Skravletråd

Lucmam+Vic

Gift med forumet
Kan jo se hvordan det går med denne tråden, men jeg tenkte at her kan vi jo poste litt fra hummer til kanari. Rett og slett bare en skravletråd.

Jeg hadde store planer om å trene litt Zumba til morgenen idag, men så ble det bare med tanken. Det var ikke så bra. Må få igang treningen igjen. Skal i min søsters bryllup til høsten og vil så gjerne være en mindre utgave av meg selv.

Lucmam+Vic skrev:
Jeg hadde store planer om å trene litt Zumba til morgenen idag, men så ble det bare med tanken. Det var ikke så bra. Må få igang treningen igjen. Skal i min søsters bryllup til høsten og vil så gjerne være en mindre utgave av meg selv.

Åh, da er vi to. Ikke at jeg trener Zumba, men jeg skulle gjerne ha gjort det... En mindre utgave av meg selv, sånn ca like stor som da jeg ble gravid første gang - hadde vært VELDIG bra! Tre svangerskap på 4 år setter spor...  Men én dag skal jeg skjerpe meg... helt sikkert. Kanskje... :-P Har vært maks lat i dag, på tross av det fine været.... Jeg skal forresten også i bryllup i august. Jeg eeeelsker bryllup! Men nå må jeg legge ungene. Minste først, har et mål om å bli ferdig før åtte :-) 

Papillon skrev:

Lucmam+Vic skrev:

Åh, da er vi to. Ikke at jeg trener Zumba, men jeg skulle gjerne ha gjort det... En mindre utgave av meg selv, sånn ca like stor som da jeg ble gravid første gang - hadde vært VELDIG bra! Tre svangerskap på 4 år setter spor...  Men én dag skal jeg skjerpe meg... helt sikkert. Kanskje... :-P Har vært maks lat i dag, på tross av det fine været.... Jeg skal forresten også i bryllup i august. Jeg eeeelsker bryllup! Men nå må jeg legge ungene. Minste først, har et mål om å bli ferdig før åtte :-) 

Og nå sover alle tre, så jeg er fornøyd, selv om klokka tikket noen minutter over. Er det noen andre her da?

Så deilig Her er også begge guttene i seng, men nå er det bare et tidsspørsmål om når minste våkner og skal rape... Han sovner bestandig til puppen etter grøten, og det er ikke snakk om å få han til å rape, hehe.

Nå sitter jeg å ser på Benjamin Botton, en herlig film!

Papillon skrev:

Lucmam+Vic skrev:

Hihi, ser den... Men da har jo kroppen din gjort jobben sin ihvertfall! Og ja, bryllup er koselig, og enda koseliger om man kan ha på seg en kjole man føler seg fin i

Lucmam+Vic skrev:
Så deilig Her er også begge guttene i seng, men nå er det bare et tidsspørsmål om når minste våkner og skal rape... Han sovner bestandig til puppen etter grøten, og det er ikke snakk om å få han til å rape, hehe.

Nå sitter jeg å ser på Benjamin Botton, en herlig film!

Det gjør jeg også! Har tatt et varmt bad og sitter nå og slapper av med fyr i peisen, pepsi i glasset og Benjamin på tv. Haugen med klesvask som skal brettes og alt det andre rotet som ligger her, skal få ligge litt til. Jeg er hjemme alene... hihi.

jeg har vært på spinning idag, gjorde godt! Super start på uken :)

Imorgen har jeg store planer om å gjøre masse husarbeid. Ser helt bomba ut her. Men vesla har jo bare dupper på noen min så får ikke gjort så mye. Frister mer å reise på besøk til en venninne. Da slipper jeg å se på rotet :)

millemari skrev:
jeg har vært på spinning idag, gjorde godt! Super start på uken :)

Imorgen har jeg store planer om å gjøre masse husarbeid. Ser helt bomba ut her. Men vesla har jo bare dupper på noen min så får ikke gjort så mye. Frister mer å reise på besøk til en venninne. Da slipper jeg å se på rotet :)

Reis til ei venninne. Rotet forsvinner ikke, men denne tida gjør det... Jeg har blitt så mye flinkere til å gi litt slipp og heller nyte det at jeg er fri til å gjøre nesten som jeg vil

Kan skravle litt jeg også, da. Her jeg sitter og er her skjelven. Lillegutt sover, men storesøster er på legevakta med pappaen. Hun kutta seg i tommelen, og det silblødde så at vi ikke fant ut om det var dypt eller ikke. Huff. Jeg sitter her med en vond følelse i magen. Synes det er så fælt når sånt skjer.

Sant og si er jeg litt sint på samboeren også. Det var de to som var på kjøkkenet sammen for å lage kveldsmat, og han må ha stått med ryggen til mens hun tok seg til rette i knivskuffen og lekte med den skarpeste kniven vi har. Utrolig sløvt av ham. Men jeg kan ikke kjefte på ham når de kommer hjem. Han har nok sikkert kjefta nok på seg selv inni seg, og trenger sikkert egentlig litt trøst. Huff................emoticon

Sonja Borge skrev:
Kan skravle litt jeg også, da. Her jeg sitter og er her skjelven. Lillegutt sover, men storesøster er på legevakta med pappaen. Hun kutta seg i tommelen, og det silblødde så at vi ikke fant ut om det var dypt eller ikke. Huff. Jeg sitter her med en vond følelse i magen. Synes det er så fælt når sånt skjer.

Sant og si er jeg litt sint på samboeren også. Det var de to som var på kjøkkenet sammen for å lage kveldsmat, og han må ha stått med ryggen til mens hun tok seg til rette i knivskuffen og lekte med den skarpeste kniven vi har. Utrolig sløvt av ham. Men jeg kan ikke kjefte på ham når de kommer hjem. Han har nok sikkert kjefta nok på seg selv inni seg, og trenger sikkert egentlig litt trøst. Huff................emoticon

Nei, uff så fælt! Stakkars jenta di og ikke minst pappaen. Ja, han føler seg nok ikke særlig høy i hatten nå.
Stort sett ser det verre ut enn det det er , særlig i fingrene i og med det blør så lett der. Og jeg håper virkelig at dette stemmer nå også.

Stakkars...

Stakkars storesøster! Er ille når det blør så fælt.. håper det har gått bra! 

Ble ikke venninnebesøk på meg idag, men har shinet huset så det var kjempedeilig å få gjort. Så da kan jeg heller ha venninnebesøk imorgen :)

millemari skrev:
Stakkars storesøster! Er ille når det blør så fælt.. håper det har gått bra! 

Ble ikke venninnebesøk på meg idag, men har shinet huset så det var kjempedeilig å få gjort. Så da kan jeg heller ha venninnebesøk imorgen :)

Åh, Millemari - send litt ryddeenergi hit om du har til overs. Jeg sitter i sofaen og ser på alt jeg burde ha gjort... Har en travel dag i morgen og vet jeg ikke får tid til å rydde, men på kvelden skal jeg på et møte og må få en barnevakt hit (uten at jeg ennå har klart hvem) Og kommer det barnevakt, vil jeg helst at vedkommende skal slippe å vasse i rot. 

Så flink du er som har trent forresten... Jeg er bare helt vanvittig sløv for tiden... isj...

Sonja: håper det gikk bra på legevakta med sambo og snuppa? Ble det sting, eller holdt det med Hello Kitty plaster? (Hello Kitty hjelper veldig, nemlig - bare spør nestenfireåringen min!)

Jeg har forresten vært på sykehuset med mellomste i dag. Han er atopiker og sliter veldig med utslett over hele kroppen. Nå må vi smøre med kortison daglig, trappe ned til annenhver dag når han ser helt fin ut og så fortsette med det. Jeg liker ikke kortison, men det gjør hudlegen (dvs spesialisten vi var hos). Hadde time tidlig på dagen og etter vi var ferdige spiste vi brødskiver i kantina på sykehuset og kjørte til et kjøpesenter hvor vi kikket i lekebutikken i en evighet. Veldig koselig å ha med bare to av ungene, for når de to store begge er med kiver de litt om oppmerksomheten min. Koste oss veldig i alle fall, tror han hadde en toppers mammadag. 

Papillon skrev:
Jeg har forresten vært på sykehuset med mellomste i dag. Han er atopiker og sliter veldig med utslett over hele kroppen. Nå må vi smøre med kortison daglig, trappe ned til annenhver dag når han ser helt fin ut og så fortsette med det. Jeg liker ikke kortison, men det gjør hudlegen (dvs spesialisten vi var hos). Hadde time tidlig på dagen og etter vi var ferdige spiste vi brødskiver i kantina på sykehuset og kjørte til et kjøpesenter hvor vi kikket i lekebutikken i en evighet. Veldig koselig å ha med bare to av ungene, for når de to store begge er med kiver de litt om oppmerksomheten min. Koste oss veldig i alle fall, tror han hadde en toppers mammadag. 

Uff, stakkars lille... Men det hørtes ut som dere hadde en hyggelig dag

Lucmam+Vic skrev:

Papillon skrev:

Uff, stakkars lille... Men det hørtes ut som dere hadde en hyggelig dag

Jeppers, veldig hyggelig dag. Og i dag har jeg vært for travel til å stikke innom her. Barseltreff og det møtet jeg nevnte i går. Ble jeg gjorde en superhurtigpanikkrydding i en times tid før jeg hentet de to store i barnehagen, så kom mamma og passet mens jeg var på møtet :-D Er det ingen fler som vil skravle litt med oss da? 

Hvor er alle? Hihi! :)
Jeg fikk et lite hint av sambo idag at jeg sitter litt for ofte på dataen når han legger seg om kvelden.. men jeg syntes det er så godt å roe litt ned etter at vesla er lagt og jeg står opp mange timer etter han. Jeg står ikke opp kl 06 bare for å gjøre det liksom når vesla sover til 08-09..

Får vel skravle litt jeg også da ;)
Er så sliten for tiden så blir ikke så mye skriving her inne :/ Litt problemer med å få guttene til å sove om kvelden etter jul, (men det går bedre nå) og knerten var syk forige uke og jeg nå, så litt lavt energinivå.

Jeg fikk nintendo wii av min kjære til jul og et treningsprogram av brødrene hans så nå skal det trenes ;) dvs har pause mens jeg er syk noen dager. Håper det vil hjelpe på ennergi og på kroppen, lei alle de ekstra kg her også :/ men i dag fikk jeg i det minste noen kjoler jeg hadde bestilt i posten :) så da har jeg litt mer å ha på meg som passer :)

millemari skrev:
Hvor er alle? Hihi! :)
Jeg fikk et lite hint av sambo idag at jeg sitter litt for ofte på dataen når han legger seg om kvelden.. men jeg syntes det er så godt å roe litt ned etter at vesla er lagt og jeg står opp mange timer etter han. Jeg står ikke opp kl 06 bare for å gjøre det liksom når vesla sover til 08-09..

Skjønner godt han føler seg ensom, men det gjør min også - når han er hjemme da. Jeg er mye alene med ungene og ser veldig lite tv, så da blir det heller til at jeg surfer rundt på nettet etter leggetid. Er veldig godt med de timene når det er blitt stille ja... 

overasket: håper det ordner seg med legginga snart og masse lykke til med treninga. Sleng gjerne over litt treningsstøv...

Back
Topp