FrøkenElfie
Elsker forumet
StakkarVar opp fikk litt å drikke og masse kos så sovnet han igjen.
Er ikke helt i form stakkars![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
StakkarVar opp fikk litt å drikke og masse kos så sovnet han igjen.
Er ikke helt i form stakkars![]()
Han er bare en liten mann.Stakkargodt det hjelper med drikke og kos hvertfall
![]()
Hvorfor siste året?Ja heldige sånn sett.
Men er siste året vi driver nå, så kan bare bruke dem opp![]()
Takk for detGod tur![]()
Ja er detGreitt å ha de lett tilgjengelig![]()
Vi skal mest sannsynlig legges ned :-(Hvorfor siste året?
Lista oppdateres bare hver 4.time, så du vil ikke se noen endring på den før rundt midnatt kanskje. Jeg vet ikke når siste oppdatering varFår bare opp at jeg har skrevet 195 innlegg denne mnd uansett hvor mye jeg skriver jeg :s noen triks?
Åh såpass jaVi skal mest sannsynlig legges ned :-(
Bhg er gammel, og koster for mye å pusse opp. Og det bygges en splitter ny bhg oppi veien som skal kunne huse oss.
Endelig dom kommer i desember.
Dersom du ikke tar magnesium bør du seriøst vurdere å begynne å ta det en times tid før legge tidKrampe i det hersens beinet igjen
Vurderer å stå opp igjen nå
Det hjelper ikke dessverreDersom du ikke tar magnesium bør du seriøst vurdere å begynne å ta det en times tid før legge tid
Jeg er ikke på listen ennå. Men bruker søkemotoren på å søke hvor mange innlegg jeg har. Og da kommer det bare 195.Lista oppdateres bare hver 4.time, så du vil ikke se noen endring på den før rundt midnatt kanskje. Jeg vet ikke når siste oppdatering var
Hvor mye har du prøvd å ta (nei, en tablett fungerer ikke )Det hjelper ikke dessverre
Ser ut som du har cq 270 innleggJeg er ikke på listen ennå. Men bruker søkemotoren på å søke hvor mange innlegg jeg har. Og da kommer det bare 195.
Vet dosen men det hjelpr ikkeHvor mye har du prøvd å ta (nei, en tablett fungerer ikke )
TakkSer ut som du har cq 270 innlegg
Etter hva jeg kan se så har du 276 innlegg denne måneden, 100. plass har 306 innlegg på forrige oppdatering...Jeg er ikke på listen ennå. Men bruker søkemotoren på å søke hvor mange innlegg jeg har. Og da kommer det bare 195.
Nei på mobilenTakkda er det ikke så langt igjen da
er du på pc og sjekker eller ?
Så flinke dere er og har kontroll daEtter hva jeg kan se så har du 276 innlegg denne måneden, 100. plass har 306 innlegg på forrige oppdatering...
.
Hm, fikk det ikke opp jeg. Ikke i chrome hvertfall. Kanskje teste i safari.Nei på mobilen
Ca 40 innlegg til tror jeg du må ha