Skravletråd Torsdag 3. August..

suprAnirac

Forumet er livet
Får ta sjangsen å lage en skravletråd, kanskje blir de to Stardust?[;)] Jeg venta utålmodig jeg...
Sitter nå å ammer, men Amalie er litt kranglete... Driver å slipper uppen og gråter, men vil ha den, og melk er det. Har latt henne rape...[&:]
Ellers så skal jeg pakke i dag...
trondhjem here we come...![:D]

Heisann -kathrine-  Hvordan går det med deg, der oppe i nord? Bra med deg å Trym?

god morgen...nytter ikke å liste seg i dørene her inne nei[:D]neida jeg logger meg på så gjøre jeg litt av vert mens jeg leser innlegg[;)]

dere skal på tur i dag ja..hvor lenge [8|]

her er det veldig varm alerede..så det blir ineresant å se hvordan dagen blir.tenkte å gå til innkjøp av dåpservietter ol.noen som har noen gode forslag til bordkort[8|]

Vet ikke hvor lenge... Så lenge det er go' vær? Men blir å nett hele tia....[:D] blir ikke kvitt meg så lett...

Bordkort: Hva med billige blanke hvitvins glass, som du maler på navnet.. bruk farve som går igjen i dåpen. Pynt med bånd og perle på stetten...

ORIGINAL: carina82

Vet ikke hvor lenge... Så lenge det er go' vær? Men blir å nett hele tia....[:D] blir ikke kvitt meg så lett...

Bordkort: Hva med billige blanke hvitvins glass, som du maler på navnet.. bruk farve som går igjen i dåpen. Pynt med bånd og perle på stetten...

hmmm den var ikke dum du[8|]men jeg tenkte å ikke gjør så mye utav det...blir ikke så mange.

phu det blir jo tusen grader her inne nå når jeg koker flasker i denne varmen...itillegg til å slippe ut hunden for han står å griner å vil ut...når jeg har sluppet han ut står han å piper å vil inn(må stå i bånd)[:@]han vil jo sikkert på tur da men det har vi ikke tid til ennå!

Hallo jenter og bebiser!!

det er så godt å ha dere!! hadde glemt helt bort det med tran greiene...(godt å vite at det var flere!)
et sp.mål:hvor mye er det vanlig å gulpe? Thea Emilie "kastet"opp i natt og til morgen idag,men gikk greit siste gangen jeg ga henne pupp... Tobias gulpet aldri så mye som henne da han var baby,så jeg ble litt usikker på om det er normalt eller ikke....

her gulpes det en del...merer i perioder[8|]å av og til kommer det skikkelig prutgulp.stakkars syns så synd på henne når det står ut både i nesen og munnen,men det skjer ikke ofte da.

regner med det er normalt,,,babyer gulper jo.noen mer en andre[:)]

ok,det var godt å høre....
Mannen min sa også det var normalt,men jeg ble jo helt hysterisk jo...[&:] det spruta skikkelig ut,fra munn og nese,stakkars lite,men det hjalp på morgen etter at hun"kasta"opp så smilte hun som bare det.... ååå som det varmet mammas hjerte...

ORIGINAL: Mayajenta

bare innom å sier go morgen til dere alle.. kjeder meg i dag..lukas sover nå,har sovet sia 8.. men han våkner vel snart.. er kjempefornøyd med den nye datamaskinen[;)] klem

Mornings junibabes og bebiser... Og grattis til deg med den nye datamaskina di, Mayajenta. Den får du bruke flittig til å skrive innlegg her på BV [:)] Kanskje best å bare la den stå pålogget døgnet rundt? Tenkte jeg skulle foreta en liten back up av min egen bærbare i dag...

Her ventes det invasjon av familiemedlemmer i dag som skal i barnedåpen til vesla vår. Søstra mi og mannen kommer hele veien fra Sunnmøre med 4 bråkebøtter av noen karer, så de må vi se å få innkvartert på et vis her i vårt lille krypinn... Men først må jeg seriøst få vaska huset...

Ej he faktisk besøk ta na Mateo no! [:D]

er det noen som vet om man kan fryse ned morsmelk som er blitt oppvarmet?det som er til overs?[8|]

ORIGINAL: carina82

Får ta sjangsen å lage en skravletråd, kanskje blir de to Stardust?[;)] Jeg venta utålmodig jeg...
Sitter nå å ammer, men Amalie er litt kranglete... Driver å slipper uppen og gråter, men vil ha den, og melk er det. Har latt henne rape...[&:]
Ellers så skal jeg pakke i dag...
trondhjem here we come...![:D]

Hei.. sånn var Ben også. Tror det skyldes mage/luftsmerter..

ORIGINAL: xcrazyx

her gulpes d MYE!!! har begynnt å blande litt enfamil (mme for de med sånn reflux greier) i mme til Sara, d hjelper en del!
får melka til å tykne i magen, så den ikke kommer opp så lett!!

Hvordan påvirker det fordøyelsen? Hvis man har treg mage fra før....?[8|]

ORIGINAL: ale82

er det noen som vet om man kan fryse ned morsmelk som er blitt oppvarmet?det som er til overs?[8|]

Det tror jeg ikke bør gjøres.... husker at de på sykehuset varmet opp litt etter litt av melka mi til Ben slik at det ikke ble så mye til overs om han ble mett. Men jeg er ikke sikker altså, men tenker jo på hvordan vi behandler vår egen mat i hverdagen. [8|]

ingen som vet?? skrev e-mail til ammehjelpen håper på svar!

ORIGINAL: Stardust

her er det veldig varm alerede..så det blir ineresant å se hvordan dagen blir.tenkte å gå til innkjøp av dåpservietter ol.noen som har noen gode forslag til bordkort[8|]

Dåpsservietter, ja. Du sier noe der. Det må vi også ut og kjøpe. Og så må vi ha flere tallerkener og sånn... Hvor bor du hen i landet, Stardust? Om du holder til på Østlandet, vil du være med på Oslotreff bare for oss juniberter mot slutten av måneden en gang?

Legger ut et lite kosebilde av nurkegullet mitt. Tatt av pappan i går [:)]

Hun er sååå nydelig Babymama!

Hva slags dåpsservietter er dere ute etter???
Jeg skal ha en veldig enkel og liten dåp, men har litt lyst til å ha det fint her.

Er det forresten noen som kan fortelle meg hva dere betaler hos kiropraktoren?[:)]

ingen som vet?? skrev e-mail til ammehjelpen håper på svar!

Tror det går greit. Morsmelk er jo umåtelig holdbart pga. de bakteriedrepende stoffene som finnes naturlig i den. Mer holdbart enn vanlig kumelk, og den kan man jo fryse ned etter oppvarming. Men sørg for at den ikke har vært varmet opp til mer enn 37 grader slik at alle disse gunstige stoffene er intakt og ikke er blitt ødelagt. All slik behandling (både oppvarming og frysing) bør dessuten foregå i sterile beholder, men det vet du sikkert...

ORIGINAL: Irene30

Hun er sååå nydelig Babymama!

Hva slags dåpsservietter er dere ute etter???
Jeg skal ha en veldig enkel og liten dåp, men har litt lyst til å ha det fint her.

Er det forresten noen som kan fortelle meg hva dere betaler hos kiropraktoren?[:)]

He-he, takk like så du [:)] Prinsen din og prinsessa mi treffes kanskje en vakker dag... Da blir de i hvert fall et fint lite skue sammen [;)]

Vet ikke helt hva slags servietter vi er ute etter - bare noe med dåpsmotiv, tenker jeg. Må jeg på spesialforretninger for å få tak i slikt (Christania glassmagasin eller noe?). Vi bor midt i varehusland her i Oslo, men tror neppe servietter fra Ikea gjør susen til akkurat denne anledninga...

ORIGINAL: bss85

Ej he faktisk besøk ta na Mateo no! [:D]

Hi-hi, værste bråkebøtta ta dei alle. Men søte e han no då [:)][:D][;)]

Back
Topp