Wii!!Vi har nådd 5000![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wii!!Vi har nådd 5000![]()
OkeiNeste uke (altså ikke den kommende, men uka etter)
Skjønner jeg godt.. Hold oss gjerne oppdatertBle litt amputert dag her gitt.. Kjedelig. Men nå er det blitt kveld, snart i morgen så jeg kan ringe legen og håpe jeg får time, og håpe jeg får en henvisning til ultralyd, og håpe jeg ikke må vente ukesvis![]()
![]()
Tror vi er mange som tenker på deg nå!Krysser fingrene for at det er helt uskyldig blødningBle litt amputert dag her gitt.. Kjedelig. Men nå er det blitt kveld, snart i morgen så jeg kan ringe legen og håpe jeg får time, og håpe jeg får en henvisning til ultralyd, og håpe jeg ikke må vente ukesvis![]()
![]()
Er det rart i at kvinner blir mentalt kjørt så mye bekymringer man går igjennom?!
Ja, håper denne bekymringen kan legges bak deg så fort som muligBle litt amputert dag her gitt.. Kjedelig. Men nå er det blitt kveld, snart i morgen så jeg kan ringe legen og håpe jeg får time, og håpe jeg får en henvisning til ultralyd, og håpe jeg ikke må vente ukesvis![]()
![]()
Uff, forstår jeg godtBle litt amputert dag her gitt.. Kjedelig. Men nå er det blitt kveld, snart i morgen så jeg kan ringe legen og håpe jeg får time, og håpe jeg får en henvisning til ultralyd, og håpe jeg ikke må vente ukesvis![]()
![]()
Har du spottet noe mer? Om det bare var litt brunt (gammelt) blod og ikke mer, så er vell ikke det så uvalig? Hold oss oppdatert ja, også krysser vi alle for at det er uskyldig
Skal holde dere oppdatert, ikke så mye å si enda. Våknet kl. 4 og kverna går, utslitt men får ikke soveUff, forstår jeg godtHar du spottet noe mer? Om det bare var litt brunt (gammelt) blod og ikke mer, så er vell ikke det så uvalig? Hold oss oppdatert ja, også krysser vi alle for at det er uskyldig
![]()
åpner hos legen kl. 8:30.