Skravletråd uke 22

Så koselig! Når har du bursdag? Lagt noen planer?

Jeg har bursdag på søndag :)
Foreløpig skal jeg jobbe på dagen, men tenkte å ta med meg en kake på jobb :) ellers har jeg ingen planer egentlig. Mulig mine foreldre skulle ta seg en tur innom etterhvert, men det er ikke avtalt noe enda :)
 
Jeg har bursdag på søndag :)
Foreløpig skal jeg jobbe på dagen, men tenkte å ta med meg en kake på jobb :) ellers har jeg ingen planer egentlig. Mulig mine foreldre skulle ta seg en tur innom etterhvert, men det er ikke avtalt noe enda :)

Åh så typisk å jobbe en søndag når det er bursdag i tillegg. Litt uflaks men kan være koselig det også
 
Jeg bet tennene sammen og var med på øvselsen som var veldig lærerik da, selv om det var tungt å stå så lenge da.

Uff ja det ble vel som det måtte. Får håpe du ikke får igjen for det da. Jeg blir alltid ekstra dårlig dagen/dagene etter en påkjenning.
 
åå det hørtes deilig! Kan ikke huske når jeg fikk sove så lenge :eek: Her våkner jeg kjempe tidlig av meg selv og får ikke sove mer -.- Men er kjempe trøtt uansett..
Jeg har alltid våknet tidlig, men de første ukene fikk jeg faktisk sove litt mer [emoji7]
Nå er jeg tilbake til våken grytidlig, får ikke sove mer + opp for å tisse 3-6ganger i løpet av en natt [emoji85]
På søndag var jeg oppe kl 8, sovnet igjen rundt kl 12, bare en liten dupp på sofaen, men da var jeg slått ut..

Tror varmen går inn på meg selv om vi ikke er så store enda..
 
Å herregud jeg dauer i denne varmen! :dead: Sender en tanke til de som er høygravide nå ass!
 
Å herregud jeg dauer i denne varmen! :dead: Sender en tanke til de som er høygravide nå ass!

Haha huff [emoji85]

Jeg jobber i en blomsterbutikk, så vi har fuktig luft og aircon i butikken. Veldig deilig for oss. Kunder ser jo ut som de blir frelst når de kommer inn døra. Litt glad for arbeidshelg, jeg [emoji85] Tre dager til helg!

Hva skal dere i dag?
 
Haha huff [emoji85]

Jeg jobber i en blomsterbutikk, så vi har fuktig luft og aircon i butikken. Veldig deilig for oss. Kunder ser jo ut som de blir frelst når de kommer inn døra. Litt glad for arbeidshelg, jeg [emoji85] Tre dager til helg!

Hva skal dere i dag?

Åh, det hørtes deilig ut! Har mest lyst til å ligge på flisene på badet... :happy: Alt annet er jo alt for varmt! :dead:
 
Back
Topp