Skravletråd uke 16

Cgn

Forelsket i forumet
Novemberbarna 19
Skravl i vei :smiley-bounce012

Her er formen bittelitt bedre idag. Frøkna er hos besteforeldrene og tanten, mannen har vasket badet og servert middag på sengen og jeg har bare slappet av med serie i hele dag :rolleyes:

Synes det er morsomt at jeg kan trekke fra fem på nåværende uke i året og så har jeg graviditetsuken min!
Vi drar på påskeferie imorgen, så nå sitter jeg i bilen mens mannen står på utsiden og vasker den sånn at den er klar for langkjøring :cat: den siste uken har den også fått profesjonell motorvask og innvendig vask med skinnbehandling, den blir fin og blank overalt nå!

• Liker
Reactions: Cgn
Synes det er morsomt at jeg kan trekke fra fem på nåværende uke i året og så har jeg graviditetsuken min!
Vi drar på påskeferie imorgen, så nå sitter jeg i bilen mens mannen står på utsiden og vasker den sånn at den er klar for langkjøring :cat: den siste uken har den også fått profesjonell motorvask og innvendig vask med skinnbehandling, den blir fin og blank overalt nå!
God tur, håper påska blir fin! :happy:

Gleder meg til i morgen, då går jeg av vakt. Det er en som ringer stadig vekk og jeg kjenner at jeg gruer meg til dagens tirade. Jeg er realist og kan knapt snakke med rasjonelle folk! Å roe ned folk i livskrise er utenfor min kompetanse.

Ellers fortalte jeg til foreldrene mine at de skal bli besteforeldre igjen i går. Det synes de var veldig hyggelig.

Også er det snart ferie! Det blir deilig å sove lenge.

I natt drømte jeg om sønnen vår, en liten gutt med mørkt, stritt hår, vi var i senga hjemme, mannen kilte han og han hylte av latter :D ca 1,5års alder
Tidligere har jeg bare hatt mareritt om egne barn, og da har det gått galt, så godfølelsen kom snikende i dag!

Og så ser vi bort ifra at han begynte som et redd lite pinnsvin som jeg ammet til å bli en gutt :hilarious:

Jeg føler meg så feit. Har garantert lagt på meg, men den oppblåste magen hjelper ikke. Det gjør ikke akkurat humøret og sexlysten så veldig høy for tiden:grumpy:
Men i uke 11 nå så snart i mål for første trimester og det er sykt digg!!! Håper alle kjipe symptomer blir bedre etter det, har begynt å få litt mer energi og er ikke så kvalm hele tiden lenger så begynner å bedre seg allerede:happy:

• Liker
Reactions: Cgn
Er kvalm.. Og føler meg sykt feit! Noe som ikke helt stemmer overens med at jeg faktisk har gått ned i vekt..
Har virkelig gått opp for meg at det ikke er noen vei tilbake nå, er ganske redd og forskrekket over at jeg er gravid igjen! 6 år etter at jeg konstaterte at dette skulle jeg ALDRI gjøre igjen. Kjenner panikken tar meg:hungover:
Men har shoppet litt ny garderobe, og jeg spiste for første gang et helt måltid i går uten at det kom i retur! Og det er jo positivt da:hilarious:

Er så potte tett!
Men, det er påskeferie og sola skinner - så kan ligg en del og slappe av mens mannen eller andre i familien leker med ungen :)

Er kvalm.. Og føler meg sykt feit! Noe som ikke helt stemmer overens med at jeg faktisk har gått ned i vekt..
Har virkelig gått opp for meg at det ikke er noen vei tilbake nå, er ganske redd og forskrekket over at jeg er gravid igjen! 6 år etter at jeg konstaterte at dette skulle jeg ALDRI gjøre igjen. Kjenner panikken tar meg:hungover:
Men har shoppet litt ny garderobe, og jeg spiste for første gang et helt måltid i går uten at det kom i retur! Og det er jo positivt da:hilarious:
Kjenner følelsen... :( At det er ingen vei tilbake... Håper jeg blir "flinkere" etterhvert..

Flere enn meg som har en fantastisk partner? :cat:
Her hev han sin dyne over min da han stod opp, sånn at jeg kunne kose meg i varmen :D
Hjemme har vi dobbeldyne og ligger litt oppi hverandre, men det funker ikke helt på hytta siden det er enkeltdyner :p

Påskeferie her, men har kreftsyk mor som er dårlig og som ligger på sofaen og sover for det meste. Men vi kom oss til hytta og godt er det!

Bestilte min første ultralyd idag til uke 13. Gleder meg sykt!!:happy:

Godt med ferie, men begynner å bli lei av å være konstant trøtt... Sovner flere ganger i løpet av dagen også nå i ferien..helt håpløst.. :hilarious:

Jeg blir så sykt frustrert over mamma som har drukket et halvt glass brus, spist to halve brødskiver og det er det idag. Hun hater leger o.l etter behandlingen nå, noe som er forståelig, men for å holde seg unna de så må hun spise og drikke mer. Bah. Frustrerende!

Innviet forøvrig hytta med oppkast idag. Jeij. Trodde det skulle begynne å gi seg nå snart jeg:bored:

Back
Topp