??Tydeligvis er barn forskjellig fra verdensdel ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
??Tydeligvis er barn forskjellig fra verdensdel ja![]()
Kommer du hit nå da?Jaja, delvis redebygging på gang, tatt og ryddet samt vasket div greier overalt utenom soverommene! Mangler gulv og støvsuge sofaen, men det får jeg ikke gjort nå uansett.
Slang meg nettopp i sofaen men burde tatt soverommet også.
Vil egentlig putte stellebordet fra soverommet til badet men lite plass på badet så får vente fortsatt litt til![]()
Ikke godt å siGaaaahh!! Hvorfor må den ungen våkne så tidlig![]()
Hva gjorde du?Klarte forresten å drite meg ut sikkelig i går også![]()
Fryktelig frustrerendeGaaaahh!! Hvorfor må den ungen våkne så tidlig![]()
Nå er jeg spentKlarte forresten å drite meg ut sikkelig i går også![]()
God morgen SaraDer er eldstemann våken. Hører han gikk på do (går skrittene på do er det han, kommer de hit er det mellomste)
Torsdagen er i gang.
Du kan prøve å klore denÅåååh nooo!!! Klarte å farge den ene taekwondo drakten til gubben ROSA!!!!hva gjør jeg hva gjør jeg??? Kan man få den hvit igjen?? Si at det går ann??
Prøve klor?Ååååh nooo!!! Klarte å farge den ene taekwondo drakten til gubben ROSA!!!!hva gjør jeg hva gjør jeg??? Kan man få den hvit igjen?? Si at det går ann??
Ha ha herlig samtalrKl 5
Hun var oppe før mannen johørte han si "lille panda må sove" nei nei nei nei ler hun.
Kos deg på jobbPåtide med bhg på snuppa. Senvakt idag,men må jobbe litt på formiddagen og. Bestillinger skal inn på jobben før 11.
God morgenGod morgenher skal jeg bare løpe innom badet før jeg leverer en trøtt tass i barnehagen. Og så skal jeg nyte noen timer alene
![]()
Møtte på en gammel kollega av mamma igår, han hadde med seg en unge på 3-4 år.Hva gjorde du?
Kopierte bare det jeg skrev til KenguNå er jeg spent![]()
Møtte på en gammel kollega av mamma igår, han hadde med seg en unge på 3-4 år.
Jeg "ååh har du fått barnebarn, så koselig"
Han "nei dette er datteren min"
Jeg "ååh jaa.."
Så kommer det en til jente i 20 årene.
Jeg "barnebarn??"
Han "nei dette er kona mi"
Følte jeg dumma meg litt ut der. Var hvertfall ganske rød i toppen![]()

Hahah jeg vetHa ha herlig samtalr
Ha en flott dag med jobbPåtide med bhg på snuppa. Senvakt idag,men må jobbe litt på formiddagen og. Bestillinger skal inn på jobben før 11.
Hahaha går fint. Gubben stod å fniste sjæl
Sorry at jeg ler
Ikke bare en gang liksom men toHahaha går fint. Gubben stod å fniste sjæl![]()