Hvorfor får jeg alltid denne sangen på hjernen når jeg har perioder med alt for mye jobb 
https://www.youtube.com/watch?v=35ih9GkOxUI
https://www.youtube.com/watch?v=35ih9GkOxUI
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det var der da ihvertfall.Faktisk ikke søl. Finger inn på oppsiden (vi ligger på siden begge to) og bare akkurat nok til å bryte vacuumet. Hun har to tenner, flere har ikke kommet i det siste. Men sånn hun har rotet med søvnen siste par dagene så er muligens mer på vei
Ok!Nei ikke kvalm, bare ikke lyst på mat![]()
De finner vel sine yndlingsplasser jaI den forstand at jeg gikk og la meg i senga med han hengende i puppen. Så nå ligger vi nå her da og ammer mens storebror sover. Men virker som lillebror sover han også nå. Men skulle ikke sove i babynestet sitt slik jeg fikk ryddet og gjort andre ting
Til dere også?Storebror er hentet i bhg, lillebror gråt hele bilturen hjem, ør i hodet. For 2. gang henter jeg storebror i bhg og får beskjed at ett annet barn har klort han helt uoppfordret. Storebror hadde bare sittet og lekt og fått ett kloremerke. Men heldigvis bare såvidt litt rød![]()
Å nei stakkars
En kamerat av meg driver med gulrøtter. Å i dag brant kjølelageret hans ned til grunn. Kasser til 1 mill gikk føyken og han har akkurat startet innhøstingen og mangler nå lagring til ca 700 tonn gulrøtter.
Kjenner jeg blir stressa på hand veiene.![]()
God natt!Hopper innom for å ønske god natt![]()
Hoho ja litt moro må man ha i hverdagenSå moro dere har det![]()
Ja ble på en måte litt skuffet, for var innstilt på svar
Men på autismesenteret kan de kun utrede autisme...andre instanser må utrede for andre diagnoser![]()
Når vet du det ?Må først se om jeg får der til.![]()
Ja jeg kjøper det jeg har lyst på, hvis jeg får lyst på noe. Nei skal om 14 dagerOk!det var jo bedre det da
Du får prøv å tenk på alt du kan tenkes å få lyst på og handle det imorgen. Om det så er eple, wienerbrød eller yoghurt![]()
Bare så du får i deg noe!
Har du vært på OUL nå?
Åå kjæreTrøtt ja, men sove får jeg nå ikke til... har en som har holdt på å styre nå i 5 timer, fikk i seg en liten bit med melkeprodukt i barnehagen så han har vondt i magen. Og for å toppe det hele så tissa han masse i senga mi.... og jeg som akkurat hadde satt på ny bleie, men den var like tørr inni når jeg tok den av som når jeg tok den på....
Opp om 2 timer og det blir tungt ja....
Vi får se hva som dukker oppGodt det var der da ihvertfall.
Høres jo ut som tenner eller lignende når hun tar fingeren i munn spesielt mens hun spiser/drikker
I grunn ganske likeHehe ikke stor forskjell på de![]()
Da må du mase på hamJoa, men vil få ting gjort også![]()
Har jo ikke noe valg når det gjelder barnaJa og greit med noe man kan gjøre litt mer med selvom utredning er kjedelig
Siden kl 14.30Vært borta lenge?