Skravletråd uke 17

Jeg og samboer skal se i morgen kveld! Tradisjon for oss å lage digg mat og se den sammen
Hvordan tror du det går? Hvem sitt eventuelle dødsfall vil være kjipest? Jeg gruer meg til at Arya dør. Håper det ikke blir i morgen. Samme gjelder for Brienne og Grey Worm også. Brienne har jo oppnådd alt hun ville og Greg Worm har for mange fine fremtidsplaner.
 
Hvordan tror du det går? Hvem sitt eventuelle dødsfall vil være kjipest? Jeg gruer meg til at Arya dør. Håper det ikke blir i morgen. Samme gjelder for Brienne og Grey Worm også. Brienne har jo oppnådd alt hun ville og Greg Worm har for mange fine fremtidsplaner.
Ingen spoilere takk! Jeg venter med å se det til det er kommet litt flere episoder, så jeg kan binge watche det :D

Hater å vente på episoder, så da venter jeg heller til det er kommet mer... Så slipper jeg vente en uke på hver episode :hilarious:
 
Ingen spoilere takk! Jeg venter med å se det til det er kommet litt flere episoder, så jeg kan binge watche det :D

Hater å vente på episoder, så da venter jeg heller til det er kommet mer... Så slipper jeg vente en uke på hver episode :hilarious:
Det er ikke en spoiler ved å si: oi! Shit! What? Det var den episoden kort oppsummert.
 
GoT noen? Jeg og sambo skal tidlig opp for å se morgendagens episode før jobb. Forventer at minst halvparten av hovedrollene dør. Det blir rystende. Det kjenner jeg på meg.
Jeg må vente helt til mannen kommer hjem sent i kveld:( Vi har en avtale om at vi skal se episodene sammen, angrer litt på det nå, hehehe. Elsker den serien og dagens episode ser ut til å bli veldig spennende!
 
Jeg må vente helt til mannen kommer hjem sent i kveld:( Vi har en avtale om at vi skal se episodene sammen, angrer litt på det nå, hehehe. Elsker den serien og dagens episode ser ut til å bli veldig spennende!
Den er spennende :D a true gamechanger. Eller er den nå egentlig det?
 
Hvordan tror du det går? Hvem sitt eventuelle dødsfall vil være kjipest? Jeg gruer meg til at Arya dør. Håper det ikke blir i morgen. Samme gjelder for Brienne og Grey Worm også. Brienne har jo oppnådd alt hun ville og Greg Worm har for mange fine fremtidsplaner.

Aner ikke enda, men håper ikke daenerys, arya, bran, John eller sansa dør!
Forøvrig tror jeg Bran er den som kommer til å være helt avgjørende og være igjen to the end (om det blir en slutt).
Må vente helt til i kveld med å se!
 
Aner ikke enda, men håper ikke daenerys, arya, bran, John eller sansa dør!
Forøvrig tror jeg Bran er den som kommer til å være helt avgjørende og være igjen to the end (om det blir en slutt).
Må vente helt til i kveld med å se!
Gled deg :D
 
Eh, hvordan sender man pm her inne? :whacky011
Fant du ut? Du trykker på navnet til den du vil sende til, så får du opp en boks, et av alternativene der er "start en samtale" eller noe i den duren
 
Så deilig med bedre form!
Kvalmen er borte og jeg er mye mindre trøtt :)

Bare å nyte i noen uker før det begynner å bli tungt :) Magen har såvidt begynt å komme, blir spennende å se hvor fort den vokser - vanskelig å skjule i alle fall! Gleder meg til å få mer mage jeg :)
 
Men damer, det er uke 18 nå! :p
Er dere helt i påskempdus?
 
Ah, så ikke noen 18-tråd jeg :D
..henger ikke helt med på ukene gitt!
 
Back
Topp