Skravletråd uke 23

Så ikke den quoten før det var for sent nei :p
Hehehe. Er ikke alltid man sjekker det. Lurer på når de kvitter seg med quotebugen.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Høres bra ut. Var visst ikke mange 2012 der O skal begynne heller, men vet det er 3, hvorav han er yngst.
Her var de født i juli begge guttene. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Spent på å se hvor mange 2012 barn d er der Marie skal gå også. Vet om en gutt som er en mnd eldre. Og så kommer d ei 2012 jente i januar.
 
Uke 23 ja.. Siste uka i permisjon. En fantastisk tid går mot slutten og hverdagen blir en annen. Har storkost meg gjennom permisjon. Har ei jente som sover hele natta-gjort fra hu var tre mnd, er blid og fornøyd og syns d er helt greit å være m ut på farten. Kommer til å savne å tilbringe hverdagen sammen m Marie, men får tru d blir greit å jobbe igjen og
 
Hoi, skynde meg å svinge støvsugeren før jeg får besøk fra en nabo :)
 
Koselig med besøk! Jeg skal (ihvertfall prøve) å bare slappe av i dag. Orker ikke så mye mer.
 
Alltid hyggelig m besøk:)

Skal på foreldremøte for nye foreldre (i min bhg) i kveld je. Møte spente foreldre første gang. Blir litt rart når je ikke har vært på jobb siden mai i fjor, men d går vel:)
 
Blir sikkert litt godt å begynne på jobb igjen. ;) Her er det fremdelses stille på jobbfronten. :( Ingen napp noen sted. Begynner å bli stresset for økonomien. Har jo ikke råd til å gå arbeidsedig i all evighet heller.
 
Virker som at den farangen som traff meg i går bare var en døgnflue, for i dag er formen helt fin igjen :D
 
Blir sikkert litt godt å begynne på jobb igjen. ;) Her er det fremdelses stille på jobbfronten. :( Ingen napp noen sted. Begynner å bli stresset for økonomien. Har jo ikke råd til å gå arbeidsedig i all evighet heller.

Utrolig kjedelig... Håper virkelig det løsner for deg snart.
 
Virker som at den farangen som traff meg i går bare var en døgnflue, for i dag er formen helt fin igjen :D
Så bra!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Utrolig kjedelig... Håper virkelig det løsner for deg snart.
Det håper jeg også. Blir sikkert stille nå når fellesferien begynner. Får begynne å aktivt ta kontakt med institusjoner og kontorer i august. Kanskje jeg får meg noe vikariater.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Skal på jobbintervju på mandag. :D:D:D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Snuppa har fått feber :( håper hun får sove godt i natt sånn at hun blir frisk! Tror også fortennene oppe er på vei, så kan vel bare drømme om en god natt :p
 
Snuppa har fått feber :( håper hun får sove godt i natt sånn at hun blir frisk! Tror også fortennene oppe er på vei, så kan vel bare drømme om en god natt :p
Hvis de bryter gjennom så roer det seg. ;) Håper dere får en fin natt tross alt. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp