Lucmam+Vic
Gift med forumet
Kan jo se hvordan det går med denne tråden, men jeg tenkte at her kan vi jo poste litt fra hummer til kanari. Rett og slett bare en skravletråd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde store planer om å trene litt Zumba til morgenen idag, men så ble det bare med tanken. Det var ikke så bra. Må få igang treningen igjen. Skal i min søsters bryllup til høsten og vil så gjerne være en mindre utgave av meg selv.Lucmam+Vic skrev:
Papillon skrev:
Jeg hadde store planer om å trene litt Zumba til morgenen idag, men så ble det bare med tanken. Det var ikke så bra. Må få igang treningen igjen. Skal i min søsters bryllup til høsten og vil så gjerne være en mindre utgave av meg selv.Lucmam+Vic skrev:
Åh, da er vi to. Ikke at jeg trener Zumba, men jeg skulle gjerne ha gjort det... En mindre utgave av meg selv, sånn ca like stor som da jeg ble gravid første gang - hadde vært VELDIG bra! Tre svangerskap på 4 år setter spor... Men én dag skal jeg skjerpe meg... helt sikkert. Kanskje... :-P Har vært maks lat i dag, på tross av det fine været.... Jeg skal forresten også i bryllup i august. Jeg eeeelsker bryllup! Men nå må jeg legge ungene. Minste først, har et mål om å bli ferdig før åtte :-)
Papillon skrev:
Åh, da er vi to. Ikke at jeg trener Zumba, men jeg skulle gjerne ha gjort det... En mindre utgave av meg selv, sånn ca like stor som da jeg ble gravid første gang - hadde vært VELDIG bra! Tre svangerskap på 4 år setter spor... Men én dag skal jeg skjerpe meg... helt sikkert. Kanskje... :-P Har vært maks lat i dag, på tross av det fine været.... Jeg skal forresten også i bryllup i august. Jeg eeeelsker bryllup! Men nå må jeg legge ungene. Minste først, har et mål om å bli ferdig før åtte :-)
Så deilig Her er også begge guttene i seng, men nå er det bare et tidsspørsmål om når minste våkner og skal rape... Han sovner bestandig til puppen etter grøten, og det er ikke snakk om å få han til å rape, hehe.Lucmam+Vic skrev:
Nå sitter jeg å ser på Benjamin Botton, en herlig film!
jeg har vært på spinning idag, gjorde godt! Super start på uken :)millemari skrev:
Imorgen har jeg store planer om å gjøre masse husarbeid. Ser helt bomba ut her. Men vesla har jo bare dupper på noen min så får ikke gjort så mye. Frister mer å reise på besøk til en venninne. Da slipper jeg å se på rotet :)
Kan skravle litt jeg også, da. Her jeg sitter og er her skjelven. Lillegutt sover, men storesøster er på legevakta med pappaen. Hun kutta seg i tommelen, og det silblødde så at vi ikke fant ut om det var dypt eller ikke. Huff. Jeg sitter her med en vond følelse i magen. Synes det er så fælt når sånt skjer.Sonja Borge skrev:
Sant og si er jeg litt sint på samboeren også. Det var de to som var på kjøkkenet sammen for å lage kveldsmat, og han må ha stått med ryggen til mens hun tok seg til rette i knivskuffen og lekte med den skarpeste kniven vi har. Utrolig sløvt av ham. Men jeg kan ikke kjefte på ham når de kommer hjem. Han har nok sikkert kjefta nok på seg selv inni seg, og trenger sikkert egentlig litt trøst. Huff................
Stakkars storesøster! Er ille når det blør så fælt.. håper det har gått bra!millemari skrev:
Ble ikke venninnebesøk på meg idag, men har shinet huset så det var kjempedeilig å få gjort. Så da kan jeg heller ha venninnebesøk imorgen :)
Jeg har forresten vært på sykehuset med mellomste i dag. Han er atopiker og sliter veldig med utslett over hele kroppen. Nå må vi smøre med kortison daglig, trappe ned til annenhver dag når han ser helt fin ut og så fortsette med det. Jeg liker ikke kortison, men det gjør hudlegen (dvs spesialisten vi var hos). Hadde time tidlig på dagen og etter vi var ferdige spiste vi brødskiver i kantina på sykehuset og kjørte til et kjøpesenter hvor vi kikket i lekebutikken i en evighet. Veldig koselig å ha med bare to av ungene, for når de to store begge er med kiver de litt om oppmerksomheten min. Koste oss veldig i alle fall, tror han hadde en toppers mammadag.Papillon skrev:
Lucmam+Vic skrev:
Jeg har forresten vært på sykehuset med mellomste i dag. Han er atopiker og sliter veldig med utslett over hele kroppen. Nå må vi smøre med kortison daglig, trappe ned til annenhver dag når han ser helt fin ut og så fortsette med det. Jeg liker ikke kortison, men det gjør hudlegen (dvs spesialisten vi var hos). Hadde time tidlig på dagen og etter vi var ferdige spiste vi brødskiver i kantina på sykehuset og kjørte til et kjøpesenter hvor vi kikket i lekebutikken i en evighet. Veldig koselig å ha med bare to av ungene, for når de to store begge er med kiver de litt om oppmerksomheten min. Koste oss veldig i alle fall, tror han hadde en toppers mammadag.Papillon skrev:
Uff, stakkars lille... Men det hørtes ut som dere hadde en hyggelig dag
Hvor er alle? Hihi! :)millemari skrev:
Jeg fikk et lite hint av sambo idag at jeg sitter litt for ofte på dataen når han legger seg om kvelden.. men jeg syntes det er så godt å roe litt ned etter at vesla er lagt og jeg står opp mange timer etter han. Jeg står ikke opp kl 06 bare for å gjøre det liksom når vesla sover til 08-09..