Skravletråd September

Ok , du får stå på
Hadde en ganske god innhentning på slutten av forrige måned, så er ikke umulig.
Har riktignok ingen planer om å bli syk igjen som jeg var da

Ja da.
Jeg var ute og gikk i skogen her, og brått spratt det opp en hjort 3-4 m fra med som hoppet lengre vekk og la seg ned igjen.
Antagelig så har den hørt jeg kom på stien og lå og trykket så lenge den turte, men jeg kom litt for nære.
Skvatt godt der jeg gikk, men var utrolig stilig å se hvordan den hoppet bortetter.

Kanskje lillebror bare prøver å posisjonere seg til å komme ut..
Ja de er veldig stilige å se på :) gleden av å gå i skogen så sant man unngår å bli skremt eller skremme dem :o

Tja tviler, han klorer seg nok bare fast :p

Å disse mannfolka.
Mannen hadde noe han måtte gjøre på dataen sin, greit nok, jeg tar resten av kjøkkenet mens han sitter og jobber.
Jeg kommer ut og ser det står en tom boks på benken, han sier han har tenkt å ha resten av salsaen i den og sette i frysen, men boksen er ikke ren og må vaskes først.
Det gidder ikke jeg så jeg setter boksen i oppvaskmaskinen og tar en ren ut av skapet, og han får hakeslepp...
Da hadde han lett gjennom hele skapet etter en ren i riktig størrelse og klart å overse stabelen som stod rett innenfor døren, han beskylder meg nå for å kunne trylle :P
Haha mer av visse menn er blinde ;)

Eh hvor normalt er det med mindre mage før fødsel?
Magen har krympet i løpet av 24 timer! Han er jo fortsatt aktiv så regner med at han har flyttet seg bare, men trolig irriterende! Føles ut som om han bare gjemmer seg og aldri vil komme ut :p
Magen har kanskje sunket og gjør seg klar??? ;-)

Å disse mannfolka.
Mannen hadde noe han måtte gjøre på dataen sin, greit nok, jeg tar resten av kjøkkenet mens han sitter og jobber.
Jeg kommer ut og ser det står en tom boks på benken, han sier han har tenkt å ha resten av salsaen i den og sette i frysen, men boksen er ikke ren og må vaskes først.
Det gidder ikke jeg så jeg setter boksen i oppvaskmaskinen og tar en ren ut av skapet, og han får hakeslepp...
Da hadde han lett gjennom hele skapet etter en ren i riktig størrelse og klart å overse stabelen som stod rett innenfor døren, han beskylder meg nå for å kunne trylle :P
Haha, vi damer har et tryllegen :-P

Back
Topp