Skravletråd

Ceres

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Nå må vi få igang skravla litt så vi klarer 500 innlegg i døgnet :)

Så, hva har dere gjort i dag jenter?
 
Ha ha ha! Jeg har gjort absolutt INGENTING! Sov til tolv, og har sittet her siden. Sånn blir nok resten av dagen også.
Skal lage middag og rydde litt, da....
 
Her er det foreløpig bare jobb, jobb, jobb....ja, og litt bv da :)
i kveld blir det sofa!
 
Å sove lenge hørtes herlig ut :)

Etter guttungen var levert i bhg har jeg handlet for farmora mi og ryddet hus. Piska mannen rundt for å støvsuge og vaskegulv så bekkenet mitt fikk hvile :)

Nå er middagsplanen for 1mnd klar så da er det egentlig bare å dra rompa opp av sofaen og avgårde til butikken så vi får handla alt før vi skal hente i bhg :)
 
Oj, så flink du er! Jeg lager bare plan for en uke av gangen. Men så har vi ikke plass til å lagre mat for 5 personer i en måned heller...

Mannen min har vasket hus helt siden jeg ble gravid. Huset har aldri vært så rent som det er nå. Hi hi ;)
 
Vi sparer masse penger på å planlegge så langt fram i tid, og alt vi må supplere med er frukt/grønt, melk og pålegg.
Vi planlegger ut i fra hva vi har i fryseren. Og ettersom vi ikke er fler enn 3 blir det plass til lagring med ett fryseskap, et stort kjøleskap og store matskuffer på kjøkkenet :)

Og jeg håper det blir mindre snop når vi ikke er på butikken hver dag :p
 
Det blir det! Og man sparer veldig mye penger. Det merker jeg med å bare planlegge en uke fremover. Må alltid supplere med melk her også selv om vi bare handler for en uke/ti dager. Vi har ikke plass til all melken. Ungene er store melkedrikkere, så her går det fort 10 store kartonger for uken....
 
Oj, nesten så dere skulle hatt et par kyr i hagen :p
Her går det lite av melka, kun til matlaging stortsett. Gutten har en sensitiv mage, så magen hans er ikke så glad mengder med ren melk, så vi prøver å begrense det til det han får i bhg. Han er ikke plaget med magesmerter som han gir uttrykk for, men han blir ikke hard i magen :p Så hjemme går det i vann, juice eller saft :)
 
Hmm.. Hva er det, Nann?

Kyr i hagen, ja. Da måtte vi hatt endel ;) Drømmen er å flytte på småbruk. Da kan vi få oss en hund til, geiter, en hest, kaniner og katter.

Vi leter, men det er ikke lett å finne når vi vil holde oss noenlunde rundt der vi bor nå...
 
Åååå, vaffler :)
Vi pleier også å ha litt ekstra jobb kos på fredager, som oftest is, nonstop og peanutter da :)
 
Åh, det hørtes pgså godt ut Ceres!! Vi prøver å holde oss litt på den smale sti, så vurderer grønnsaker og dip her i kveld.. Vi får se hva det ender med :D
 
I kveld blir det taco, typisk fredag :p
Og det fine med det er at jeg da er for mett til godis etterpå ;)
I morgen tror jeg at jeg må handle så vi kan ha grønnsaker og dip, kan ikke gomle potetgull og sjokolade hver kveld ;)
 
vært på jobb, sov en halvtime på sofaen. nå må jeg rydde hus, men skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg opp av sofaen.. vondt i ryggen !!
 
Huff :/ Jeg syns du med god samvittiget kan ligge litt på sofaen så ryggen får hvile litt til :)
 
Ærk, jeg sliter med hodepine i dag :/

Og den smale stien gikk rett vest, for her står det hjemmesnekra sjokoladecupcakes i ovnen. Håper de smaker så godt som jeg vil at de skal :D
 
Sjokoladecupecakes <3

Æsj, å gå med hodepine er pyton. Jeg har hatt noen slike dager selv, og da klarer jeg virkelig ikke å fungere :/
 
Back
Topp