Skravletråd tirsdag.

Mamalou

Elsker forumet
Hva er deres planer i dag?
Er formen fin?
Middagsplanen klar?
[:)]

Vi skal rydde og rive en gaaamel utebod i dag. Aner ikke hva vi skal ha til middag. Formen bra[:)]

Hello!!! Formen er ganske grei, sendte snuppa med mannen i barnehagen og jeg sov til kl 10, utrolig deilig...så nå har jeg spist 3 brødskiver og gnager på et eple as we speak...

Har egentlig ikke så mange planer, må vel vaske litt klær da vi skal i dåp til helga, gå på butikken, hente snuppa pg lage middag til mannen kommer hjem....

Noen gode middagstips kanskje??
Ha en flott dag aprildamer!!!

Er hjemme på dag 2 fra jobb, ble syk i helgen.. Har ikke tenkt å gjøre så veldig mye idag..
Lage middag til sambo og snuppa kommer hjem tenker jeg! [:)]
Skal på jobb i morgen da, så må nyte dagen, henge på BV og se opptak på tv. GET er genialt! [:D]

Ha en fortreffelig dag alle snupper! [:)][:)]

Formen her er skikkelig dårlig i dag [:'(] Har noen dager innimellom nå som er gode heldigvis...men i dag er absolutt ikke en av de.
Middag i dag blir fiskekaker, siden jeg har fått helt dilla på det..hehe.

Ellers ringte jeg jobben i stad og fortalte hva som var grunnen til at jeg var sykemeldt. Sykemeldingen går ut på fredag, men må nok ha en ny hvis det fortsetter som det har gjort til nå. Ass.avd var bare blid og ikke noen sure miner som jeg nesten hadde forventa [:D]

Her leverte jeg snuppa i barnehagen etter en nokså rar dag i går.
Hun hadde fri i går og vi var ute og lekte med en BV-venninne med barn. Så sov hun ca 1 t. Da vi dro hjem sov hun ca 1-2 t igjen. Virket helt utslitt og var mer grinete. Hadde ikke feber eller noe. La henne til vanlig tid i går og hun sov hele natten og våknet til vanlig tid i morres. Litt mysterium, men tror samtidig hun trengte den sovedagen i går. Var så blid da hun våknet i i dag. Har noen av dere opplevd noe sånt??

Ellers har jeg ryddet i skapet mitt og tatt ut klær som jeg ikke bruker lengre, satt på en vask og skal sette en til senere i dag. Støvsuget over gulvene og skal ta oppvasken etter I Gode og Onder Dager.

Middag i dag blir rester m/ salat.

Formen i dag er ok, føler meg trist for tiden. Aner ikke hvorfor, det bare er sånn...
Jeg er småkvalm hele tiden og blir veldig kvalm om jeg ikke spiser ofte.
Har vært å spist lunsj med ei venninne i dag, fikk endelig den etterlengta burgern min[8D]
Dro en kjapp tur innom IKEA etterpå for å kjøpe noen kasser som jeg kan pakke ned klær jr har vokst ut av.

Til middag skal vi ha fiskesuppe - noe vi aldri har hatt... Håper det smaker, for det er så lite som gjør det for tiden.

I ettermiddag skal vi på visning på et hus, håper virkelig det er fint. Dette er første gang sambo har vært gira på et
hus, så da blir jeg enda mer gira. Begynner jo å planlegge innredning, farger og løsninger med en gang jeg[8|][8D]

Ha en fortsatt fin dag jenter og spirer[:)]

jeg skal snart på butikken, tenkte å lage koteletter med poteter og pepper saus, har fått sånn dilla på potet produkter, rett i koppen potet, og kokte poteter med saus er så siiiinsykt godt [:)] og jeg har ikke spist rødt/svine kjøtt på aldri så lenge, så nå skal jeg se å få i meg litt slikt også. Har gått i kylling og fisk lenge nå, så det er på høy tid. Ellers så skal jeg vaske og henge opp klær, og kansje en tur på dyre butikken for å kjøpe hamster bomull og hamster mat [:)]

heihei:) formen er litt sånn opp og ned i dag, spist banan til middag jeg ;) (eneste jeg får ned) resten av familien får spise "kveldsmiddag".
Lite med planer i dag,har ryddet i lage søss så nå er det bare vesking av leilighet igjenn, får besøk av mamma og pappa + noen flere familiemedl. til helga, må vel se ut som jeg har vært oppegåendeen stund:) i hvertfall til dem som enda ikke vet om magen.
ellers snakket med nav i storsinne, og er enda irritert..(HORMONER!!!)

Ha en fortsatt fin dag alle jenter [;)]

Hei hei!
Her tok jeg en kjapp vurdering og lot guttungen være hjemme i dag. Virker ikke helt pigg, hoster, snørrer og litt feber. Han fikk leke litt ut på formiddagen men så ikke så pigg ut... hm
Ellers var vi en tur avgårde på apoteket for å kjøpe gravititestest og urinprøve glass.
Tenkte det var greit å ta en test før jeg skal til legen i morgen [:)]
Magen vokser javnt og trutt og kvalmen er tilstede spesielt ved bilkjøring og andre litt slitsomme aktiviteter [8|]
Her er det mannen som lager mat så det er alltid en overraskelse hva som står på menyen [;)]
Ha en fin kveld jenter.

her har jeg null energi og er veldig kvalm:S mannen har reist på jobb,så vi sitter her alene:S odd andre ser på playhouse disney:P så nå kan jeg snike meg hit inn en tur:) kl halv 6 er det drømmehagen for lille gutt så skal han bade,få mat og legge seg:)

såå blir det tv kveld på meg:):)

Back
Topp