Skravletråd uke 23

Lillevenn17

Gift med forumet
Himmelbarn
Desemberlykke 2018
Oktoberlykke2020❤
Søvnløs i september 2025
I dag våknet jeg så tidlig, så da starter jeg likesågodt denne ukens skravletråd.

Har dere hatt en fin helg?:)

Ja! Også er det litt deilig at det ikke er 30 grader og vindstille lenger :joyful: Sommer er bra altså, men blir så innmari slapp og sliten av varmen. I dag er det deilig!

Jada, men helgene er liksom litt slitsomme. Nå er det kanskje bare én helg igjen der graviditeten er hemmelig, så det er fint å tenke på!

Godt å sove litt lenger i dag etter jobbhelg med masse ekstra på kveldene og lite søvn. Godt med fri i dag :)

Intens helg, men koselig :)
Men i dag føler jeg meg helt overkjørt...
Sliten overalt.

Må ta meg sammen, må rydde kjøkkenet og støvsuge. Får folk på restemiddag i dag..

:)

Første svangerskapskontroll idag hos legen:-). Få levert guttene i bhg, prøve å spise litt også avgårde :-). Spent på hva vi blir enige om videre ifht kvalmen. Har vært fullt sykemeldt nå i 1 måneds tid pga kvalmen, sjefen har helst en forventing om et jeg kommer på jobb i neste uke om ikke fullt så redusert siden alle andre som har vært eller er sykemeldt klarer å jobbe. Får høre hva legen sier :-)

Første svangerskapskontroll idag hos legen:). Få levert guttene i bhg, prøve å spise litt også avgårde :). Spent på hva vi blir enige om videre ifht kvalmen. Har vært fullt sykemeldt nå i 1 måneds tid pga kvalmen, sjefen har helst en forventing om et jeg kommer på jobb i neste uke om ikke fullt så redusert siden alle andre som har vært eller er sykemeldt klarer å jobbe. Får høre hva legen sier :)
lykke til :)

Tusen takk:). Gikk bra, sykemeldt i 2 uker til, gått ned ca 3.5 kg på rett i underkant av 2 uker. Matlysten er på bunn, kvalm og fæl:)
æsj, det hørtes ikke noe særlig ut! Jeg skal på første svangerskapskontroll neste uke (12+1) og er veldig spent på hvilken vei vi legger oss på når det gjelder sykemelding/svangerskapspenger...

æsj, det hørtes ikke noe særlig ut! Jeg skal på første svangerskapskontroll neste uke (12+1) og er veldig spent på hvilken vei vi legger oss på når det gjelder sykemelding/svangerskapspenger...
Lykke til, håper det ordner seg:-). Er utrolig kjedelig å være sykemeldt men satser på at det gir seg snart :-)

Back
Topp