Skravletråd

ORIGINAL: Catzy83

Bina: Du skal bli så kulerund til høsten at du kan rulle uansett, så det har vel ikke så mye og si...[:D]
Deilig med grilling i parken da! Noen som har det!
like greit å begynne nå da . haha...

*Ser for seg Bina som ruller rundt i ring i parken*
[;)][;)][;)]

Deilig med lønn og feriepenger [:D] lurer på hva vi skal gjøre i disse 3 ukene. Vente på UL [8D]

Tok en digital med uker idag, stod 3+! [:D] mamma kommer på besøk etterpå så tenkte det var en grei ting å gi henne [8D]

hihi, så fin gave å gi mamsen da [;)] lettere måte å fortelle det på iallefall [:D]

Mannen kom hjem med kake og masse roser idag, for vi har 1 års bryllupsdag på søndag! [:D]

ORIGINAL: SunShin

Mannen kom hjem med kake og masse roser idag, for vi har 1 års bryllupsdag på søndag! [:D]

Snill mann du har da[:D]
Kjenner jeg svaner min, men likevel godt at han og lillebror er på ferie alene[8D] Så vi jentene slapper av hjemme[8D]
Jeg og jentungen går enda i nattklær nu, skal snart ordne oss...for vi skal ut å spise middag sammens med min bror[:)]

Har fått feriepenger i dag [:D] så jeg er strålende fornøyd. Straks er arbeidsdagen over, og jeg gleder meg til å sitte på sofaen å se på tv i kveld [;)] skulle vel ha gjort noe husarbeid, men jeg har så lite energi for tiden. Sukk......Men det må jo gjøres! Får se om det dukker opp et snev av arbeidslyst i ettermiddag [;)]

ORIGINAL: mulig3små

Snill mann du har da[:D]
Kjenner jeg svaner min, men likevel godt at han og lillebror er på ferie alene[8D] Så vi jentene slapper av hjemme[8D]
Jeg og jentungen går enda i nattklær nu, skal snart ordne oss...for vi skal ut å spise middag sammens med min bror[:)]

så utrolig kos! Godt med litt jente tid! [:D]

ORIGINAL: Rafi

Har fått feriepenger i dag [:D] så jeg er strålende fornøyd. Straks er arbeidsdagen over, og jeg gleder meg til å sitte på sofaen å se på tv i kveld [;)] skulle vel ha gjort noe husarbeid, men jeg har så lite energi for tiden. Sukk......Men det må jo gjøres! Får se om det dukker opp et snev av arbeidslyst i ettermiddag [;)]

jaja, husarbeidet går jo ingen steder (dessverre! [8D]) fredags kvelder er til å slappe av og kose seg! [:)]

Æsj.. Husarbeid som må gjøres her også. Har egentlig vaskedame, men pga. helligdager i mai og ferie nå, så har hun ikke vært her siden begynnelsen av mai og det er over en uke til hun kommer igjen. Savner henne veldig nå.. Med hund og katt som feller vinterpelsen sin, pollen i lufta ++ så blir det vanvittig fort stygt inne.
Kjenner meg ikke veldig motivert for å vaske, men det blir jo så fint når det er strøkent igjen. Får se an om jeg kanskje gidder å ta i et tak i kveld.

I dag har jeg forresten kjøpt meg en digital graviditetstest til. Jeg tror liksom ikke helt på det her. Føler meg ikke gravid...
Tok digital sist og da stod det 1-2 uker, så jeg får håpe det står 3 + nå. Da kanskje jeg greier å slappe av litt. Det er jo fortsatt to uker til jeg skal til legen.

YES!!!!!!!!!!!!!!!
Det stod 3+ på testen. Nå ble jeg skikkelig glad altså.

ORIGINAL: Ella~83

YES!!!!!!!!!!!!!!!

så bra!! [:D][:D]

hurra for ettårs bryllupsdag på søndag, feriepenger og digitaltest som viser 3+ [:D]

Har nettopp våknet etter en liten powernap. Huset har små blitt ryddet i 2 dager, så tar resten av småplukket i morgen før jentene mine kommer på besøk [:D]
Ikveld skal jeg bare slappe av. fikk skikkelig lyst på kyllingvinger[8D]

Jeg har fått time hos legen 02.juli[:)] Er litt tidlig, men ble for sent pga ferie etterpå..

Har også fått digital test i posten, så tenkte å ta den i morgen [;)] håper også den sier 3+ nå!

Da har jeg planta meg selv på sofaen, og her blir jeg nok sittende resten av kvelden.....husvasken får vente til i morgen [8D]

Ser nå at jeg meldte meg inn på BV dagen etter vi giftet oss ifjor [8D]

ORIGINAL: Rafi

jaja, husarbeidet går jo ingen steder (dessverre! [8D]) fredags kvelder er til å slappe av og kose seg! [:)]

Jeg skulle også ha gjort noe husarbeid, men jeg har absolutt ingen energi for tiden. Men i morgen og søndag er det jo ingen jobb, så da får jeg bruke den energien jeg pleier å bruke der til husarbeid. Må jo få det bort, ingen andre som tar det.....

ORIGINAL: Ella~83

YES!!!!!!!!!!!!!!!

Så bra. Hurra for det [:)]

Back
Topp