Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God tur, håper påska blir fin!Synes det er morsomt at jeg kan trekke fra fem på nåværende uke i året og så har jeg graviditetsuken min!
Vi drar på påskeferie imorgen, så nå sitter jeg i bilen mens mannen står på utsiden og vasker den sånn at den er klar for langkjøring den siste uken har den også fått profesjonell motorvask og innvendig vask med skinnbehandling, den blir fin og blank overalt nå!
Kjenner følelsen... At det er ingen vei tilbake... Håper jeg blir "flinkere" etterhvert..Er kvalm.. Og føler meg sykt feit! Noe som ikke helt stemmer overens med at jeg faktisk har gått ned i vekt..
Har virkelig gått opp for meg at det ikke er noen vei tilbake nå, er ganske redd og forskrekket over at jeg er gravid igjen! 6 år etter at jeg konstaterte at dette skulle jeg ALDRI gjøre igjen. Kjenner panikken tar meg
Men har shoppet litt ny garderobe, og jeg spiste for første gang et helt måltid i går uten at det kom i retur! Og det er jo positivt da
Blir godt da!3 timer igjen her, før det blir påske ferie
Ja det skal bli så deilig med litt ferie nåBlir godt da!
Roer seg når ammingen har stabilisert seg er min erfaring, så det bør gi seg litt uti 2020jeg har så brystspreng, vil det gi seg??
Kjenner følelsen... At det er ingen vei tilbake... Håper jeg blir "flinkere" etterhvert..