Skravletråd?

Kluten

Glad i forumet
Nå som det er blitt litt mer aktivitet her inne skulle vi kanskje prøvd oss på en skravletråd? Alltid koselig å skravle litt.:)
 På mitt forrige terminforum er vi nå oppe i nesten 1000 sider:)

Kan begynne skravlinga jeg..
Nå har jeg nettopp kjørt jenta til barnehagen, og snart venter en time hos fysioterapauten.

Hva er deres planer for dagen?

Idag har jeg allerede klart å støvsuge og vaske golvet i huset.. Nå sitter jeg foran tv'n med en kopp te. Venter på at jeg skal ta en kaffe sammen med ei jente herfra ;)
Ellers så har jeg rett og slett ikke de store planene. Bekkenet har kranglet veldig de siste dagene, så blir ikke noe veldig aktivitet på meg :P

jeg skal på ul snart.

Så flink du har vært lmk88Du har fått gjort kjempemasse allerede!

Lykke til på ul turboquattro!

Kluten skrev:

Takk takk :p Så nå skal jeg NYTE mitt nyvaskede golv og slappe av resten av dagen :p
Er liksom ikke mye man orker å gjøre på en dag..

I dag har jeg kun rukket å stå opp, dusje og så jobbe jobbe jobbe (hjemmefra). Har nettopp satt i gang en vaskemaskin og håper klærne blir tørre til kl 14. Da skal vi kjøre ned til Skåne og hilse på mine foreldrer. Det blir første gang som de ser den store magen min (jeg var 14 uker sist de så meg, og da var ikke magen så stor)!

Jeg håper at Lillen sparker mye i helgen så at de kan få kjenne sparkene hans også. Han er litt forsiktig, men iblant så klinker han til med noen ordentlige fotballsparker så hele magen hopper.

Det er en fantastisk dag her på Nesodden for øvrig! Jeg nyter utsikten over Oslofjorden mens jeg jobber, hadde bare håpet jeg hadde hatt tid til å nyte været ute istedenfor :-)

Har ryddet i klerna til storebror,ryddet og støvsugd i gangen nede ved innganen. Og lagt sammen et hav med klær og hengt opp nye,og skiftet på sengene.. Nå skal eg daffe av til mannen kommer hjem kl 14 :)

Idag har jeg tatt mange tlf. bla funnet ut at jeg får engangstønad pluss sambo får permisjon, så da blir han så lykkelig atte:D hele 13 uker får han eller 23, spørs om han vil ha 100% eller 80%:)
også har jeg vasket klær og nå printer jeg ut masse bilder:) skal snart starte på soverommet som trenger en nedvask:) spørs om jeg rekker alt, for skal hente snuppa kl 4, så må henge i nå tror jeg:P

Er helt imponert over hvor mye dere får gjort iløpet av dagen jeg:) Er litt ødelgt etter fysioen, så det blir ikke mye gjort her nei.;) Skal strikke litt på babyteppet, og kanskje se om det går noe på tv senere.
Skal snart hente snuppa i barnehagen, og så er det helg!

her holder eg på å gjøre klart til visning på søndag så mye pakking og vasking.. eneste problemet er at mannen er ute med jobben i dag og eg kunne virkelig trengt han hjemme i dag. 
ga klart beskjed om at han må huske han må være oppegående i morgen! :)

ellers i dag har eg sittet alt for mye i tlf med megler og bank. 
og vært i ett møte med bank for å vite hva som skjer OM me ikkje skulle få nok for huset for å dekke lånet, men tviler sterkt på at me sitter med så mye igjen.. bankmannen sa det kan se ut som me går i pluss uansett og håper så klart han har rett..

1000 sider? hjelpes dåkke va pratsomme :p

Æsj, skulle blitt spurt igår, da kunne jeg jo svart noe fornuftig:-)

I dag så hadde jeg storegutt hjemme! Jeg orket ikke å levere han i barnehagen, haha. Det er så slit med frem og tilbake og attogfram og mye kjøring. Så vi ble på jobben til moren min i noen timer, vafler, mat, gamle mennesker, og storegutt var PROPELL frem til vi dro på jobben til søstera mi og hang der, hvor han var like vill:P Og det går bare utover ryggen min uansett, dum som jeg er....

1000 sider?! WOW! TJA!

HVA BRINGER HELGA?

Kluten skrev:

tusen takk!

alt var heldigvis bra med mini. fikk se hele ansiktet hans.  slipper ks og blodtrykket mitt var normalt. var hos noe som kalte seg lege tidligere i uka så var en smule nervøs før ul i dag.

Så bra at alt var bra med mini!! Deilig at du slipper keisersnitt!Må være gøy å få se hele ansiktet! Spennende!!

*Tullingen* skrev:
1000 sider? hjelpes dåkke va pratsomme :p

Var veldig pratsomme i begynnelsen, men etterhvert dabbet det av.. Tråden var startet i november 07, og siste innlegg der kan vel ha vært i mai i år.. Helt dødt der nå.
I utgangspungtet tror jeg vi hadde godt over 1000 sider, kanskje så mye som 1300. Men grunnet omleggingen av babyverden mistet vi en del innlegg der.

I morgen hadde vi egentlig planer om å få malt litt på rommet til babyen. Men istedet går det meste av dagen til to årsdag for niesen min. Fikk vite det litt seint at dagen ble flyttet. Litt irriterende, men shit happensemoticon

Får male litt på søndag istedet!!

Hvordan ser deres helg ut??

God morgen alle sammen!! Håper dere får en strålende dag!

Hei alle sammen ! Jeg er helt ny her nå i kveld. Så bare prøver å skrive litt på forumet for første gang Er det noen skravlere på skravletråden i kveld da?
I går fikk jeg vite at jeg venter barn nr 3  !! Så etter flere år på Bim/Dim så tenkte jeg å bli kjennt med babyverden denne gangen. Bare jeg skjønner meg på ting her inne :P

Floria skrev:
Hei alle sammen ! Jeg er helt ny her nå i kveld. Så bare prøver å skrive litt på forumet for første gang Er det noen skravlere på skravletråden i kveld da?
I går fikk jeg vite at jeg venter barn nr 3  !! Så etter flere år på Bim/Dim så tenkte jeg å bli kjennt med babyverden denne gangen. Bare jeg skjønner meg på ting her inne :P

Altså...skulle stå Bim/Dib :)

Back
Topp