Skravletråd uke 43

Drømmefangeren

Glad i forumet
God morgen jenter:) 
Hva er deres planer for dagen? Nå har jeg akkurat sendt lillingen i barnehagen. Skal straks luske meg avgårde på praksis. Gleder meg! 
Senere idag venter skikkelig dritarbeid på oss her hjemme. Vi skal rydde vekk sommerklær og klargjøre for vinteren.. Det er så kjedelig, men blir deilig å bli ferdig med det.. hengt over oss i ukesvis. 

Ha en fin dag:) 

her har jeg akkurat levert mini, og er på vei på jobb. Har en stressende jobb-uke foran meg der jeg virkelig må levere, og en del overtid, så gruer meg litt til å ikke få sett snuppa mi så mye. Men tida går fort på jobb hvertfall;) Ha en finfin dag alle mai-mammaer!!

Sitter på jobb og småkjeder meg litt for øyeblikket. Rolig start på dagen og da surfer jeg litt på bv selvfølgelig! :-)

Har akkurat levert gjengen i barnehagen, så nå sitter jeg å koser meg med klementiner =)

Ingen spesielle planer idag, men skal på FORUT basar i barnehagen klokken 2. Gleder meg veldig til det =)

Jeg skal jobbe planlagt (vikar) fra 1145-1530 i bhg, og de ringte akkurat om jeg ville begynne klokka 10, fordi det var mange med omgangssyke.
Men jeg sa NEI, selv om det er veldig vanskelig....
Men har hatt syklubb tom klokka 23 i går, bekkenet gjør vondt og skal ha korøving med mictrening i kveld, så passer på meg selv, men allikevel føler jeg meg skyldig da.
Burde jeg føle meg sånn synes dere????

Jeg har kveldsvakt i dag, og mandager er den værste dagen i hele uka, veit det kommer til å bli mas stress og SINNSYKT mye å gjøre, derfor gleder jeg meg ikke nevneverdig til å gå på jobb i dag, men først skal jeg levere prinsen i barnehagen til lunsj og så skal jeg til manuellterapauten pga hodepinen jeg sliter med, begynner faktisk å bli bedre :)

Ønsker alle damene her inne en trivelig dag og uke, rekker nok ike være inne her så mye denne uka, jobber mye og skal både planlegge tre bursdager som skal være til helga for prinsen og middagsgjester på torsdag, så her kommer uka til å fly unna....

Snuppa er levert i barnehagen og jeg har kosa meg med en god frokost og tv:)
Fri i dag så driver å manner meg opp til å rydde og støvsuge...
Ikke lett og komme seg opp av denne sofaen på en mandagsmorgon:)

Ha en fin dag alle mann:)

Har fri i dag...veldig deilig me fri på en mandag Har snuppa hjemme idag, og akkurat nå sitter hun å ser på drømmehagen mens jeg surfer litt og nyter en kopp te Har ganske lange skoledager resten av uka, så nyter fri dagen ja!!

Idag skal jeg vaske ned hus, å ta siste maskin med klær.
Får samboeren endelig hjem imorgen etter 7-8 uker på jobb, så idag blir det bakedag etter all vaskingen, 2 kaker, muffins å rundstykker skal i boks før dagen er omme.. (Sambo hadde bursdag for noen uker siden, så nå får han kake) !

Ha en fin uke alle sammen

Så flinke alle er.
Her er det jobb i dag, og innebandy etterpå. Mannen og jeg kjøre til og fra jobb sammen og da han er opptatt mandager, blir jeg den heldige vinneren av å sitte og lurke litt på jobb etter treningen :p
I morgen er det middag hos svigers hvor de skal 'innlemmes' i hva som holder på å skje. Skummeltspennende :)
Onsdag, torsdag og fredag er også spikret, så uka går nok fort. Håper å få gjort litt hjemme i huset til helga, da vi har vært borte noen helger på rad nå, og siden jeg har vært temmelig slått ut etter å ha vært på jobb, så er det på høytid med støvesuger og skurekost! Kun det mest nødvendige som har blitt tatt de siste ukene :-/

Jeg har to hektiske uker med jobb forran meg, og med tre barn og en mann som ikke er hjemme, kan jeg ikke si at jeg gler meg. Får trøste meg med at dagene kommer til å gå veldig fort=)

Så flinke dere er:) Her har det blitt med tanken på å gjøre noe annet enn akkurat det jeg må gjøre de siste ukene, men satser på at det løsner snart.. :p

Åh... fikk skikkelig lyst på klementiner nå.. :) Er sååå godt!

Akkurat kommet hjem fra praksis nå. Skal bade lillingen og se om jeg får han i seng før klokken 19 idag også ;)

Back
Topp