Skravletråd September

Huff da :( får håpe det går fort for deg å bli ferdig med dem!

Ja, får håpe på det. Er så lei av hele fyren nå, at når dette er ferdig, håper jeg at jeg slipper tenke på ham på lang lang tid...!!

Åå kjære :o håper det ble litt søvn på deg. Selv om du skal opp om 2 timer. God bedring til lilleguttt <3 ikke noe gøy når det er magevondt på gang.

Her så var det en som våkna 04:15 :o
Sovna heldigvis nå. Så da skal jeg prøve å få meg ett par timer på øye ;) ble ikke mye søvn her heller i natt :(

Jeg sovna vel rett før jeg skulle stått opp, men eldste kom å sa jeg bare skulle ligge. Hun var stelt allerede da Haha så fikk heldigvis en times tid og det hjalp litt det ja :)

Fikk dere sove noe mer da?

Jeg sovna vel rett før jeg skulle stått opp, men eldste kom å sa jeg bare skulle ligge. Hun var stelt allerede da Haha så fikk heldigvis en times tid og det hjalp litt det ja :)

Fikk dere sove noe mer da?
Så snill hun er :) tipper den timen var god.

Ja vi sovna igjen :) våkna for litt siden :D trengte å sove. Var hobbypsykolog for en venninne i går på messenger :p så det var godt å få sove litt :)

Epic moment. Satt på løvenes konge, lille elsker den filmen. Så løfter hun opp bamsen sin sånn som Rafiki gjør når han skal vise frem simba :D haha ååh dør litt. Kjempe søtt <3

Epic moment. Satt på løvenes konge, lille elsker den filmen. Så løfter hun opp bamsen sin sånn som Rafiki gjør når han skal vise frem simba :D haha ååh dør litt. Kjempe søtt <3
Haha, de små kan gjøre så herlige ting ibland ❤️

Back
Topp