Skravletråd uke 26

Terne

Rugeklar!!
*MIA*
Maiblomstene 2016
Novemberlykke 2018
vi er på besøk hos oldemor på 91. Hva gjør dere på?

Jeg slapper av nå med litt iskaffe. Har hatt tidligvakt i dag så er litt sigen ... :)

Vi sliter litt med å komme på hva vi skal ha til middag men nå har jeg slått til tre dager på rad, blir fjerde dagen jeg bestemmer og ordner middag.
Deilig ..
Vanligvis spør vi hverandre om middag også kommer vi aldri frem til noe, blir det samme hele tiden .... men vips så har jeg bare handla mat, og tror det letter samboeren min litt haha!
på fredag hadde vi ost og kjeks, lørdag hadde vi gryterett med salat og brød, og i går hadde vi rømmegrøt .. og i dag skal også ordne mat, tror bi skal ha pasta i dag. :)

Endelig kommet hjem etter å ha vært hele natten på sykehuset. Er helt gåen etter en times søvn på halvannet døgn nå. Skrevet på skjult!

I dag har jeg holdt på å vaske ut av gamleleiligheten og så vært i bursdagen til nevøen min:) Koselig, men nå føler jeg meg helt utkjørt! Blir mer utvask og pakking i morgen, så håper jeg vi blir ferdig til fredag.

I dag har jeg holdt på å vaske ut av gamleleiligheten og så vært i bursdagen til nevøen min:) Koselig, men nå føler jeg meg helt utkjørt! Blir mer utvask og pakking i morgen, så håper jeg vi blir ferdig til fredag.

Så flink du er som tar utvask selv :) Vi flytter iløpet av juli, men jeg har måttet leie inn noen pga bekkenet ikke er glad i noe som helst.

Flink du er[emoji8] [emoji106]

Holder på å pakke. Reiser på ferie på torsdag. Noen flere som skal ut å reise?
Alltid hyggelig å reise på ferie. Her reiser vi til DK på mandag[emoji10] Gleder meg til å komme hjem å hilse på familien[emoji177]

Back
Topp