Skravletråd September

Jaja jeg ser for meg at det kan gå mange syktbarn dager fremover, for da er småen syk igjen.... og jeg som hadde reint sengetøy i går siden pga han tissa i senga mi. Har nå i dag snørr, sikkel og øyegugge i senga mi :P må være en av de mange gledene med å være mor det å ikke få ha rent sengetøy Haha :P
Huff håper han snart blir helt frisk igjen! Blitt mye sykdom på han i det siste :(

Ok. Jeg håper dere får bli ferdig med alt snart da :( må være tøft for deg å gå igjennom det her med etatene.
Skjønner hun noe av det her eller er det bare du som er involvert?

Jeg har unngått å fortelle henne noe om det foreløpig. Tenker vi tar det etterhvert om hun spør.. Hun er snart 7 - gammel nok til å KUNNE forstå, men ung nok til å burde bli skjermet for enkelte ting så lenge som.overhode mulig.

Jeg har unngått å fortelle henne noe om det foreløpig. Tenker vi tar det etterhvert om hun spør.. Hun er snart 7 - gammel nok til å KUNNE forstå, men ung nok til å burde bli skjermet for enkelte ting så lenge som.overhode mulig.
Så bra :) hun trenger jo ikke å vite noe - enda. La hun være barn :)
Hvordan har du det ellers da? Gyn snart nå? :)

Tror frøkna har blitt litt påvirket av meg :P
Hun gikk opp på rommet sitt, tok av kjolen og på "treningstøy" (som hun selv sa det).
Nå gå hun rundt i t-skjorte og strømpebukse å "trener".
Hun har lyst til å gå opp i skogen, men siden jeg er alene med barna og det snart er leggetid for lille U går det dessverre ikke nå.
Hun er så skjønn når hun driver på slik

Tror frøkna har blitt litt påvirket av meg :P
Hun gikk opp på rommet sitt, tok av kjolen og på "treningstøy" (som hun selv sa det).
Nå gå hun rundt i t-skjorte og strømpebukse å "trener".
Hun har lyst til å gå opp i skogen, men siden jeg er alene med barna og det snart er leggetid for lille U går det dessverre ikke nå.
Hun er så skjønn når hun driver på slik
Hehe :) hvor gammel er hun?

Tja stor forskjell på regntøy
Vet i grunn ikke hva som er best. Brukte bare skalltøy på mitt bhgbarn
Ok.
Vi har prøvd litt forskjellige, men har arvet mye. Det kan jo være at det vi har brukt er utslitt også, at det er derfor de lekker.

Back
Topp