Måttw snakke med dere daHva skjer med at samboers bestemor ringer 8:30alt for tidlig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måttw snakke med dere daHva skjer med at samboers bestemor ringer 8:30alt for tidlig...
Da får du finne på noe annetSlett ikke i bruk julaften heller her.
Huff da, typisk å bli syk daNoen andre som er våkne? Endelig barnefri og her sitter jeg med vondt i øyne, ører og hals...
Ja så om 11 timer har jeg aldri gått gravid såpass lenge førHurra for 37 uker
Huff håper han snart blir helt frisk igjen! Blitt mye sykdom på han i det sisteJaja jeg ser for meg at det kan gå mange syktbarn dager fremover, for da er småen syk igjen.... og jeg som hadde reint sengetøy i går siden pga han tissa i senga mi. Har nå i dag snørr, sikkel og øyegugge i senga mimå være en av de mange gledene med å være mor det å ikke få ha rent sengetøy Haha
![]()
Hehe de er vant til at alle er våkne tidligHva skjer med at samboers bestemor ringer 8:30alt for tidlig...
Men hun snakket med oss i går. Eller med meg hvertfallMåttw snakke med dere da![]()
Jo kanskjeHehe de er vant til at alle er våkne tidlig![]()
Ok. Jeg håper dere får bli ferdig med alt snart damå være tøft for deg å gå igjennom det her med etatene.
Skjønner hun noe av det her eller er det bare du som er involvert?
Det er jeg også opplært tilJo kanskjejeg lærte at man ikke skal ringe før 10
![]()
Så braJeg har unngått å fortelle henne noe om det foreløpig. Tenker vi tar det etterhvert om hun spør.. Hun er snart 7 - gammel nok til å KUNNE forstå, men ung nok til å burde bli skjermet for enkelte ting så lenge som.overhode mulig.
Ikke for henneHva skjer med at samboers bestemor ringer 8:30alt for tidlig...
Når jeg skal ringe kunder på jobb har de sagt "ikke ring før kl 08", men selv venter jeg som regel til 09 i hvert fall. Men da er jo det på hverdager daJo kanskjejeg lærte at man ikke skal ringe før 10
![]()
Ja. Vi har alle ulike tradisjoner. Det er jo hyggelig det.Da får du finne på noe annet
Blitt tradisjin hee
HeheTror frøkna har blitt litt påvirket av meg
Hun gikk opp på rommet sitt, tok av kjolen og på "treningstøy" (som hun selv sa det).
Nå gå hun rundt i t-skjorte og strømpebukse å "trener".
Hun har lyst til å gå opp i skogen, men siden jeg er alene med barna og det snart er leggetid for lille U går det dessverre ikke nå.
Hun er så skjønn når hun driver på slik
Ok.Tja stor forskjell på regntøy
Vet i grunn ikke hva som er best. Brukte bare skalltøy på mitt bhgbarn
Hun er 4,5 årHehehvor gammel er hun?
He he pratesyk bareMen hun snakket med oss i går. Eller med meg hvertfallså ringer hun alltid når mannen er på jobb
han har jo ikke dekkning der.