*** Skravletråd tirsdag 27 april ***

*Selene*

Elsker forumet
Ja,jenter..

Hva med en skravletråd?? Er sikkert fler enn meg som er litt skravlesyke her? *håpe,håpe*[8D]
Sitter og krysser fingrene jeg da,i håp om at sola skal klare å presse seg mellom, og gi meg litt D-vitamin[;)]

Halloooo [:)]

Nå sitter jeg å spiser hjemmelagd knekkebrød med prim og etterpå skal jeg og Leah treffe ei venninne som har en liten gutt på 6 mnd. Det blir kooooselig [:)] Har langfri fram til torsdag jeg. DIGG! [:D]

Må nesten le av naboene våre. I gata her er det soneparkering på flere områder, og den siste uka har det stått skilt OVERALT hvor det står at det er parkering forbudt den 27/4 fra kl 6 pga rengjøring av gata. Sålangt 2 biler taua bort. Hehe. Stygt å le også, men de har jo hatt horder med tid på å flytte bilene sine, så de kan ikke skylde på dèt. Jeg har privat parkeringsplass, så jeg blir ikke berørt uansett [8D]

Ønsker alle en fantastisk dag! [:D]

Aaahhh,endelig noen som svarte[8D] Har sitti og bare stirret på skjermen siden jeg postet skravletråden[:D]

Så koselig og treffe venninner med små altså[:)] Skjer jevnlig her i huset også[:)] Her i huset blir det nudler til frokost i dag[8D]

Hahahaha, de som har fått bilen sin flyttet,blir nok ikke i spes godt humør tenker jeg, når de skal ut døra og ser at bilen er borte[:D][:D]

Haha, herlig med tauing. Synes jeg ser for meg trynet på eierne når de finner det ut, hihi...

Jeg sitter på jobben og snik-bv'er innimellom. Klarer egentlig ikke å tenke så mye på jobben akkurat nå, verden er litt koko for tiden...
MEN jeg må ta meg sammen!

*prøve, prøve, prøve* 

*prøve, prøve, prøve*   

*prøve, prøve, prøve*  

Næh... Det gikk ikke...   

Her har jeg akkurat lagt lillemann for en liten lur, vi skal også på besøk til en venninne med baby idag, alltid koselig:)
Håper også at solen kan komme, gjerne for godt å[;)]
Ellers så har jeg laget litt middags forberedelser, så slipper jeg gjøre alt når jeg kommer hjem idag. Ellers så blir det vel litt data nerd frem til vi skal gå[:D]

Skjønner godt at du ikke klarer å fokusere på jobben jeg, iallefall når man har tilgang til BV i tillegg[:D] Hadde ikke jeg klart å holde meg unna heller[;)] Hva jobber du med egentlig??[:)]

ORIGINAL: elise01

Her har jeg akkurat lagt lillemann for en liten lur, vi skal også på besøk til en venninne med baby idag, alltid koselig:)
Håper også at solen kan komme, gjerne for godt å[;)]
Ellers så har jeg laget litt middags forberedelser, så slipper jeg gjøre alt når jeg kommer hjem idag. Ellers så blir det vel litt data nerd frem til vi skal gå[:D]

Middagsforbredelser må jeg bare lære at er lurt[:)] Handlet faktisk inn for hele uka i går,ellers er løpet kjørt for min del[&:] Da blir jeg bare sittende og fundrer på hva vi skal spise, og får derfor aldri rotet meg på butikken[8|]

Og jeg må prøve å lære meg å handle inn til en hel uke, det gjør jo dagene såå mye lettere! [;)]

Good mornings [;)]
Nå er snuppa sendt i barnehagen, og jeg har ENDELIG fått skifta dekk på bilen min. (her må det gjøres selv ja [8D])
Så nå har jeg planta rumpa godt nedi sofa'n, med god samvittighet [:D]

Ingen store ting som skjer her egentlig, husvasken er unnagjort, bikkja har vært ute.....
Nei, blir vel til at jeg sitter her en stund tenker jeg, og så slenger jeg meg litt i senga med bikkja og ser på tv [8D]

Skikkelig slaraffen liv [:D]

Deilig da, men en slik dag[:)] Jeg skule egentlig ta husvasken i går, men fikk aldri rotet meg til det, så spørs om det ikke må bli dagens gjøremål istedet[8D]

Spiste akkurat eldorado nudler med kyllingsamk, og de smakte [:'(][:'(][:'(]!! Må si at first price nudlene er mye bedre da ja[;)]

Og snuppa koser seg fremdeles like mye i bhg??[:)]

ORIGINAL: p!nk panter

Deilig da, men en slik dag[:)] Jeg skule egentlig ta husvasken i går, men fikk aldri rotet meg til det, så spørs om det ikke må bli dagens gjøremål istedet[8D]

Spiste akkurat eldorado nudler med kyllingsamk, og de smakte [:'(][:'(][:'(]!! Må si at first price nudlene er mye bedre da ja[;)]

Og snuppa koser seg fremdeles like mye i bhg??[:)]

Æsj, husvask er noe [:'(]!
Men det er veldig godt når det er gjort da [;)][:)]

Er ikke noe glad i nudler jeg da, men hvis jeg først skal spise det kjøper jeg sånn Mr Lee boks. [:)]
Aner ikke hvordan de er i forhold til noen andre. Savner de fra vi var små jeg, hvor nudlene hadde ganske god smak uten at man måtte krydre dem. Husker at jeg spiste en hel pakke uten og koke de liksom [:D] SNADDER!

Snuppa koser seg masse i barnehagen. [:D]
Hun smiler og vinker når jeg leverer henne nå, så det er litt lettere og gå fra henne nå. Letter litt på samvittigheten det, når jeg veit at hun koser seg masse der [:)]

ORIGINAL: MyOwn

Haha, herlig med tauing. Synes jeg ser for meg trynet på eierne når de finner det ut, hihi...

Jeg sitter på jobben og snik-bv'er innimellom. Klarer egentlig ikke å tenke så mye på jobben akkurat nå, verden er litt koko for tiden...
MEN jeg må ta meg sammen!

*prøve, prøve, prøve* 

*prøve, prøve, prøve*   

*prøve, prøve, prøve*  

Næh... Det gikk ikke...   

haha-stakkars! men skjønner deg godt! [:D]

Jeg husker også det, de nudlene som man ikke trengte å tilsette smak, og spise harde[;)] Spiste masse slike når jeg gikk på ung.skolen husker jeg! Men jeg kjøpte de i en slik spes butikk (for det var jo mens jeg fremdeles bodde i byen), og det utvalget er nok bare ikke her oppe[8|]

Så bra at Malene koser seg mer nå[:)] Kjenner jeg blir mer og mer usikker jeg da, på å sende Ida Sofie i bhg i august.. Synes liksom at 15 mnd er altfor lite til å starte[8|] Iallefall når hun er eneste fra 2009, og blir yngst[&o] Men er jo midt i utdannelse også, og det hadde jo vært en fordel å fått ferdig lærlingtiden.. Huff,valgets kvaler[:o]

ORIGINAL: p!nk panter

Jeg husker også det, de nudlene som man ikke trengte å tilsette smak, og spise harde[;)] Spiste masse slike når jeg gikk på ung.skolen husker jeg! Men jeg kjøpte de i en slik spes butikk (for det var jo mens jeg fremdeles bodde i byen), og det utvalget er nok bare ikke her oppe[8|]

Så bra at Malene koser seg mer nå[:)] Kjenner jeg blir mer og mer usikker jeg da, på å sende Ida Sofie i bhg i august.. Synes liksom at 15 mnd er altfor lite til å starte[8|] Iallefall når hun er eneste fra 2009, og blir yngst[&o] Men er jo midt i utdannelse også, og det hadde jo vært en fordel å fått ferdig lærlingtiden.. Huff,valgets kvaler[:o]

Jeg syns Malene var ALTFOR liten når hun begynte også, men når jeg ser tilbake nå hvor mye hun har vokst og fått ut av det, angrer jeg ikke et sekund.
Hun har blitt mye mere sosial og imøtekommende til nye mennesker, og hun elsker og være sammen med andre barn [:)]
Jeg er ganske sikker på at Ida Sofie kommer til og bli tatt godt vare på av de andre barna. De store jentene kommer til og dulle masse med henne. Jeg har i hvertfall fått mange tilbakemeldinger fra barnehagen på at de andre barna er borte og stryker på Malene, gir henne leker og koser med henne fordi hun er så liten.
Så jeg tror ikke du har noe og bekymre deg for, men du må jo selvsagt være komfortabel med situasjonen selv og være trygg på at hun har det bra der.

Det går nok sikkert bra[:)] Er bare så ekkelt når man får den usikre klumpen i magen[&:] Var jo hjemme med Vetle Andreas til han var vel 22 mnd, og en del av meg skulle så gjerne gjort det denne gangen også[:)] Får se litt på det, og håpe den vonde følelsen går over[;)] Er jo fremdeles 4 mnd til det er bhg start[:D]

Back
Topp