Skravletråd team blue

God tur til Tyrkia Hege og Chris :)

jenter, jeg kjenner meg absolutt igjen med dette med motivasjon. Den går veldig opp og ned. Men hva er det som gjør dere motivert?
Jeg blir motivert av å merke at det jeg gjør faktisk gir resultater. Jeg ser at tallet på vekta går nedover, formen blir bedre, jeg har fått mye mer selvkontroll på hva jeg putter i munnen, gamle klær passer igjen, jeg har til og med fått noen kommentarer på at folk ser at jeg har gått sammen. Det siste er spesielt gøy synes jeg :D

Samtidig har jeg som sagt kjent på at kroppen er veldig sliten av all treninga før pinse, så det er utrolig tungt å trene. Men jeg har på langt nær mistet motivasjonen altså. Jeg skal gjøre mitt beste fortsatt jeg, bare med litt mindre fokus på å trene mest mulig iløpet av døgnet :)
 
Her var det jammen stille i dag! Har alle regna bort eller? :p

Jeg har vært på lunsj hos en barselvenninne i dag, alltid like koselig! Samme plan for morgendagen, bare hos en annen barselvenninne hehe. Det er bare jeg i gruppa som fremdeles er hjemme i full permisjon nå, så da blir det møter litt her og der når de andre har fridager innimellom :)

Nå er jeg akkurat ferdig med kveldens trening, og sitter og knasker gulrøtter og frukt for å få litt poeng på utfordringa :D
 
Er stille her for tiden ja :/

Jeg har en småsyk, slapp og sutrete jente her, og jeg blir litt sliten av det selv også :/ har ikke blitt noe trening på meg denne uka, og jeg har spist mer enn keg burde :/ blir nok ikke nedgang denne uka :-( var iallefall ikke nedgang i dag. Ligger et godt stykke under 2000 kcal per dag, og lurer på hvordan det skal gå å holde vekten når jeg er ferdig å slanke meg, når den er stabil nå... Hadde jo håper å kunne begynne å spise litt mer etterhvert.

Motivasjonen her er fremdeles dårlig:-( vurderer faktisk sterkt å bake boller idag.. Har ikke spist det på veldig lenge, men det er jo supergodt! Hele oppskriften er på 5360kcals, skal gi 30 boller, men jeg lager store boller da, så blir vel rundt 20 kanskje. Da ender jeg opp med 268kcals per bolle, og synes ikke det var helt forferdelig faktisk :)

Håper det går bra med dere alle sammen :) og beklager at jeg har hatt dårlig nedgang den siste tiden!
 
Hei jenter, travle dager for tiden. Har ikke fått trent men har likevel sanket noen poeng som jeg skal skrive inn seinere ikveld. Nå skal jeg snart ut og sykle :)
 
Hmm... Neste uke får jeg ikke veid meg fordi at jeg blir borte nesten hele uka pga begravelse i nær familie. Ryker jeg automatisk da? :(
 
Hmm... Neste uke får jeg ikke veid meg fordi at jeg blir borte nesten hele uka pga begravelse i nær familie. Ryker jeg automatisk da? :(
Litt usikker jeg altså, er jo dumt å ryke pga det :-( er det en mulighet at det er en vekt der du skal bo eller?

Kondelerer så mye, håper det går bra med deg og dine <3
 
Litt usikker jeg altså, er jo dumt å ryke pga det :-( er det en mulighet at det er en vekt der du skal bo eller?

Kondelerer så mye, håper det går bra med deg og dine <3
Takk :)

Skal være der jeg pleier å reise i helgene, og der er det ingen vekt desverre...
 
Takk :)

Skal være der jeg pleier å reise i helgene, og der er det ingen vekt desverre...
Sniker. Hvor lenge blir du borte? Har du anledning til å levere vekt en annen dag denne uken? Onsdag/torsdag eller i helgen?

Kondolerer<3

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Sniker. Hvor lenge blir du borte? Har du anledning til å levere vekt en annen dag denne uken? Onsdag/torsdag eller i helgen?

Kondolerer<3

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Takk for det :)

Reiser bort på søndag, kanskje litt tidlig å levere vekt allerede da? Eller?
Har tenkt tanken å få lånt en vekt hos noen, men er skummelt det og. Plutselig kan jeg være 2 kg opp der i forhold til min egen vekt liksom...
 
Er forresten utrolig fornøyd med å faktisk ha nedgang denne uka til tross for TR, selv om det er mikroskopiske 200 gram! Det skjer ikke ofte altså :D
 
Pepperpus. Foreslår at du taes helt ut av beregningen for laget ditt neste uke. Så er du tilbake uka etter. Kondolerer.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Usj, opp 0.7 kg. :( Vekta har vært helt på tur denne uka. På et tidspunkt opp hele 3 kg. Egentlig godt på vei nedover igjen nå. Håper på godt resultet for laget samlet, men regner egentlig med jeg går ut! Lykke til alle sammen!! Kondolerer Pepperpus!
 
Ble 0,1kg nedgang på meg denne uka. Ikke strålende fornøyd akkurat, men det er i det minste nedgang.

Igår bestilte jeg meg ny sydentur! Så da reiser vi alle tre en uke fra 5 juni :) jeg må derfor levere onsdagsvekt den uken hvis jeg fortsatt er med :)

I den forbindelse lurer jeg på om MSAS vil være så snill å ta lederjobben den uken også? Du gjorde jo en super jobb sist gang :)
 
Pepperpus. Foreslår at du taes helt ut av beregningen for laget ditt neste uke. Så er du tilbake uka etter. Kondolerer.

Godt forslag :) tenker vi går for den :)
Takk, Krica :)

Det var en grei måte å gjøre det på, håper ikke noen synes det blir veldig feil å gjøre det sånn da. Vil jo så gjerne fortsette å være med her videre så lenge jeg kan :)
 
Ble 0,1kg nedgang på meg denne uka. Ikke strålende fornøyd akkurat, men det er i det minste nedgang.

Igår bestilte jeg meg ny sydentur! Så da reiser vi alle tre en uke fra 5 juni :) jeg må derfor levere onsdagsvekt den uken hvis jeg fortsatt er med :)

I den forbindelse lurer jeg på om MSAS vil være så snill å ta lederjobben den uken også? Du gjorde jo en super jobb sist gang :)
Åh, så hærlig! Blir vel godt å dra sammen hele familien nå etter denne tøffe perioden som har vært :)
 
Beklager det har blitt lite skravling fra meg de siste dagene. Vært travle dager!
Har klart 5 om dagen, ( eller hvertfall 3 om dagen), men likevel blitt litt smågodt itillegg:p
Onsdag hadde min kjære sønn 6års dag, da ble det oreokake og muffins :D
Imorgen blir det bursdagselskap og enda mer kaker:D

Til tross for travel uke og litt for masse utskeielser så har jeg fått trent hver dag!
Og vekta viste utrolignok ned 400 gram idag! Det hadde jeg ikke trodd!!
Så det motiverer jo masse til å skjerpe kostholdet neste uke:)

Pepperpus: kondolerer<3 håper det går bra med deg<3

Hege og Chris : håper du storkoser deg i syden:D

Mammahjertet: ja jeg kan regne ut den uka du er borte:)

Ha en fin dag alle sammen:)
 
Takk for det :)

Reiser bort på søndag, kanskje litt tidlig å levere vekt allerede da? Eller?
Har tenkt tanken å få lånt en vekt hos noen, men er skummelt det og. Plutselig kan jeg være 2 kg opp der i forhold til min egen vekt liksom...
Ser den. Hva om du ikke teller som medlem av laget den uken, så veier du deg når du kommer hjem og så er det utgangspunktet for nedgangen til neste fredag igjen? Eller at du neste fredag teller snittnedgangen fra de siste to ukene?

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Takk, Krica :)

Det var en grei måte å gjøre det på, håper ikke noen synes det blir veldig feil å gjøre det sånn da. Vil jo så gjerne fortsette å være med her videre så lenge jeg kan :)
Da ser det ut som alle laglederne er enige, så da er det i orden. Må bare ta stilling til hvilken av metodene jeg nevnte i posten over her vi skal bruke:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Back
Topp