Skravletråd uke 11

Gubben fortalte største på atten at vi var gravid i dag :bag: :knegg: Jeg føler jeg lyver, for føler meg ikke gravid noen plass. Og ville vente til etter ultralyden.. Men så trenger vi barnevakt til ultralyden pga sykdom hos barn, og hun var hjemme syk.. Så da så. Har ikke pratet med henne etter hun fikk nyheten av faren, men han sa hun smilte i alle fall :shy:
Bra det, da :) lykke til i dag!

Gubben fortalte største på atten at vi var gravid i dag :bag: :knegg: Jeg føler jeg lyver, for føler meg ikke gravid noen plass. Og ville vente til etter ultralyden.. Men så trenger vi barnevakt til ultralyden pga sykdom hos barn, og hun var hjemme syk.. Så da så. Har ikke pratet med henne etter hun fikk nyheten av faren, men han sa hun smilte i alle fall :shy:
Kjenner meg igjen. Føler jeg bare finner på dette svangerskapet :hilarious: det er så rart så tidlig i svangerskapet. Baby? Hvor? Er du sikker? Neeeei

Jeg ble kjapt sykmeldt forrige svangerskap i helt ny jobb. Ble heldigvis godt mottat. Tror nok innerst inne de synes det er domt, men de er medmennesker, og jeg tror de vet veldig godt hva man kan og ikke kan si/gjøre som ledere. Er fremdeles i permisjon, og har alt fortalt det siden jeg mest trolig ikke kommer tilbake. Og det gikk fint. Hva skal de egentlig si eller gjøre? :bag:
Nei hva skal de svare . Min arbeidsgiver har vært veldig sur for fravær den siste tiden i hvert fall, og når jeg er hjemme med sykt barn, og har vært ufin når jeg sier fra at jeg er borte :(

Skulle ønske jeg klarte å glemme det innimellom. For har så mange bekymringer og dagene bare snegler seg avsted.

Sist, med andremann, ble jeg satt tilbake 13 dager på UL, så tipper det er samme som skjer denne gangen for kroppen min er rar. Skulle ha EL 8.februar ifølge terminkalkulator - ja, kanskje det du, men i den perioden var det fysisk umulig å bli gravid :P Tre uker til jeg får svar.

Prøver å tenke på noe annet :P

Nei hva skal de svare . Min arbeidsgiver har vært veldig sur for fravær den siste tiden i hvert fall, og når jeg er hjemme med sykt barn, og har vært ufin når jeg sier fra at jeg er borte :(
Jeg hadde en slik arbeidsgiver på forrige arbeidsplass. Det var mye av grunnen til at jeg byttet jobb… det er utrolig ubehagelig. Men det er så rart at man som arbeidsgiver kan oppføre seg slik? Hva tror de det gjør? Øker trivselen på arbeidsplassen? Reduserer sykefravær?

Skulle ønske jeg klarte å glemme det innimellom. For har så mange bekymringer og dagene bare snegler seg avsted.

Sist, med andremann, ble jeg satt tilbake 13 dager på UL, så tipper det er samme som skjer denne gangen for kroppen min er rar. Skulle ha EL 8.februar ifølge terminkalkulator - ja, kanskje det du, men i den perioden var det fysisk umulig å bli gravid :P Tre uker til jeg får svar.

Prøver å tenke på noe annet :P
Hadde du noen tegn andre tider av måneden opp eggløsning? Og håper du slipper blir flyttet to uker, det er kjedelig :knegg: :facepalm:

Så fælt å høre om dårlige arbeidsplasser og arbeidsgivere! Huff altså.. Jobberbdere offentlig eller privat?

Hadde du noen tegn andre tider av måneden opp eggløsning? Og håper du slipper blir flyttet to uker, det er kjedelig :knegg: :facepalm:
Kjempekjedelig! Ble i tillegg satt igang 3 dager etter termin hehe. Lenge å vente mot slutten!

Jeg hadde tegn 15.februar og det stemmer noenlunde med andre ting :hilarious: Jeg fikk positiv test ca 28.februar, skulle hatt mens 25.februar.

Jeg hadde en slik arbeidsgiver på forrige arbeidsplass. Det var mye av grunnen til at jeg byttet jobb… det er utrolig ubehagelig. Men det er så rart at man som arbeidsgiver kan oppføre seg slik? Hva tror de det gjør? Øker trivselen på arbeidsplassen? Reduserer sykefravær?
Jeg tror faktisk at de er det de tror, sykt nok. De skjønner ikke at det gjør det vanskeligere å stå i jobb, for det blir en ekstra ting.

Så fælt å høre om dårlige arbeidsplasser og arbeidsgivere! Huff altså.. Jobberbdere offentlig eller privat?
Offentlig, tro det eller ei :blackeye: Jeg, naiv som jeg er, trodde det offentlige skulle være flinkere. Spesielt siden det er IA-bedrift. Men det er kun IA for de som ikke trenger noe ekstra og som ikke er syke.

I går under middagen ser yngste rart på meg... Og sier ut av det blå... Er det flere i familien som skal få baby? :angelic:

Hun skal få et søskenbarn til høsten. Jeg bare... Hehh. Hvem skulle det vært? Tror ikke tante (en annen tante) skal ha flere:shy:

Hvordan vet barn sånt.

Når tar dere kontakt med helsestasjon for oppfølging av jordmor?

Back
Topp