skravletråd torsdag 24. august

~Lisbeth83~

Forumet er livet
mornings..
ligger i senga å koser jeg å tuva[:D]
skal til byen en tur idag å møte mamma...
ellers så skal vi bare kose oss[:)]

Go morgen!

I dag regner det her.... Jeg og Tuva skal på barseltreff kl. 11 i dag. Det blir koselig[:)] Dit kommer også en fysioterapeut, så får vi se hva han/hun gjør....

Ellers var jeg og Tuva alene i natt, sambo var på kurs. Veldig rart å være alene med henne, kjente jeg var ekstra redd for at noe skulle skje med henne... Men det gikk veldig bra da[:)]

Ønsker alle en fin dag!!!

Hei og god morgen! Oppe og pumper puppen mens vesla forts. sover. Skal på kurs hele helga og satser på at sambo tar seg av Marylin en av dagene. Så lenge der er melk i hus så skulle det gå bra...

Har ingen store planer for dagen, annet enn å rydde og komme ajour med div. papirarbeid som har hopet seg opp. Litt grått ute her også, men håper vi får tatt en trilletur litt senere [:)]

god morgen, da var vi våkne og[:)] endelig blitt litt rutiner om natta. sovner rundt 22, mat 6 og står opp mellom 8 og 10. kjempedeilig. idag skal vi på barseltreff, blir ålreit. se om alle kommer idag. pøser ute, håper det gir seg til vi skal ut å trille.

Halloen damer...

Amalie sovna ca kl 21, etter en attpåtår. Og sov til kl 06. Det blir 9 timer det... Heldigvis hadde jeg vett på å pumpe meg i 01-tia. Har skjønt tegninga nå... Men får ikke klage. Hun har jo ville sovet natten igjennom siden fødselen.
Har jo instilt meg på å opp og gi pupp 1-2 ganger om natta enno noen mnd. Jeg er jo så hysterisk redd for å få mindre melk/"miste melka". Det er nok bare meg som er hysterisk rett og slett. Jeg tar jo ikke å vekker henne heller da, når hu sover så søtt.

I dag skal Amalie få treffe 2 gutter... Linus og Edvardt! Jupp, i dag er det treff og deilig lunsj med kathrine og junibarn i vente.[:D]

jaja, ellers da...
Jeg er ett surrehode uten like nå om dagen. Veldig greit å ha "ammetåka" å skylde på...

Othilie bestemte seg for at i dag skulle smokken og bamse være hjemme, men hun var i barnehagen. Jøss! De har jo fulgt henne hverdag i b.h i 2 år nå... Othilie stor jente nå[:D]

god morgen jenter. Ser ut t at Mariell Emilie har fått sæ en kjempe fin rytme om natta, sovner 20.30 å våkner 09.00. kjempe deilig spør du mæ. hender ho våkne t i 6-7tia en gang men da får ho smokken å da sovne ho igjen. En dag nærmere t sambo kjæm heim no[:D] ååååå d ska bli så godt. får besøk av broren min å forloveden i dag, blir koselig ja. CARINA82: kos dæ masse på lunch i dag da[:D][:D]TINA75 å TINGELING1: kos dere på barselgruppetreff, LISBETH83: kos dæ masse sammen me mamman din[:D]

Hei allesammen!

I dag er Ben 3 mnd og kl 1430 skal vi på kontroll. Gruer meg til vaksineringa....[:(]
La meg kl 2030 i går jeg, så tok sambo kveldsstellet da han våkna kl 21 og fikk han opp i senga til kl 2230. Ble ei natt som vanlig, men jeg er glad jeg la meg tidlig.

Nå roper han...

gratulerer Ben og irene med 3 måneder!
har det ikkje gått fort? Sofie er 11 uker i dag og eg synes det er skremmende hvor fort det har gått.

Gratulerer med 3mnd Ben og lykke til med vaksinene i dag

Hallo i luken!

da var vi også på plass [:D] Anine sovna ikke før 02.15 i natt fordi hun er litt forkjøla stakars lita. Kan ikke være greit å die med relativt tett nese altså :-/ Og det tok laaaang tid før jeg fikk sove i natt etter å ha lagt henne...tenkte på så mye rart, litt bekymringer her og der hehe typisk. Så det var veldig deilig å sove litt ekstra på morran!

Vi skal jo på babysvømming i morgen- typisk at hun skal bli sjuk nå ass! men ringte både badenymfene og hs, og de sa at så lenge allmenntilstanden ikke har sunket betraktelig så er det bare å go for it. Håper hun blir litt bedre til i morra da!!

Ellers skal vi på Peppes senere i dag med venninner, feire bursdan til hun ene [:)] håper snuppa viser bordskikk da hihi. Fram til da holder vi oss bare inne og holder vakt etter veps. 

ORIGINAL: lalina

gratulerer Ben og irene med 3 måneder!
har det ikkje gått fort? Sofie er 11 uker i dag og eg synes det er skremmende hvor fort det har gått.

Utrolig raskt!!! Du henger på du også ser jeg.. til tross for at vi begge hadde termin 28.juni...[:D]

ORIGINAL: squat

Gratulerer med 3mnd Ben og lykke til med vaksinene i dag

Takk takk.. Ben pludresynger i bakgrunnen her.[:D]

ORIGINAL: Miluna

Hallo i luken!

da var vi også på plass [:D] Anine sovna ikke før 02.15 i natt fordi hun er litt forkjøla stakars lita. Kan ikke være greit å die med relativt tett nese altså :-/ Og det tok laaaang tid før jeg fikk sove i natt etter å ha lagt henne...tenkte på så mye rart, litt bekymringer her og der hehe typisk. Så det var veldig deilig å sove litt ekstra på morran!

Vi skal jo på babysvømming i morgen- typisk at hun skal bli sjuk nå ass! men ringte både badenymfene og hs, og de sa at så lenge allmenntilstanden ikke har sunket betraktelig så er det bare å go for it. Håper hun blir litt bedre til i morra da!!

Ellers skal vi på Peppes senere i dag med venninner, feire bursdan til hun ene [:)] håper snuppa viser bordskikk da hihi. Fram til da holder vi oss bare inne og holder vakt etter veps. 

Hehe.. mye veps i Tigerstaden??
Her er det varmt, men NULL sol.. Den ligger over skydekket et sted. Både irriterende og godt.. lyst på sol, men så blir det jo uutholdelig varmt.

Jeg tenkte jeg skulle lese brosjyrene om de vaksinene Ben skal ta sånn i siste liten (typisk meg), men nå finner jeg dem ikke. Noen som vet om det sto noe veldig viktig i dem om dere har lest dem........?[:-]

Ja [:(]  mye veps her.
Barrikaderer meg inne.

kan dessverre ikke hjelpe deg med brosjyrer ang vaksiner, har ikke fått no hvert fall... kanskje det finnes info på nettet? jeg husker ikke helt hva de vaksinene er for...men skla i hvert fall be om å få de hver for seg og ikke alle på en gang. Nei, ikke be- men forlange! hehe. Ingen skremselspropaganda dette her asså, men jeg ville føle meg tryggere hvis de ble tatt hver for seg [:)]

vi skal få vaksinene på mandag men har ikke fått noe info i det hele tatt[:@] hadde jo vært greit å fått noe hvertfall.. en jeg jobber med skulle ikke ha en vaksine på jentene sine, og da ble det det helvete på helsestasjonen, for da ble det så mye jobb for de å sende inn papirer o.l    makan[:@]

Typisk helsevesen, alt skal gjøres så billig og enkelt! jeg skal dit på "gruppe" i morra og kommer til å si i fra at de får ha papirer og vaksiner klare til vi kommer for vaksinering neste gang!

du finner nå frem alt og du da irene[:D] takker og bukker[:D] har hatt skikkelig sutrete unger i dag, og nå tenkte jeg at jeg skulle ta en trilletur, men da sovna de sef[8|][8D] og vekker jeg de nå er sutringa igang igjen[&:][&:] rampeunger[:D]

også begynte det å regne også[:@][:@]

Back
Topp