Skravletråd!

Det hørtes kosli ut =)   Her skal vi passe valpen til mamma i helga. Noe som er stooor stas for lillesnupp! Fare for mye våte nuss på han stakkars:p  Så krysser jeg fingrene for en helg med masse masse sol og grilling :))) Mmmmmmm
 
Høres gøy ut:) Sol og grilling? Heldig er dere hvis dere får grille så tidlig:) Her skal vi hjem fra påskeferie idag, arbeidet kaller i helgen desverre:P hehe
 
Jeg skal grille i dag om det så snør... Har laga hjemmelaga potetsalat og den SKAL jeg kose meg med :) hehe....

Ellers er det noe galt med bilen så om vi ikke får fiksa det så blir det ikke noe tur på hytta i morra
 
Vi har vært heldig å hatt noen sinnsykt deilig dager i forrige uke... Men nå er det heller litt tassent :(   Overskya å litt kaldere! Har allerede testa grillen en gang ;)   Kjedli med jobb som kaller da:/  Og hvertfall i helga!! 
 
Her har vi fått masse snø til min store fortvilelse som er veldig klar for VÅR, SOL og VARMEgrader ...
Skal hjem til familien i kveld på middag, ellers så er det ikke store planer her i gården.
Føler meg extremt begrensa pga kvalmen og formen.
Kanskje jeg klarer å komme meg ut på en liten trilletur med guttungen :)
 
Begynt å snø her å nå!!! Riktignok noen bittesmå fnugg, men likevel... ÆSJ !!!! Snø er snø:p
 
Morsom påske, her har jeg blitt syk. Mens de andre i huset har det bra. Hadde en del på planen denne påska, men måtte bare legge bort det meste!
Håper og få baket litt i dag hvis formen til sier det.

Akkurat nå koser jeg meg med Brødrene Løvehjerte, men tuppa sitter og leker seg og lurer på når dragen kommer.
 
Stille og rolig her, har kommet (og kommer fortsatt) så mye snø at det frister lite til utendørsakriviteter.
Men, jeg klager ikke, for da blir strikketiden mye lenger, og garderoben til lillemann vokser stadig.
 
Ser at det er fler som skal grille å kose seg i påska.
Her er jeg nettop ferdig med jobb 3 dager på rad, så denne kroppen er ganske utkjørt. Voknet i morrest med bekkensmerter og vondt i magen, så de neste dagene skal tas helt med ro.

Dere som har sol må bare nyte den kraftig. Her sner det slik at vi så vidt kan kjøre :S

 
Idag leverte jeg jentungen til sviger kl 11, hun kommer hjem i morgen ved legge tid i morgen kveld, så over et døgn hjemme alene. Samboeren er fortsatt på jobb :-( Så da stakk jeg av sted til charlottenberg for litt shopping og fikk handlet meg noen gravid bukser og noen søte topper. Også fylte jeg opp fryseren med mat :-) Nå blir det nok bittelitt husvask/rydding også får man ligge på sofaen resten av dagen og pleie ryggen og kose seg med sparkene :-)

Ha en fortsatt fin langfredag søte gravide damer :-)
 
Ha ha ha... Ja vi er jammen ikke skravlete av oss her inne. :P
 
Back
Topp