
Står ute og krysser fingra. Minkjære er oppå taket av huset for å måke snø. Det er så utrolig mye snø oppå der og nå er det meldt mildvær. Det kommer til å bli råtungt.
Grunnen tilat han måker det er at platene oppå der er slitte (måbytte tak i løpet av få år) så snøen sklir dårlig av det.
 
Skummelt! Her kom solen og plussgradene, så snøen smelter fort :) og nå har jeg knekkebrød i ovnen og sitter på sofaen og ser tv med jenten min :) og er kvalm.. Men klager ikke, tar gjerne litt kvalme bare jeg ender med å få en baby denne gangen :)
 
Back
Topp