Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er forlover i et hemmelig bryllupvi er på besøk hos oldemor på 91. Hva gjør dere på?
Så koselig!Er forlover i et hemmelig bryllup![]()
Det er det.Så koselig!
Så koselig[emoji173] [emoji175] [emoji177]Er forlover i et hemmelig bryllup![]()
Gjør seg med litt kaffe da[emoji10]Jeg slapper av nå med litt iskaffe. Har hatt tidligvakt i dag så er litt sigen ...![]()
Skal du være borte lenge?[emoji19]Jeg vil hjem!
Skal du være borte lenge?[emoji19]
I dag har jeg holdt på å vaske ut av gamleleiligheten og så vært i bursdagen til nevøen minKoselig, men nå føler jeg meg helt utkjørt! Blir mer utvask og pakking i morgen, så håper jeg vi blir ferdig til fredag.
Godt å komme hjem igjen?[emoji23]Nei hjem i morra. Men kan heldigvis ha rikelig med god samvittighet resten av sommeren![]()
Flink du er[emoji8] [emoji106]I dag har jeg holdt på å vaske ut av gamleleiligheten og så vært i bursdagen til nevøen minKoselig, men nå føler jeg meg helt utkjørt! Blir mer utvask og pakking i morgen, så håper jeg vi blir ferdig til fredag.
Alltid hyggelig å reise på ferie. Her reiser vi til DK på mandag[emoji10] Gleder meg til å komme hjem å hilse på familien[emoji177]Holder på å pakke. Reiser på ferie på torsdag. Noen flere som skal ut å reise?