Hehe ikke stor forskjell på deIkke vet jeghar bare fødet 3,4 kg og 3,3 kg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ikke stor forskjell på deIkke vet jeghar bare fødet 3,4 kg og 3,3 kg
![]()
Ja han ogsåÅ med mannen![]()
Heldig han er daNoe greier til mannen
Gratulerer med detFikk drept et par![]()
Jada det gikk bra med hanMen hjelp! Går det bra med han? Kanskje han bare skal gå å legge seg?![]()
Husker sjokket sist når det startet så tidlig.Absolutt![]()
Vært på fotball?På vei hjem fra huttiheita
God kveld i stuaGod kveldhjemme igjen. Mannen er heldigvis mye mye bedre. Jeg gamer litt før jeg setter inn skravle giret
![]()
Joa, men vil få ting gjort ogsåMinst muligmannen kan ta det!
For en kjip dagGod kveld!
I dag er jeg helt ødelagt.. hard dag på jobb - ikke tid til pauser.. Også fikk jeg telefon fra politiet, så jeg må inn og prate med dem i morgen. Dummedumme eks...
Takk, satser på at hun er bedre snart ❤God bedring til snuppa![]()
Har du fått lagt ham fra deg?Storebror sover godt i vår seng, jeg sitter i sofaen med lillebror sovende på meg. Hmm jeg som liksom skulle rydde litt i kveld siden de små holdt det gående i går kveld og jeg dermed ikke fikk ryddet da
Nei men matlysten er så dårligOi, er du i dårlig form?![]()
God kveldGod kveld i stua![]()
TakkGratulerer med det![]()
Huff daDet vil jeg ikke gå inn på..Men det er verre enn en trafikkforseelse, altså. (.. er jo såpass at jeg blir dratt inn i dette rotet..)
Velkommen hjemHurra hjemme igjen
Så moro dere har detGubben kom hjem. Tar opp varene av handleposen, kaster nesten en tube med skinkeost på meg "jeg mista den" vi fikk oss en god latter. Men det stopper ikke der. Han søler farris utover hele border og OPPÅ pannekakenehei hvor det går
![]()
Kvalm?Nei men matlysten er så dårlig
Hei søtaDa var jeg på vei hjemover.
Skjedd noe spennende i kveld?