Sonja Borge
Gift med forumet
Lucmam+Vic skrev:
Kan skravle litt jeg også, da. Her jeg sitter og er her skjelven. Lillegutt sover, men storesøster er på legevakta med pappaen. Hun kutta seg i tommelen, og det silblødde så at vi ikke fant ut om det var dypt eller ikke. Huff. Jeg sitter her med en vond følelse i magen. Synes det er så fælt når sånt skjer.Sonja Borge skrev:
Sant og si er jeg litt sint på samboeren også. Det var de to som var på kjøkkenet sammen for å lage kveldsmat, og han må ha stått med ryggen til mens hun tok seg til rette i knivskuffen og lekte med den skarpeste kniven vi har. Utrolig sløvt av ham. Men jeg kan ikke kjefte på ham når de kommer hjem. Han har nok sikkert kjefta nok på seg selv inni seg, og trenger sikkert egentlig litt trøst. Huff................
Nei, uff så fælt! Stakkars jenta di og ikke minst pappaen. Ja, han føler seg nok ikke særlig høy i hatten nå.
Stort sett ser det verre ut enn det det er , særlig i fingrene i og med det blør så lett der. Og jeg håper virkelig at dette stemmer nå også.
Stakkars...
Heldigvis gikk det greit. Hun fikk renset såret og fikk ny strips og bandasje og måtte gå med den fram til lørdag. Trengte heldigvis ikke å sy. De hadde hatt mange morsomme leker på legevakta, så hun var faktisk både stolt og fornøyd da hun kom hjem igjen, langt utpå kvelden....det tar sin tid på den legevakta....