skravletråd tirsdag 21 februar

ORIGINAL: ale82

 hallo jenter!!
hvordan har deres dag vært?
Idag har jeg vært egentlig i godt humør borsett fra bekkenet som tar livet av meg av og til...
Leste at dere snakka om jobb og sånn..må bare si det at jeg har fikk en vikariat på skolen der jeg jobber,har femti % fast på sfo,så fikk jeg femti % på skolen og når jeg fortalte at jeg var blitt gravid osv, fikk jeg bare gratulasjoner og det har aldri vært snakk om noe annet...forresten så snakket vi lenge idag(meg og inspektøren) og hun vil ha meg der fram til permisjonen starter!!ho sa at hun var så fornøyd med jobben  jeg gjør osv...tuslet hjem blid og fornøyd etterpå[:)] 
er det noe liv her da??[8D]


 
Så hyggelig da!! [;)] jeg ser på tv og skriver litt her innimellom....
 
nå er det frustrerte fruer, noen som følger med...??[:D]
 
ORIGINAL: Marihøne77

Har ikke svensk tv 4 her. Hvilket program på discovery lalina?? Serie? Går det flere ganger?

sorry men eg husker ikkje hva det heter, skal prøve å finne det ut, programmet har gått flere ganger.
 
ORIGINAL: lalina

ORIGINAL: Marihøne77

Har ikke svensk tv 4 her. Hvilket program på discovery lalina?? Serie? Går det flere ganger?

sorry men eg husker ikkje hva det heter, skal prøve å finne det ut, programmet har gått flere ganger.

 
vet ikke om det er helt det samme, tror jeg har sett det på discovery også
 
ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: katrine35+

nå er det frustrerte fruer, noen som følger med...??[:D]

jeg ser på det, men har misset et par episoder,
så er ikke helt med enda [:)]

Jada det følger jeg med på, men ser episoden på forhånd på tv2 zebra hver onsdag
 
jepp følger med på fruene, sitter med dataen på fanget for å få med meg begge delene.
 
ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: katrine35+

nå er det frustrerte fruer, noen som følger med...??[:D]

jeg ser på det, men har misset et par episoder,
så er ikke helt med enda [:)]

Jada det følger jeg med på, men ser episoden på forhånd på tv2 zebra hver onsdag

har ikke den kanalen vi [:(]

Ikke vær lei deg for det...dritt kanal ellers! Bare sport alle helgene og dårlige C-filmer
 
Vi har tv2 zebra, men mottakerforholdene er så dårlige at vi nesten aldri ser på den...
 
god natt ja, eg skal på tidligvakt i morgen så det er vel berre å finne loppekassa for min del også.
 
ORIGINAL: ale82

 hallo jenter!!
hvordan har deres dag vært?
Idag har jeg vært egentlig i godt humør borsett fra bekkenet som tar livet av meg av og til...
Leste at dere snakka om jobb og sånn..må bare si det at jeg har fikk en vikariat på skolen der jeg jobber,har femti % fast på sfo,så fikk jeg femti % på skolen og når jeg fortalte at jeg var blitt gravid osv, fikk jeg bare gratulasjoner og det har aldri vært snakk om noe annet...forresten så snakket vi lenge idag(meg og inspektøren) og hun vil ha meg der fram til permisjonen starter!!ho sa at hun var så fornøyd med jobben  jeg gjør osv...tuslet hjem blid og fornøyd etterpå[:)] 
er det noe liv her da??[8D]

kjekt å høre at du har jobb frem til permisjon[;)] er ikkje det en delig tanke da, så er det liksom ikkje noe å bekymre seg for med tanke på jobb.





 
hmmm.... jeg må nok også køye, skal til kontroll 8.45 og på kurs i hamar etter det... så da kommer jeg nok ikke inn hit før på fredag en tur... [8|]
 
god natt!! [;)]
 
God natt, ALLE FLOTTE JUNIMAMMAER. Nå skal jeg krype tett inntil mannen min med hånda på magen.
Sov godt alle mager
 
god natt alle sammen og drøm søtt, håper dere alle får en fin dag i morgen[;)]
 
god natt alle sammen...skal gå inn og gi min lille engel,tobias på tre år, et lite god natt kyss...igjen[:)] han ligger og sover søtt,men må alltid gå innom før jeg legger meg...så skal jeg krype tett inntil mannen min,som varmer opp senga nå...hihihi [:D]
Ha en strålende og positiv dag i morra!!!
klemzzzzzzzzz
 
ORIGINAL: lalina

Ha en riktig fin og rolig vakt Carina82, hva jobber du med foresten? tror nesten det er i helsevesnet siden du går i tredelt turnus.

Hjelpepleier på Kirurgisk avd. Ortopedi og ØNH.
 
Back
Topp