Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: elise01
Her har jeg akkurat lagt lillemann for en liten lur, vi skal også på besøk til en venninne med baby idag, alltid koselig:)
Håper også at solen kan komme, gjerne for godt å[;)]
Ellers så har jeg laget litt middags forberedelser, så slipper jeg gjøre alt når jeg kommer hjem idag. Ellers så blir det vel litt data nerd frem til vi skal gå[:D]
ORIGINAL: p!nk panter
Deilig da, men en slik dag[:)] Jeg skule egentlig ta husvasken i går, men fikk aldri rotet meg til det, så spørs om det ikke må bli dagens gjøremål istedet[8D]
Spiste akkurat eldorado nudler med kyllingsamk, og de smakte [:'(][:'(][:'(]!! Må si at first price nudlene er mye bedre da ja[;)]
Og snuppa koser seg fremdeles like mye i bhg??[:)]
ORIGINAL: MyOwn
Haha, herlig med tauing. Synes jeg ser for meg trynet på eierne når de finner det ut, hihi...
Jeg sitter på jobben og snik-bv'er innimellom. Klarer egentlig ikke å tenke så mye på jobben akkurat nå, verden er litt koko for tiden...
MEN jeg må ta meg sammen!
*prøve, prøve, prøve*
*prøve, prøve, prøve*![]()
*prøve, prøve, prøve*
Næh... Det gikk ikke...![]()
![]()
ORIGINAL: p!nk panter
Jeg husker også det, de nudlene som man ikke trengte å tilsette smak, og spise harde[;)] Spiste masse slike når jeg gikk på ung.skolen husker jeg! Men jeg kjøpte de i en slik spes butikk (for det var jo mens jeg fremdeles bodde i byen), og det utvalget er nok bare ikke her oppe[8|]
Så bra at Malene koser seg mer nå[:)] Kjenner jeg blir mer og mer usikker jeg da, på å sende Ida Sofie i bhg i august.. Synes liksom at 15 mnd er altfor lite til å starte[8|] Iallefall når hun er eneste fra 2009, og blir yngst[&o] Men er jo midt i utdannelse også, og det hadde jo vært en fordel å fått ferdig lærlingtiden.. Huff,valgets kvaler[:o]