Skravletråd uke 16

Da har jeg, mannen, ungen og bikkja vært på ei uke påskeferie hos min familie!
Sykt koselig men også SYKT deilig å komme hjem igjen :)
Tatt et par klesvask, spist en grandis - og nå ligger jeg under dyna!

Resten av påska blir hjemmepåske :)

Blir gal av vogndiskusjoner. Samboer vil helst spare penger på alt, noe som jo er fint det. Men jeg skal ha kun ett barn og vil da gjerne ha den vognen jeg (og han da, kremt, høhø) liker best. Kan seff kjøpe den brukt så lenge den er i god stand. Det verste er at han liker selv best Stokke trailz og det er jo ikke den billigste vogna, men jeg er superfan... Håper han skjønner greia etterhvert og går med på at på en ting kan man legge litt mer penger i så lenge man ikke tar fullt av på alt annet også:shy:

Blir gal av vogndiskusjoner. Samboer vil helst spare penger på alt, noe som jo er fint det. Men jeg skal ha kun ett barn og vil da gjerne ha den vognen jeg (og han da, kremt, høhø) liker best. Kan seff kjøpe den brukt så lenge den er i god stand. Det verste er at han liker selv best Stokke trailz og det er jo ikke den billigste vogna, men jeg er superfan... Håper han skjønner greia etterhvert og går med på at på en ting kan man legge litt mer penger i så lenge man ikke tar fullt av på alt annet også:shy:

Huff, forstår den godt. Var samme diskusjonen her ved førstemann. Endte med at han kjøpte en brukt emmaljunga til meg uten å spørre meg først x') Hormonene tok litt overhånd da kan jeg si. Denne gangen må vi vel ha en søskenvogn siden den eldste da ikke er mer enn 22 mnd når nr 2 kommer x') Blir sikkert same vogndiskusjonen igjen, så har ikke orket å tenke på det enda.

Huff, forstår den godt. Var samme diskusjonen her ved førstemann. Endte med at han kjøpte en brukt emmaljunga til meg uten å spørre meg først x') Hormonene tok litt overhånd da kan jeg si. Denne gangen må vi vel ha en søskenvogn siden den eldste da ikke er mer enn 22 mnd når nr 2 kommer x') Blir sikkert same vogndiskusjonen igjen, så har ikke orket å tenke på det enda.
Åååå hadde klikka så på samboer hvis han hadde gjort det, selv uten hormonene:woot:
Får håpe det blir en enighet, for oss begge to! Men Bah, slitsomt å diskutere hva man skal ha og ikke ha. Skulle ønske det fantes en veldig konkret liste over dette må du ha, dette bør du ha og dette kan du kjøpe hvis du bare vil ha:bored:

Noen som vet forresten om noen praktiske lister som jeg nevnte over her?:D

Idag (og igår) har formen vært litt bedre *bank i bordet!!* og herregud så deilig! Har vært å spist lammelår hos mamma og pappa, og nå er jeg så trett at jeg har mest lyst til å legge meg :rolleyes:
Håper virkelig formen blir litt bedre framover nå, sånn at jeg får nytt våren litt sammen med frøkna nå :angelic:

Idag (og igår) har formen vært litt bedre *bank i bordet!!* og herregud så deilig! Har vært å spist lammelår hos mamma og pappa, og nå er jeg så trett at jeg har mest lyst til å legge meg :rolleyes:
Håper virkelig formen blir litt bedre framover nå, sånn at jeg får nytt våren litt sammen med frøkna nå :angelic:
Min har vært værre og værre hver dag hele påska, spist meg grønn alle dagene :sorry:
Sykt glad det er innafor å legge seg kl 22, for vi er allerede i seng

Da er vi endelig 12+0 :dance008 kjenner jeg er så lettet at jeg kunne grått en skvett:hello2

Noen som vet hvor lang tid det tar å få svar på søknad om å beholde sykepenger ved utenlandsreise? Til Nav altså. Reiser 27. april å søkte nå:smiley-ashamed008

Er 50% sykmeldt, men har avspasert de dagene det er snakk om. Håper det lar seg gjøre :smiley-angelic002

Noen som vet hvor lang tid det tar å få svar på søknad om å beholde sykepenger ved utenlandsreise? Til Nav altså. Reiser 27. april å søkte nå:smiley-ashamed008

Er 50% sykmeldt, men har avspasert de dagene det er snakk om. Håper det lar seg gjøre :smiley-angelic002

Mannen gjorde det nå tidligere i år, fikk svar en uke eller to etter vi kom hjem :hilarious: tror han søkte 3-4 uker før vi dro. Men han visste at det ville bli godkjent, og mener til og med man kan søke i etterkant også? Så ingen krise om du ikke har fått svar før du drar vil jeg tro :happy:

Jeg kjøpte ny emmaljunga sist! Angret ikke et sekund. Men da va jeg bestemt på at det var første og absolutt siste baby:hilarious: Fordelen var at vi behandlet den superfint med tanke på at vi skulle jo selge den videre, og fikk solgt den for ganske mye. Men ser på Finn nå at det skal mye til for å finne en brukt vogn med fin standar på altså! Folk mishandler jo vognene og tror de kan selge dem for 10 000 liksom :bag:

Back
Topp