Skravletråd uke 30

*Alias*

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Marsboerne 20 18
Hva gjør dere denne uken?

Noen som er på ferie kanskje?

Her er ferien over og har perm frem til 7.8, da begynner jeg i jobb igjen[emoji51][emoji51][emoji51]

Denne ulen starten ferien min[emoji16] Drar til Kroatia på torsdag, kjenner at jeg gleder meg! Da skal vi fortelle foreldrene mine denne hemmeligheten vår [emoji173]️

Denne ulen starten ferien min[emoji16] Drar til Kroatia på torsdag, kjenner at jeg gleder meg! Da skal vi fortelle foreldrene mine denne hemmeligheten vår [emoji173]️

Åååh! Heldiggris som skal ha ferie nå[emoji16] kjenner jeg er sykt misunnelig, selvom vi nettopp har hatt[emoji23]

Åååh! Heldiggris som skal ha ferie nå[emoji16] kjenner jeg er sykt misunnelig, selvom vi nettopp har hatt[emoji23]

Heheh! Skal bli ganske deilig[emoji16] Blir nok ikke jobb mannen uker før jeg tar permisjon![emoji38]

Har en jobb som ikke passer helt for gravide![emoji849]

Her er det jobb, jobb, jobb....

Ja, da skal jeg og blivende storebror kose oss!
Kanskje vi stikker litt av til fjellet eller inn på noe lekeland :D

Høres veldig bra ut! Jeg har null ferie igjen jeg[emoji30] eller.. har fri til 7.8, men da har jeg brukt 10 uker ferie.. planleggingsdager får far ta[emoji23]

Høres veldig bra ut! Jeg har null ferie igjen jeg[emoji30] eller.. har fri til 7.8, men da har jeg brukt 10 uker ferie.. planleggingsdager får far ta[emoji23]

Ferie er helligt for meg, så jeg tok heller å kombinerte ulønnet permisjon og ferie, enn å bruke opp alt. Elsker å ha fri i julen, så sparer alltid noen dager til da.

Ferie er helligt for meg, så jeg tok heller å kombinerte ulønnet permisjon og ferie, enn å bruke opp alt. Elsker å ha fri i julen, så sparer alltid noen dager til da.

Ja, skulle lagt inn noe ulønnet perm istedet! Vi får en ekstra fridag om julen og jobber ikke 24+31, så skal nok klare meg.. neste år har jeg heldigvis perm[emoji23][emoji23]

Jepp, hadde det fra uke 12 sist gang også [emoji846]
Deilig, men også utrolig kjedelig [emoji28]
Ja, det kan jeg tenke meg er litt kjedelig. Greit om man har noen hobbyer:)

Ja, skulle lagt inn noe ulønnet perm istedet! Vi får en ekstra fridag om julen og jobber ikke 24+31, så skal nok klare meg.. neste år har jeg heldigvis perm[emoji23][emoji23]

Ja, det kan jeg tenke meg er litt kjedelig. Greit om man har noen hobbyer:)

Ja, det var gull verdt å ha noen fridager for arbeidsåret og. Ja neste år blir det masse fri! :D

Ferie enda, nesten 2 veker igjen [emoji1] kjem heim fra tur i morgen og gler meg veldig til å komme heim! Borte bra men hjemme best [emoji2] jentene er bra sliten etter mykje sol og mykje utesol [emoji13]

Endelig ferie for oss [emoji3] tar en tur til Køben imorgen [emoji3]

Sitter på flyplassen i lasPalmas og venter på flyet hjem[emoji17]
Men TUL på onsdag, så det er greit! [emoji4] også kommer søstra mi m/fam på besøk fra stockholm nærmere helga[emoji4]

Ikke de store planene, yngste begynner i bhg denne uka, så innkjøring på han.

Hudpleie på torsdag, deg gleder jeg meg til!

Back
Topp