Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne ulen starten ferien min[emoji16] Drar til Kroatia på torsdag, kjenner at jeg gleder meg! Da skal vi fortelle foreldrene mine denne hemmeligheten vår [emoji173]️
Åååh! Heldiggris som skal ha ferie nå[emoji16] kjenner jeg er sykt misunnelig, selvom vi nettopp har hatt[emoji23]
Heheh! Skal bli ganske deilig[emoji16] Blir nok ikke jobb mannen uker før jeg tar permisjon![emoji38]
Har en jobb som ikke passer helt for gravide![emoji849]
ja, da er det best å ikke jobbe.. svangerskapspenger du må gå på da?Heheh! Skal bli ganske deilig[emoji16] Blir nok ikke jobb mannen uker før jeg tar permisjon![emoji38]
Har en jobb som ikke passer helt for gravide![emoji849]
Her er det jobb, jobb, jobb....
ja, da er det best å ikke jobbe.. svangerskapspenger du må gå på da?
Har du hatt ferie?
Ja, hadde allerede i juni. Så nå drømmer jeg meg bort til en uke fri i september![]()
Ååh! Den uken i september tror jeg blir hellig[emoji1316][emoji1317]
Ja, da skal jeg og blivende storebror kose oss!
Kanskje vi stikker litt av til fjellet eller inn på noe lekeland![]()
Høres veldig bra ut! Jeg har null ferie igjen jeg[emoji30] eller.. har fri til 7.8, men da har jeg brukt 10 uker ferie.. planleggingsdager får far ta[emoji23]
ja, da er det best å ikke jobbe.. svangerskapspenger du må gå på da?
Har du hatt ferie?
Ferie er helligt for meg, så jeg tok heller å kombinerte ulønnet permisjon og ferie, enn å bruke opp alt. Elsker å ha fri i julen, så sparer alltid noen dager til da.
Ja, det kan jeg tenke meg er litt kjedelig. Greit om man har noen hobbyerJepp, hadde det fra uke 12 sist gang også [emoji846]
Deilig, men også utrolig kjedelig [emoji28]
Ja, skulle lagt inn noe ulønnet perm istedet! Vi får en ekstra fridag om julen og jobber ikke 24+31, så skal nok klare meg.. neste år har jeg heldigvis perm[emoji23][emoji23]
Ja, det kan jeg tenke meg er litt kjedelig. Greit om man har noen hobbyer![]()
Sitter på flyplassen i lasPalmas og venter på flyet hjem[emoji17]
Men TUL på onsdag, så det er greit! [emoji4] også kommer søstra mi m/fam på besøk fra stockholm nærmere helga[emoji4]