Skravletråd uke 30

Hjemme hos mamma på ferie! Og planlegger så smått oppstart på jobb 14. august. Jobber som lærer så har lang ferie, men mye som skal være klart til skolestart [emoji4]

Kommende storebror begynte igjen i bhg i dag etter 4 uker ferie og han storkoste seg[emoji4] sambo har ferie ut denne uken og jeg fortsetter jobb søking[emoji849] syntes det er vanskelig å skulle søke jobb nå som jeg er gravid..

Kommet hjem fra ferie, har i dag bare ligget strak ut. Kjempedeilig. Skal prøve å få gjort noen enkle forbedringrr hjemme før jobben begynner!

Ferien er over for denne gang, men satser på de neste 4 ukene går fort[emoji1] Da blir det tul[emoji4]

Unga sov til 11 i dag![emoji15][emoji15] så digg å få sove ut![emoji1]
Sitter og henger mens jeg venter på legetimen min, må starte papirmølla i forhold til sv.sk.permisjon nå, sjefen er litt utålmodig etter å lyse ut vikariatet[emoji28] er jo bare en mnd igjen til jeg går ut....

Unga sov til 11 i dag![emoji15][emoji15] så digg å få sove ut![emoji1]
Sitter og henger mens jeg venter på legetimen min, må starte papirmølla i forhold til sv.sk.permisjon nå, sjefen er litt utålmodig etter å lyse ut vikariatet[emoji28] er jo bare en mnd igjen til jeg går ut....

Hva er sv.sk.permisjon?

På flyplassen i Roma etter langhelg hos venninne som bor her nede - superhyggelig, men også litt slitsomt, og gleder meg veldig til å komme hjem til egner rutiner, og ikke minst mann og bikkjer.... :) Veldig slitsomt å skulle passe så på hva jeg spiser, ikke orke så mye, og litt overhysterisk venninne som var dypt sjokkert over at jeg drakk en kopp kaffe hver morgen til tross for at jeg var gravid ;)

Svangerskapspermisjon....
Jeg har en jobb med høy voldsrisiko og mye utagering, og lite mulighet for tilrettelegging, så jeg går ut i permisjon fra uke 12 av hensyn til fosteret.

Ahh, det var det jeg tenkte det måtte være.
Ja, da må det vell en del papirarbeid til.

Ferie denne ennå denne uka. Så blir det barnehageinnkjøring på minstemann neste uke.

Her er siste feriedag på meg idag. Mannen og mini begynner hverdagen igjen på Mandag[emoji4]
Kvalmen er helt ekstrem her, hele dagen. Så jeg krysser alt jeg har for at jeg klarer å være på jobb. I tillegg skulle jeg absolutt ha skrevet under kontrakt på høyere stilling som er avtalt før jeg gjør noe som helst[emoji30]

Natta herfra, kjenner jeg gruer meg litt til jobb imorgen, tenk om jeg spyr på jobb[emoji28]
Godt det er senvakt imorgen så jeg får kost masse med mini før jobb[emoji7]

Back
Topp