God kveld ! I dag har jeg vært slækk altså! Liggi på sofaen i hele dag, fikk
Mannen til å dra over gulvet
og før det så var han ute med lillemor så jeg kunne støvsuge å rydde
Mannen til å dra over gulvet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å hva skjer?Gaaaaah
Folk er så frekke!!!!
Så godt daGod kveld ! I dag har jeg vært slækk altså! Liggi på sofaen i hele dag, fikk
Mannen til å dra over gulvetog før det så var han ute med lillemor så jeg kunne støvsuge å rydde
Hva skjer?Gaaaaah
Folk er så frekke!!!!
Noen har gått i bagen til laget å stjålet mobiken til kb under treninga...Å hva skjer?
Se svaret til shadowHva skjer?
Veldig godtSå godt da![]()
Nei så sykt dårlig !!!Noen har gått i bagen til laget å stjålet mobiken til kb under treninga...
Har de ikke låst garderobe under treningen?Noen har gått i bagen til laget å stjålet mobiken til kb under treninga...
Nei det har de ikkeHar de ikke låst garderobe under treningen?
Uansett utrolig frekt!!!
Utrolig kjipt men håper mannen får lokalisert denNei så sykt dårlig !!!
Men da burde man jo kunne føle seg trygg på at ingen bare kommer å tar daNei det har de ikke
Bagenr står på sidelinjen ved banen de trenee på
Folk er rimelig frekkr når de tør å gå bort å lete i bager...Men da burde man jo kunne føle seg trygg på at ingen bare kommer å tar da![]()
Ja det er de!Folk er rimelig frekkr når de tør å gå bort å lete i bager...
Ja får håpet det ! Utrolig kjipt å miste tlf sinUtrolig kjipt men håper mannen får lokalisert den
Håper hun har rettTitter innom i irriterende maserier som begynte før jordmor time idag, hun ble positiv til at han kommer snart, tja gått med maserier såpass lenge nå at tviler![]()
Må være en deilig følelse1,5-2 timer igjen på nest siste arbeidsdagen før permisjon starter på torsdagføles helt super!!
![]()
Hva spiste dere idag?Jaja middagen er ferdig (spiser ikke før 18.00 men kun nå jeg hadde tid).
Skal snart hente snuppa i bhg så er det dans 16.30.
Kommer innom når snuppa er på dans siden foreldre helst venter utenfor![]()