Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tenkte å lage en skravle tråd jeg. så her er den...
Tenkte jeg skal bestille meg time til lege i dag, i håp om å få sånn som holder spira på plass [;)]
Her bare ønsker jeg at blødningene mine stopper...Får et lite håp hver gang det stopper litt opp, men så kommer det tilbake etter en dag eller senere på kvelden...[:'(] Jaja...Bare4-6 uker med dette...Så er jeg ferdig...[8D]
I dag sitter jeg på skolen å leser til eksamen. Har faktisk hele lesesalen for meg selv, har aldri skjedd før.[8D] Tyder på at folk begynne å bli ferdig med eksamene sine. Heldig er de!!!
I morgen er jeg allerede 6 uker på vei, oooohhooo.[:)] Bare 6 uker igjen til den magiske grensen.[:)]
Hva slags planer har dere for helgen da? På meg blir det nok bare lesing, lesing og litt til lesing før jeg skal kose meg med guttene mine.
Nå skal jeg logge meg av for en liten stund...(har laget et kort i dag, hvis noen har lyst å ta en tur i bloggen å se på den...Er bare å trykke på signaturen)
Skal kose meg sammen med sambo og nystekte brownies cookies...[8D]
Har vært hos legen, så spilt golf og så på grillings hos mine foreldre.. Akkurat ferdig med å støvsuge huset og vaske badet.. Har tatt av sengetøyet, og tenkte å hoppe i dusjen snart.. Så da håper jeg mannen legger på sengetøyet mens jeg er i dusjen...[8|]
Mensmurringer er noe herk, men jeg tar det alltid som et godt tegn! Da vet jeg at spira fortsatt er der og livmora fortsetter og vokse. Sist hadde jeg murringer til uke 17, og de få dagene jeg IKKE hadde murringer ble jeg mer bekymra enn når jeg hadde murringer...
Deilig med helg!
Her i trønderlagen er det strålende sol, men kun 10 grader i skyggen. Juni er herlig.....! [&:]
Gubben er på utdrikkingslag i dag, så vi er hjemme alene. Nå sover lillegutt ute i vogna si, så da kan mor slappe av med en liten kopp kaffe med bærbaren på fanget og TV'n stående på i bakgrunnen. Trivsel!
her er det godt og varmt, men blåser litt kaldt.
får snart besøk av bror og nevøer, som har bestilt grilling i parken i dag[:D] kommer til å rulle snart jeg om det skal bli grilling hver dag[8D]
Også har jeg blitt forskjøla..Skikkelig også...Tett og snørrete...Nesten værre en snuppa...Og kjenner øra propper seg sammen...Kommer vel snart betennelsen også da vel...[&o]
Bina: Du skal bli så kulerund til høsten at du kan rulle uansett, så det har vel ikke så mye og si...[:D]
Deilig med grilling i parken da! Noen som har det!
Huff, håper du slipper unna med sykdom da, MaCa... Ufint og bli tett i nesa når man er gravid, når man skal være forsiktig med nesespraybruk!
Her kommer feriepengene om ei uke, gleder meg!
Hvis du ikke har fått lønn ennå bør du kanskje ringe lønningskontoret ditt og purre på...? Er jo mange dager siden den første....