Skravletråd til promarkerfarging....

"Red" og "Crimson" er fine sammen.
"Blue pearl" "Cornflower" og "Pastel blue" går greit.

ORIGINAL: bettand

Har bare cinnamon og ivory av de jeg[8D]

Har du "Caramel" eller "Sandstone" da?

ORIGINAL: Biramar

ORIGINAL: bettand

Har bare cinnamon og ivory av de jeg[8D]

Har du "Caramel" eller "Sandstone" da?

Har sandstone ja

Du er dyktig!
Gleder meg til å prøve litt seinere i kveld! [:D]

Hvordan blir det da med ivory, cinnamon og sandstone da??

Begynn med Cinnamon ytterst....sandstone over og litt inn.....over hele med ivory tilslutt[:)]
hvis du bare har tre farger, tar du litt lenger inn for hver gang[;)]
Jobb godt med fargene i små sirkelbevegelser mens de er fuktige, så får du dem til å skli i hverandre bedre!

Må si at du er så utrolig flink Biramar! [:D] Jeg skal prøve på denne en dag snart, er så absolutt ikke opplagt om dagen, er så utrolig svimmel bare jeg sitter oppreist eller snur på hodet og sånn, så orker ikke å gjøre noe, selv om jeg har masse planer. Kjempeflott av deg at du gjør dette! Lærer masse av deg, bare spent på om jeg faktisk kan få det til. [&:]

Blir ikke så fint dette siden arket blør for mye, men får iallefall med meg prinsippene dine biramar. Du er flink[:D]

Hvilket ark bruker du da Bettand?

Som dere sikkert ser, lyver bildene litt. Det er dårlig lys her i høstkvelden, og noen bilder blir veldig duse, mens andre blir mer markerte...... beklager det altså[8|]

Sånn, da var det ferdig... Gikk fort detta da[8|]

Håper jeg får se motivet til dere som prøver dere og[:)]

ORIGINAL: Biramar

Hvilket ark bruker du da Bettand?

Regner med det er nille sitt. Kommer fra en vandrepakke og har erfaring med at endel av de blør mye.

Jeg har akkurat lagt småtrollene mine, og skal sette meg ned å prøve meg litt nå [:D]
Supert at du gidder å hjelpe oss Biramar [;)]

Kjempesupert og snilt. Bare synd arket mitt blør sånn. Det ble ikke noe å vise frem her[8D][:'(]

wow du e utrolig dyktig Biramar[:)] skal se over hvilke farger e he av dei du he brukt imorga så skal e prøve me[:)] får se om e må bytte ut en del av fargene med andre siden e ikke he alle sammen.
Får e lov å spørre de da underveis hvilke e kan bytte ut med?[:)]

Herlig at du orka Anne, skal kose meg med dette i morgen[:)] Hadde ikke mulighet i dag, en sint, sint baby...[:'(]

pp, da har jeg forsøkt, litt kjapt [8D] Kom utenfor litt her og der, tror det har gått litt fort i svingene, hihi...[8D]
Men fikk da prøvd ut Biramar-metoden på et vis [:D]
Hadde ikke alle fargene som biramar hadde, men prøvd å gjøre det beste ut av det iallefall [8D][:D][:D]

Skal iallefall prøve igjen en dag jeg har litt bedre tid og litt mere ork [;)][;)]

Igjen, tusen takk Biramar [;)][;)]

så flott at du vil gjøre dette [:)] jeg har nok alt for få farger.. skulle inn å kjøpe her en kveld men jeg har ikke peiling på hvilke farger jeg skal kjøpe[&:] det enkleste hadde vel vert å kjøpt de alle....men da blir jeg jo ruinert.. emn jeg skal absolutt prøve meg når jeg har kjøpt flere [:)]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

pp, da har jeg forsøkt, litt kjapt [8D] Kom utenfor litt her og der, tror det har gått litt fort i svingene, hihi...[8D]
Men fikk da prøvd ut Biramar-metoden på et vis [:D]
Hadde ikke alle fargene som biramar hadde, men prøvd å gjøre det beste ut av det iallefall [8D][:D][:D]

Skal iallefall prøve igjen en dag jeg har litt bedre tid og litt mere ork [;)][;)]

Igjen, tusen takk Biramar [;)][;)]

Oooh..Så fint det ble... Dette kan du jo...[:D]

Da skal jeg prøve meg her...[:D]

Back
Topp