Skravletråd TIRSDAG 2. mai

BIBBI3

Forumet er livet
Morn allesammen!
 
Sovet dårlig i natt...[:'(]
Sitter på jobb og prøver fokusere på alt, men sliter veldig. Møte kl 9 og masse å gjøre i hele dag.
Mest lyst hjem, men får gjøre et forsøk her.
 
Håper alle hadde ei fin langhelg!!
 
Mårrn Mårrn!
 
Uff det er så kjedelig når man ikke får natta med seg, har hatt det sånn over lenger tid nå...å det ødelegger så mye av dagen!
Vi har full sommer her Nord, så det hjelper litt på humøret og energien!
 
Irene29, du er "flink" som enda er i jobb....hadde aldri maktet det... [&:]
*beundrer dere som jobber enda*
 
Ha en fin dag alle sammen [:D]
 
Klem fra Kathrine
 
Hei Kathrine
 
Godt å se deg her igjen, har savnet deg. [:D]
 
Jeg har heldigvis fått redusert heltidsjobben min til 50%. Og det trengte jeg!
Skal ha fri onsdag og torsdag før jeg tar en halv dag fredag denne uka.
Litt usikker på hvordan reglene er når jeg har avtalt å jobbe, mandag, onsdag og halve fredager og det kommer noen røddager innimellom. Tenkte ringe trygdekontoret og forhøre meg.
Skulle egentlig i et møte nå kl 9, men det ble utsatt litt. Godt var det så får jeg litt tid på å våkne mer.. [;)]
 
Skjønner godt at du ikke makter full jobb....
 
Så bra at du fikk mer tid å våkne på,
det sliter på å være oppe flere gang på natta!!!
 
Jeg har så mye væske i kroppen at jeg dovner bort fra livet og ned etter en time eller så i senga...det e så frustrerende...kommer til å bli smågal av så lite søvn i over 7 uker til....hehe! Men skal holde ut [8D]
 
Har savnet dere åsså foresten [:D]
 
Tenker masse på folk her inne i juniklubben....
 
Ringte nettopp trygdekontoret og ble selvsagt ikke klokere...
 
Etter at jeg ble sykmeldt 50% så avtalte jeg med sjefen å jobbe mandager, onsdager og fredager fra 10-14.
Når mandagen i går ble en fridag så ble jeg i tvil om jeg da må jobbe 50% av de resterende 4 dagene.
Men dette kom an på arbeidsgiver sa de.. for man får sykepenger for røddager mand-fredag uansett.
 
Spør jeg sjefen så vil han vel helst ha meg her mest mulig, så nå ble jeg rådvill. Æsj! [>:]
 
Må nyte finværet mens vi har det.. mai pleier vel bli en fin regnværsmåned for oss på nordvestlandet, men så langt så bra.[:)]
Sliter med søvnen selv for tiden og det er litt uvant, så jeg syter meg fælt her i dag....[:'(]
 
Ja det hørtes en smule forvirrende ut....[8|]
 
Kan så lite om det der...uff!
 
Åååå 16 dager....*sjalux*
 
Det må være en hærlig følelse å vite det så klart...
 
Lykke til da, om jeg ikke "treffer" deg her inne før den tid!
 
Klem
 
Hei jenter!
 
Så koselig å se at du er innom igjen ~Kathrine~ [:)] Kan ikke være godt med alt det vannet i kroppen nei. Er ikke selv plaget av det, men har likevel gått opp 13 kg...jaja...
 
Nå skal jeg en tur på jobb, bare 2 timer på meg i dag. Sover veldig dårlig om nettene pga vond rygg. Nå har bekkenet begynt å slå seg vrangt også....
 
Håper du finner ut av det med jobbingen, Irene, jeg har ikke så mye greie på det....
 
Jeg tar det som en selvfølge at jeg skal jobbe de faste dagene jeg, så får jeg se hva sjefen kommer med etter hvert.
Synes det er litt dumt at jeg ikke skal få utbytte av fridagene når andre får det. Uansett så vil det blir motsatte tilfeller også, hvor jeg skal ha fri når det er røddager. Så det går nok opp i opp.. [8|]
 
 
 
 
Mange som sliter med nattesøvnen forstår jeg..
 
Er det flere som har vondt i leggen i flere dager etter kramper???
Klarer knapt fote meg i trapper etter et anfall natt til søndagen. Og det står ut en stor knute helt bak på leggen! Ekkelt....[&:]
 
ORIGINAL: Irene29

Mange som sliter med nattesøvnen forstår jeg..
 
Er det flere som har vondt i leggen i flere dager etter kramper???
Klarer knapt fote meg i trapper etter et anfall natt til søndagen. Og det står ut en stor knute helt bak på leggen! Ekkelt....[&:]

Signerer! Men jeg har "bare" hatt krampe 2 ganger så langt. Det er jo j****** smertefult da!
Jeg har sovet godt i fra kl 01-06. Resten av natta har jeg krangla med bekkenet mitt.
 
Go morgen forresten alle sammen!
 
Nå sist var det så vondt at tårene spratt. Stakkars sambo hoppa opp av sengen og prøvde tøye ut beinet mitt for å lindre litt, men da det viste seg at jeg hadde krampe på to steder på samme bein samtidig så ble det bare kjempevondt!! [:(]
 
Skal snart ha opplæring i hvrodan trådløs bedrift fungerer sentralbordmessig. Spent... Nyteknologi som jeg aldri har vært inne på før. [8|]
 
hallo juni mammaer!!
nå sitter jeg på jobb og har en liten mat pause før jeg skal ut å ha vakt(jobber på en skolen for de som ikke vet d)
sov godt i natt jeg...men våkna til en regn full dag...æsj og jeg som må ha vakt....
ellers har alle det bra?[;)]
 
Hallo! Nå driver jeg å vasker bebistøy som vi fikk i går, morro, mye brukbart der! [:)]
Skal en tur til byen å handle trykkknapper, men de striregner, så jeg drøyern litt....
Kommer til å bli søkkvåt på turen bort til bilen bare...
 
ORIGINAL: Irene29

Ringte nettopp trygdekontoret og ble selvsagt ikke klokere...
 
Etter at jeg ble sykmeldt 50% så avtalte jeg med sjefen å jobbe mandager, onsdager og fredager fra 10-14.
Når mandagen i går ble en fridag så ble jeg i tvil om jeg da må jobbe 50% av de resterende 4 dagene.
Men dette kom an på arbeidsgiver sa de.. for man får sykepenger for røddager mand-fredag uansett.
 
Spør jeg sjefen så vil han vel helst ha meg her mest mulig, så nå ble jeg rådvill. Æsj! [>:]

 
Når avtalen gjelder at du skal jobbe mandag, onsdag og fredag skal du ikke behøve å "jobbe inn" en rød dag, dere har jo allerede avtalt hvilke dager du skal jobbe å da er en rød dag en rød dag uansett om du skulle jobbet eller ikke. Skal de andre som heller ikke var på jobb i går jobbe ekstra fordi de fikk en ekstra fridag??? Tenk på den...[:)]
 
Hei og god morgen alle sammen.
Hvordan gikk det med Emilie i går kveld?
 
Sitter her og er meget fortvilet i dag[:(][:(]
Blødde ganske i morrest når jeg var på do, så det litt an og mere blod har det kommet.
Mer en jeg opplevde forrige gang jeg var på legevakta pga nyrebekkenbetennelse.
Kom endelig igjennom på tlf til legen min og fikk time kl 13.30.
Har ikke kjent noe spark heller på lenge!
Huff, en evighet til jeg skal til legen da!
 
Huffda gira, det hørtes ikke bra ut... Håper det blir litt liv og røre i magen snart da!!
 
Blir bare så redd......er sikkert ingenting!
Jordmora mi anbefalte meg å unngå samleie en periode for det kunne forårsake blødninger fra livmora.
Men har ikke hatt det på over to uker nå....så det er ikke årsaken.
 
 
Back
Topp