Skravletråd uke 11

Husk å stemme på navn og farge på banneren til skjult gruppe. Så langt leder «novemberhjerter» med lysblå farge

Ble litt amputert dag her gitt.. Kjedelig. Men nå er det blitt kveld, snart i morgen så jeg kan ringe legen og håpe jeg får time, og håpe jeg får en henvisning til ultralyd, og håpe jeg ikke må vente ukesvis :depressed: :shy::crybaby2
Skjønner jeg godt.. Hold oss gjerne oppdatert :Heartred Tror vi er mange som tenker på deg nå!

Ble litt amputert dag her gitt.. Kjedelig. Men nå er det blitt kveld, snart i morgen så jeg kan ringe legen og håpe jeg får time, og håpe jeg får en henvisning til ultralyd, og håpe jeg ikke må vente ukesvis :depressed: :shy::crybaby2
Krysser fingrene for at det er helt uskyldig blødning :Heartred Er det rart i at kvinner blir mentalt kjørt så mye bekymringer man går igjennom?!:banghead:

Ja, håper denne bekymringen kan legges bak deg så fort som mulig ❤️ heier på deg!

Uff, forstår jeg godt :Heartred Har du spottet noe mer? Om det bare var litt brunt (gammelt) blod og ikke mer, så er vell ikke det så uvalig? Hold oss oppdatert ja, også krysser vi alle for at det er uskyldig:Heartred

Uff, forstår jeg godt :Heartred Har du spottet noe mer? Om det bare var litt brunt (gammelt) blod og ikke mer, så er vell ikke det så uvalig? Hold oss oppdatert ja, også krysser vi alle for at det er uskyldig:Heartred
Skal holde dere oppdatert, ikke så mye å si enda. Våknet kl. 4 og kverna går, utslitt men får ikke sove :depressed: åpner hos legen kl. 8:30.

Har ikke utviklet seg i farge, men litt som lysebrunfarge når jeg tørker meg fram til jeg la meg. Vet jeg ikke jeg kan gjøre noe fra eller til for det endelige resultatet, men jeg vil bare vite. Orker ikke tanken på å gå dager og uker om det har stoppet opp. Så må bare få sjekket det.

Håper det går bra @Mindel ❤️ har ikke fått med meg helt hva som har skjedd. Men håper alt går bra med deg og den lille. Lykke til hos legen!

Back
Topp