Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SunShin
Mannen kom hjem med kake og masse roser idag, for vi har 1 års bryllupsdag på søndag! [:D]
ORIGINAL: mulig3små
Mannen kom hjem med kake og masse roser idag, for vi har 1 års bryllupsdag på søndag! [:D]
Snill mann du har da[:D]
Kjenner jeg svaner min, men likevel godt at han og lillebror er på ferie alene[8D] Så vi jentene slapper av hjemme[8D]
Jeg og jentungen går enda i nattklær nu, skal snart ordne oss...for vi skal ut å spise middag sammens med min bror[:)]
ORIGINAL: Rafi
Har fått feriepenger i dag [:D] så jeg er strålende fornøyd. Straks er arbeidsdagen over, og jeg gleder meg til å sitte på sofaen å se på tv i kveld [;)] skulle vel ha gjort noe husarbeid, men jeg har så lite energi for tiden. Sukk......Men det må jo gjøres! Får se om det dukker opp et snev av arbeidslyst i ettermiddag [;)]
ORIGINAL: Rafi
Har fått feriepenger i dag [:D] så jeg er strålende fornøyd. Straks er arbeidsdagen over, og jeg gleder meg til å sitte på sofaen å se på tv i kveld [;)] skulle vel ha gjort noe husarbeid, men jeg har så lite energi for tiden. Sukk......Men det må jo gjøres! Får se om det dukker opp et snev av arbeidslyst i ettermiddag [;)]
jaja, husarbeidet går jo ingen steder (dessverre! [8D]) fredags kvelder er til å slappe av og kose seg! [:)]