men bra det daTja. Ho sover nå i hvert fall![]()
er hun syk forresten? eller blander jeg henne med en annen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men bra det daTja. Ho sover nå i hvert fall![]()
NeiHar du ikke fått mannen til å bytte det ut enda?![]()
Er ikke uvanlig med litt mindre aktivitet etter slike harde utfordringer da
Håper det jeg ogsåJa hvert en lang dag, men ganske greiselv om legen tydeligvis ikke hadde fått riktig beskjed om hvorfor jeg skulle ha time til småen Haha men når misforståelsene var oppklart fikk jeg resept på øyedråper så nå håper jeg han snart slutter å klø
![]()
Tja han får gjøre "jobben" sinNei
Han presentere meg for valget at jeg måtte bestemme om jeg ville bytte det, benytte eksternt eller levere den til reparasjon.
Jeg så dumt på ham
Det er ikke mitt bord, altså! Det gjorde jeg klart for ham...
(han prøvde å fikse der med trykkluft. Det hjalp. Litt. En time)
Tja, jeg skrev at ho kasta opp her forleden, og ho plages med tenner. Så litt i ulage er ho nok.men bra det data kvelden når det kommer
![]()
er hun syk forresten? eller blander jeg henne med en annen?
Men det kan da ikke være så dyrt å anskaffe? Kjekt å ha et tastatur som virkerNytt tastatur i alle fall.
Det er flere bokstaver som ikke reagerer som de skal. R U i å i alle fall. Mye brukte
ja det stemmer.... ja det kan jo påvirke søvnenTja, jeg skrev at ho kasta opp her forleden, og ho plages med tenner. Så litt i ulage er ho nok.
Det håper jeg også. Er så frustrerende når ingenting hjelper:/ja det stemmer.... ja det kan jo påvirke søvnenhåper det ordner seg med det snart da. Tenner kan jo være en skikkelig plage
synes synd på de små
![]()
Sove ? Eller får du ikke til?TRØTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
På tide å legge seg daTRØTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sove ? Eller får du ikke til?
Problemet er ikke meg, men en lys våken liten gutt som begynner å hyle hver gang vi prøver å legge hanPå tide å legge seg da![]()
Hei heiHei alle, har dere det bra? :-D
Da kan endelig musemor få seg litt søvn ogJippi, da tror jeg endelig lille U sover![]()
Har du stasjonær pc eller bruker du en laptop? Er jo en fin ting å ønske seg et tastatur i julegave da (om du klarer deg så lenge uten forståsJeg skravler nesten ikke lenger
Merkes at jeg har slitt ut tastaturet på pc'n...
Tror ikke det tålte utfordringene denne mnd ;-)