Skravletråd September

Bruker en og annen smokk som biteleke. Vi har flere liggende...

Men ny tannkost kanskje, det får de av og til de andre også. (litt fine)
Jeg pleier kjøpe sånn "magisk vaskeklut" (det finner jeg ikke på ebay uten hundre kroner i porto. Så det kjøper jeg på apoteket...) som de får en av de siste dagene og betyr "tid for årets julebad", det skal hun få. Også får de en juletrekule den dagen vi pynter treet. Det også skal hun få, selv om hun ikke skjønner. Disse får de med seg når de flytter hjemmefra og skal ha eget tre.
Julekule er lurt
Pysj?

Vi gir aalltid julepysj

Syns det er synd at man ikke kan åpne profilbildene i original størrelse :o de er så små på tlf at man ikke ser hva de forestiller ibland! Din så ut som en hvit genser og en grønn håndveske :P
Haha nå måtte jeg le xD det er ryggen til lillegutt med hvit lue i sjalet mitt :) ja det er veldig synd...

Tatoveringer ja. Det hadde jeg tenkt.

Strikk har hun fått så mye av at jeg må ta en pause

Tror du mener viskelær?

De har nesten utelukkende sko med borrelås, men sugerør skal jeg se etter!

Takk for gode tips til kreativiteten. Jeg ligger her og får ikke sove
Enda babyen har sovnet
Alle andre sover
Viskelær ja :)
Topp om du fikk noen ideer :D
Og at du fikk sove til slutt

Datteren min har alltid vært bare min.. Han har ikke hatt noe kontakt med noen av oss.. Er bare at siden han er far til barnet mitt, så vil det bli undersøkt forholdene hos oss når han blir anmeldt..
Ok. Jeg håper dere får bli ferdig med alt snart da :( må være tøft for deg å gå igjennom det her med etatene.
Skjønner hun noe av det her eller er det bare du som er involvert?

Go'morn! :) Her har likjmor på 3mnd sovet fra kl.2210-08 :eek: Så skjønner lite å ingenting...hyttelufta/sjølufta må være digge saker :p Ha en fin morgen alle sammen :)

Jaja jeg ser for meg at det kan gå mange syktbarn dager fremover, for da er småen syk igjen.... og jeg som hadde reint sengetøy i går siden pga han tissa i senga mi. Har nå i dag snørr, sikkel og øyegugge i senga mi :P må være en av de mange gledene med å være mor det å ikke få ha rent sengetøy Haha :P

Jaja jeg ser for meg at det kan gå mange syktbarn dager fremover, for da er småen syk igjen.... og jeg som hadde reint sengetøy i går siden pga han tissa i senga mi. Har nå i dag snørr, sikkel og øyegugge i senga mi :P må være en av de mange gledene med å være mor det å ikke få ha rent sengetøy Haha :P
Hoho igjen? Skifta ikke du på senga for bare ett par dager siden.

Jaja jeg ser for meg at det kan gå mange syktbarn dager fremover, for da er småen syk igjen.... og jeg som hadde reint sengetøy i går siden pga han tissa i senga mi. Har nå i dag snørr, sikkel og øyegugge i senga mi :p må være en av de mange gledene med å være mor det å ikke få ha rent sengetøy Haha :p
Oh så kjedelig da

Back
Topp