Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ring den bydelen du skal flytte til, tenker jegTiden flyr! Hurra for ny skravletråd
Spørsmål...jeg skal ringe jordmor å få kommet meg dit, men så har det seg slik at jeg bytter bydel i juli (fra Sagene til Bjerke, hurra for første eierleilighet). Lurer fælt på hvilke bydel jeg da skal ringe til
Å være mer uthvilt høres helt fabelaktig nydelig utJeg gikk og la meg halv ni igår, halv ti hadde jeg slokna!
Minus at jeg har vært litt våken for å gå på do og trykket litt på tlf er jeg utrolig fornøyd med å være mer uthvilt i dag
Babyen tar det den trenger fra kroppen din så vektnedgang vil kun slite på deg - så lenge som du ikke er ekstremt tynn i utgangspunktet.Jeg har hatt halsbetennelse i noen dager nå (går på penicillin), veide meg i sted og oppdaget at jeg veier 1 kg mindre enn før jeg ble gravid. Tror jeg ikke har gått ned mer enn 2 kg på disse dagene kanskje, men kan det være farlig for babyen? Man skal jo ikke slanke seg i svangerskapet, jeg gjør ikke det heller, men både halsvondt og null appetitt har gjort sitt. Leste et sted at kroppen produserer noe som kan være farlig for babyen hvis man går ned i vekt?
Babyen tar det den trenger fra kroppen din så vektnedgang vil kun slite på deg - så lenge som du ikke er ekstremt tynn i utgangspunktet.
Neida, det går fint! De med ekstrem hyperremesis som ikke får i seg mat på flere måneder får jo også friske barn!Jeg har hatt halsbetennelse i noen dager nå (går på penicillin), veide meg i sted og oppdaget at jeg veier 1 kg mindre enn før jeg ble gravid. Tror jeg ikke har gått ned mer enn 2 kg på disse dagene kanskje, men kan det være farlig for babyen? Man skal jo ikke slanke seg i svangerskapet, jeg gjør ikke det heller, men både halsvondt og null appetitt har gjort sitt. Leste et sted at kroppen produserer noe som kan være farlig for babyen hvis man går ned i vekt?
Neida, det går fint! De med ekstrem hyperremesis som ikke får i seg mat på flere måneder får jo også friske barn!
Den er kræsja.Flere som har appen herfra? Den virker ikke hos meg idag, kommer meg ikke inn...?
Gratulerer12 fullgåtte uker, og 30 år i dag
Gratulerer!12 fullgåtte uker, og 30 år i dag
Gratulerer!!12 fullgåtte uker, og 30 år i dag
GoT noen? Jeg og sambo skal tidlig opp for å se morgendagens episode før jobb. Forventer at minst halvparten av hovedrollene dør. Det blir rystende. Det kjenner jeg på meg.