Skravletråd Tirsdag 6. juni

~miluna~

Forumet er livet
Jepp, da var det min tur til å starte dagens tråd da[:D] Ligger dere og sover søtt alle sammen? I natt drømte jeg at både slimpropp og vannet gikk. Det spruta praktisk talt veggimellom. Heldigvis var det tørt i senga! Nå har jeg akkurat spist frokost med sambo.  Blir nok sittende oppe litt til før jeg tar meg en liten duppert igjen. Dårlig med søvn i natt - og skal jeg fungere må det mer søvn til! Heldigvis er det ingenting å haste avgårde til [:)] Eneste som står på programmet i dag er å levere bøker på biblioteket, evt spise lunch med en venninne.  Sitte litt ute i sola oxo tenker jeg!

God morgen alle juni mammer!!!
jaaa...hva kan jeg fortelle? masse kynnere og mensmerte,våknet av det til morgen idag,men begynner å bli vant til det nå,så det er ikke noe nytt....
Ellers så er det skikkelig sommer vær her i kr.sand, skal opp og spise frokost,levere tobias i barnehagen og så ta meg en tur til byen, har sååå lyst å sitte ute og spise jordbær, det er sommer det!!!
Så skal jeg sitte barnevakt i et par timer for naboens lille valp,han er ikke så glad i meg,knurrer bare, kanskje han syns jeg er for svær?[:D]
Vel håper alle for en kjempe fin dag, og at ting virkelig begynner å skje, er noen enig?? hihihihi[:D]
ha det strålende!!!![;)]

Her er det oxo fint vær forløbig, bare håper det vil holde seg slik utover dagen! lykke til med jordbærjakt - kos deg i det fine været! heldiggris som skal passe valp!!! :0)

Takk takk!!
KOs deg i hovedstaden du også!!![;)]

Go' mårrån, junisnupper!

Våkna også til kynnere i 5-tiden i dag. Regelmessige sådan, men ikke vonde nok. Så får vel bare overse dem inntil videre... Tenkte jeg skulle starte dagen friskt med en intensiv morgentur. Deretter har jeg planer om å ordne litt i huset, handle og reise til by'n. Skal på ny modningsakupunktur igjen i dag, men hadde forhåpninger at noe skal skje i mellomtiden slik at jeg slipper...  

Ønsker dere alle en superduper dag!

Uff disse kynnerne... jeg fikk noen skikkelige krafttak sjæl i går kveld og masse mensmurringer i dag tidlig. (hjalp med varmepute på ryggen ü) Morgentur ja, Babymama- det får`n si! Sportymama tenker jeg vi sier! [:D] gå litt for meg oxo da :) tar meg nok en tur ut selv i dag, om ikke i skauen så i hvert fall til byen. Er så kin på å finne sånn uro til senga! Men aller helst burde jeg ha sovet litt til... det var bare denne hersens halsbrannen da!!

Lykke til hos akupunktøren! tvi tvi

ORIGINAL: Flori

God morgen alle [;)]. Æsj sovnet ca 1 inatt, å våknet kl 4. Så etter det har jeg ikke sove [:@]. Skal til legen kvart over 10, spent på om lillegutt har sige nedover nå, kjennes sånn der nede [8|]. Kommer innom når jeg har vært hos legen. Strålende vær her også forresten. Klems.

Lykke til hos legen :)

God morgen!
Ser det er flere som sliter med søvnen for tiden. En trøst at jeg ikke er alene om å sove dårlig.
I dag skal jeg til legen. Skal bli spennende å se hvordan symfysemålet er i dag. Det er vel ikke plass på arket, er jeg redd!!

Ha en fin dag i sola, jenter! Det skal jeg!![:)]

Hei damer. Har knapt sovet i natt, har hatt kynnere som har satt seg i ryggen. Siden 08.00 i dag, har de vært regelmessige, og vondere + at de nå sitter både i magen og ryggen. Er mellom 6 og 7 min mellom hver.
Noen som vet hvor lenge man skal telle før man evt ringer føden?! Og hvor lenge skal hver ri egentlig vare?

heisann! og god morgen til alle flotte junidamer!![:D]

Eli24: er det bare kynnere eller rier? Regelen er at kynnere skal gi seg hvis man gjør noe annet, reiser seg og går litt rundt osv, men rier bare forsterkes når man reiser seg og beveger seg... men det kan oppleves annerledes da, fra person til person. Hvis jeg var deg ville jeg ringt ned og spurt på føden jeg![;)]

God tur til leger og jordmødre dere som skal det i dag!! Og grattis til de som har skiftet uke! [;)]

Nå har vi fått født i juni 06 forumet vårt!![:)] Fikk pm av maren når jeg logga på!

Riene bør vare over 1 min og komme regelmessig. Hvor regelmessig er avhngi av hbor langt du bor unna sykehuset. Er det 6-7 min mellom hver rir, så ring!

ORIGINAL: katrine35+

Nå har vi fått født i juni 06 forumet vårt!![:)] Fikk pm av maren når jeg logga på!

Ja da er det bare opp til oss å gjøre ferdig jobben vår som rugende høner da, en etter en!  

ORIGINAL: Eli24

Hei damer. Har knapt sovet i natt, har hatt kynnere som har satt seg i ryggen. Siden 08.00 i dag, har de vært regelmessige, og vondere + at de nå sitter både i magen og ryggen. Er mellom 6 og 7 min mellom hver.
Noen som vet hvor lenge man skal telle før man evt ringer føden?! Og hvor lenge skal hver ri egentlig vare?

Oi oi spanande! kanskje det blir en liten 060606 baby på deg? [:D] ring føden!

Halloen snupper!

Herregud jeg har noen virkelig smertefulle kynnere innimellom.. Er det slik riene skal være? Au.au,au.. blir helt satt ut jeg![:D] Det er vel litt for seint å trekke seg nå....?[;)]

Jeg så etter født i Juni -forumet i går...
Så på lista di kathrine, at vi hadde mista noen... [:(] til født i mai-forumet.

Ellers så må jeg prøve å få gjort no' fornuftig i dag a... Hmmm...
Her på Løten skinner sola, og det blir nok varmt i dag! Ikke så heldig for meg som har masse vann i kroppen men... *slikker skygge*

Så har jeg laget en født i juni liste inne på født i juni... har ikke tatt med de som er født i mai, er det urettferdig?? De tilhører da født i mai...[8|] 

Hva skal dere gjøre i dag da juni-høner?? [:)] Jeg har planer om å sitte litt ute i sola etter jeg har bakt ferdig brødene...

ORIGINAL: carina82

Halloen snupper!

Herregud jeg har noen virkelig smertefulle kynnere innimellom.. Er det slik riene skal være? Au.au,au.. blir helt satt ut jeg![:D] Det er vel litt for seint å trekke seg nå....?[;)]

Jeg så etter født i Juni -forumet i går...
Så på lista di kathrine, at vi hadde mista noen... [:(] til født i mai-forumet.

Ellers så må jeg prøve å få gjort no' fornuftig i dag a... Hmmm...
Her på Løten skinner sola, og det blir nok varmt i dag! Ikke så heldig for meg som har masse vann i kroppen men... *slikker skygge*

...jeg skal uansett sitte i sola selv om jeg har flytebrygger de lux... godt å svette litt også! det hjelper litt vet jeg[;)] og ja... det er for sent å trekke seg nå!!! [:D]

hei hei damer. Har vert på hytta i helga så har ike fått vært her på en stund..
Trodde det hadde skjedd mer egentlig, men det kommer vel snart..
spennende å se om det er noen som føder idag da..

her er det sol og vindstille.. Godt. Skal tilbringe dagen på verandaen tenkte jeg.. Jordbær hørtes godt ut ja..[:D]

Grattis til alle som skifter uke å lykke til med leger, jm og akkupunktur..

Ja ja, da får det bare "stå" til da...[:D] Kanskje jeg har kjempe lav smerteterskel? [:D] Nei da, kroppen driver nok bare å forbereder meg.

Ja det er trist at vi har mista noen til født i mai, men det stemmer jo.. De er jo velkommne på født i juni-forumet fordi..

Jeg må prøve å gjøre no' fornuftig i dag.
*rydde i klesskapet...
*rydde i sengetøy-og-håndduk's-skapet...
*vaske klær
*støvsuge

Siden det blir en varm dag, så holder jeg meg hjemme...

Jeg tror ikke at det er kynnere lenger, for de blir bare værre når jeg beveger meg. De varer ca 1 min, men det varierer fra 4-7 mellom hver. Er det ikke slik at de skal komme jevnt en god stund før man trenger å ringe?
Og hvor vondt skal det egentlig være?? Uff, synes detteher er vanskelig jeg!

Back
Topp