Skravletråd torsdag 2 mars

Nina 2barns mamma

Glad i forumet
God morghen jenter[:D]
 
Har dokke komt på jobb, eller stårr opp fra sengene deres?Igår var jeg på scrapbooking i 5 timer, tok mye lengre tid enn forventet,kjekt[:D]
Så når jeg kom hjem var jeg helt skutt og orka kje spise, sa la meg på litt tom mage, liker ikke det egentlig. Så nå har jeg hatt meg 2 skiver med honning og et glass vann[:D]deilig;)
 
God morgen alle sammen! [:D]
 
Er på jobb igjen... Ikke fullt så fint vær i dag. Ser ikke ut til at vi kan få se sola i dag. Skydekket er tilbake!
Uansett kaldt som pokker! Fått utslett på hendene som svir som bare det når jeg smører med spenol.. Er vel pga av kulda.. æsj [:'(]
 
I morgen kan jeg sove en time lengre og det skal bli så godt! Skal til jordmor kl 9 og da er det liten vits å kjøre til Molde for å jobbe en halvtime..[;)]
 
Ellers håper jeg alle er i god form og ved godt mot i dag! Vi er jo på vei inn i mars måned allerede.. Utrolig så raskt tiden går synes jeg. [:)]
 
Ja tiden går fort, meget fort, men allikevel ikke fort nok alltid, gleder meg til mine 30 uker jeg[:D]da er det bare 7 uker te permisjon,og det virket ikke uendelig[:D] Her er det og kaldt, ingen sol[&o]
 
ja det gleder jeg meg til og[:D] har og masse kler som ligger kalrt til gulle mitt, hadde en svipp tur innom skapet her en dag, sto bare å kikka på klerne og tok på de, gleder meg til å se henne[:D]
 
vett du hva du skal ha missfantasy?
 
jeg prøvde i hele går å ringe til UL dama som jeg var oss, for å få komme igjen,men de tar jo aldri tlf der, blir galen,vil ha tak i de[8|]
 
Jeg må innrømme at jeg ofte skotter bort på barneutstyret og får en varm god følelse inni meg jeg og.. Gleder meg enormt!
 
Ja, sånn er det nok for de fleste. men som førstegangsfødene så kjenner jeg også at jeg trenger litt tid til å venne meg til tanken, og ikke minst bli ferdig med soverommene og oppussingen generelt i huset. Er litt utålmodig for jeg vil så gjerne ha alt på plass til jeg ikke har tid eller ovserkudd lengre. [8D]
 
Ja, håper alt går så normalt som det kan gå for dere nå fremover.
Litt godt å tenke på at vi er inne i sjette måned alt da.
 
Jeg tror vi som førstegangsfødende er mer annige enn de som er flere gangs fødene, vertfall merker jeg det sammenliknet med mine venner og slektniger som før sine 2 og eller 3[:D]
Jeg fuller jo me på alt,kver minste ting og forandring leser jeg om[:D]
gleder meg sånn til å prøve brudepike kjolen på jenta mi, hun kommer sikker til å bli nydelig i den[:D]
 
Ja, det blir sikkert en ekstra stor opplevelse å ha tulla med på bryllupet! [:D]
 
god morgen mine babyjenter[:D][:D]
jeg som har fri idag og skulle sove lenge våkna å var lysvåken kl.9[:'(]
er ikke det typisk da...
har kjempevær her...strålende sol å -9...[:)]
JIPPI..er 24 uker idag
 
 
 
Da er jeg oppi trøndelagen. Deilig å være hjemme til far ja. Tøff kjøretur.
Ja det var godt å bli tatt på alvor ang smertene mine. Ang UL Så er de redd for at jeg skal på et lite barn. Morkaka sviktet under forrige svangerskap, så jenta mi veide 1560 g og født for tidelig. Derfor ekstre oppfølging, så vie mere forberedt hvis det skjer igjen...
 
Nina når skal du gifte deg? Blir det i kirka?
 
Ja, går ikke tiden fort. Tenk inn i den 6 mnd da!
 
heihei alle i hop...
 
ej berre lure på noke , so ej tenkte at kansje noken ta dokke vejt ?
stemme ditta i veke-mnd?
1-4veke=1mnd
5-9veke=2mnd
10-13veke=3mnd
14-18veke=4mnd
19-22veke=5mnd
23-27veke=6mnd
28-32veke=7mnd
33-36veke=8mnd
37-40veke=9mnd.
 
Åsso lure ej på , kor långt dokke va på vej før dokke begynte å handle inn baby klede å sånn ? ej he so lyst å begynde å handle i det små , men fe høyre at ej børr vente ei stond t før ej begynde..
 
ORIGINAL: menemenem

heihei alle i hop...

ej berre lure på noke , so ej tenkte at kansje noken ta dokke vejt ?
stemme ditta i veke-mnd?
1-4veke=1mnd
5-9veke=2mnd
10-13veke=3mnd
14-18veke=4mnd
19-22veke=5mnd
23-27veke=6mnd
28-32veke=7mnd
33-36veke=8mnd
37-40veke=9mnd.

Åsso lure ej på , kor långt dokke va på vej før dokke begynte å handle inn baby klede å sånn ? ej he so lyst å begynde å handle i det små , men fe høyre at ej børr vente ei stond t før ej begynde..

trur det er noe sånn det telles ja[:D]
jeg handla mitt første plagg etter UL i uke 18...
etter det har det blitt en del,men har ikke handla inn de store tinga enda..
men det kommer vel..
 
 
ORIGINAL: Lisbeth83

god morgen mine babyjenter[:D][:D]
jeg som har fri idag og skulle sove lenge våkna å var lysvåken kl.9[:'(]
er ikke det typisk da...
har kjempevær her...strålende sol å -9...[:)]
JIPPI..er 24 uker idag



 
Gratulerer!!!
 
ja da kan jeg jo ta bilde...hadde helt glemt det jeg..[8|]
 
Lisbert: Gratulerer med 24 uker idag, hipp hurra for deg[:D]Vi er heldige vi, feirer uka hver uke[:D]
Carina: ja hvordan går det med røyken?Ja vi skal gifte oss i kirka hvor jeg er døpt og konfirmert, 16 september i år, akkurat 3 månder mellom termin og bryllupsdato[:D]Håper jeg kommer meg fint i figuren igjen, og vil se flott ut i kjolen som jeg allerede har kjøpt i størrelse 36.....he he he[:D]Ja jeg skal ha 3 brudepiker,3 tant unger,8år,og 2 på 3 år, og si vesle jenta mi på noen månder da, gleder meg sånn atte[:D] jeg fridde til gutten min 13 oktober i fjor,offentlig på en stapp full restaurang med hele familien samlet, jeg gren og hadde aldri tørt det igjen, holdt på å pisse i buksa av nerver i høyspenn..he he he[:D]men alt gikk heldigvis perfekt, legger med et bilde[:D]


 
Her kommer et til, vis dere klikker på bildene i linken hvor det ligger så kommer dere inn på det i vanlig stort format[:D]Får dere det til?

 
Og et til[:D]

 
ORIGINAL: Nina22

Lisbert: Gratulerer med 24 uker idag, hipp hurra for deg[:D]Vi er heldige vi, feirer uka hver uke[:D]

takk for det[:D]
å vi er heldige som har unnskyldning til å feire hver uke[:)]
 
Å så koselig Nina. Tøft gjort av deg! Blir bryllupet dyrt? *jeg drømmer* Sambo fridde til meg på julaften foran hele familien min uten at jeg visste det. Rørende.
 
Anita, so far, so good.. Bra at du drømmer om det, for da bearbeider du avgjørelsen din. Tror vi greier detta jeg. [:)]
 
Back
Topp